Sedah Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 Jak zrobic w wordzie spis literatury powiazany z tekstem tzn. zmienie cos w spisie (dodam kolejna pozycje i posegreguje alfabetycznie) i zmieniaja sie w calym tekscie odnosniki (np. [5] na [6])? Widze opcje w wordzie, ale nie wiem jak sie tego uzywa. Zreszta kogo pytam, to tez nie wie. Napisalem juz kilka prac, ale zawsze zmienialem recznie. W koncu chcialbym to zrobic profesjonalnie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 dołączam się do pytania, jak spis treści powiązać z przypisami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...