Gość christie_ Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 ja chlodzenia nie zmieniam narazie. dobrze jest, nie chce mi sie kombinowac z zakladaniem zalmana, radiatorow na pamieci po dwoch stronach.. i jeszcze radiator na tych 6 (?) dynksach ktore tez sie na maxa grzeja, zostawic? nie zostawic? nie chce mi sie pieprzyc z tym bo przyrost mozliwosci OC bedzie mierny a wzrost performance niezauwazalny imho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent de Marco Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 z czasem na pewno pojawia sie dedykowane zestawy do 7800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 a tutaj jeszcze mala probka mozliwosci.. ;) nie wiem jak ten riva tuner liczy, gpu bylo ustawione na 525MHz druga taka w SLi i rekord 05 polecial B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 (edytowane) christie_ no wyniczek super :D tylko szkoda, że nie przekroczyłeś 9000 marków :D , ale to pewnie zrobisz juz nie długo :) Jak wiecie nvidia wydaje już "na dniach :wink: " 7800GT które będzie posiadać tylko 20 potoków :cry: , ale mam nadzieje że będzie możliwość odblokowania brakujących 4 a tu małe co nieco o kastracie Edytowane 21 Lipca 2005 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 fakt, niedlugo :D prosze bardzo: @522/1400 i wyglada na to ze ok 520 to granica dla GPU, 525 rzuca artefaktem, 522 gdzies tam blysnie. pamieci zdaje sie poleca jeszcze wiecej niz 1400 (!!!) ale troche sie boje je dalej krecic bo cieplawe sie to wszystko robi ;) ciekawe ile by poszla na jakims WC.. :rolleyes: w sumie to niezla karta.. B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) christie_ wykrakałem :D Tak wygląda prawdziwy potwór :), a imię jego G71(7800 Ultra :? Quadro :? ) Karta ma być taktowana zegarem o częstotliwości 800MHz - 110nm process, modestly revised GPU - unexpected clockspeed (up till' this story, of course) - dual-slot aluminium cooling with at least four heatpipes - ultra-silent, large-fin large-diameter fan - 512 MB of GDDR-3 memory, provided by Samsung. Capacity of the chips: unknown Ma być to przypuszczalna odpowiedź na 32 potoki R580 ps. powinniśmy zmienić nazwę tematu (a raczej autor powinien :) ) na Demon Nadchodzi... Geforce 7800 GT/GTX/Ultra Edytowane 22 Lipca 2005 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Tak wygląda prawdziwy potwór :), a imię jego G71(7800 Ultra :? Quadro :? )FX4500... osobiscie b. watpie w te 800MHz... nie w tej technologii...ale chlodzenie zacne, juz mi sie podoba :) moze nv szykuje jakis dual core z 2xg70, no i wtedy bedzie te 800MHz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 wg mnie narazie nie możliwe jest osiągnięcie tych 800mhz, przy 24pipach 550 to jest juz chyba granica w g70, a przy 32 takie taktowanie raczej nei mozliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Tak wygląda prawdziwy potwór :), a imię jego G71(7800 Ultra :? Quadro :? ) 1560310[/snapback] uch ale masakra.. :D coz, jeszcze chwilke sie moge nacieszyc najmocniejsza karta na rynku bo zmiany nie planuje raczej ;) tez ciut powatpiewam w 800MHz, 600MHz w standardzie, w to jestem sklonny uwierzyc skoro 7800GTX wyciaga 500 niemalze z palcem w d*pie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) Christie.. BJUTIFUL:):):) hehehehe!!! Naprawde kozacka ta karta.. :) Teraz już jest naprawde luzik, ładnie sie kreci!! Dałeś mi normalnie zagwostke na tego potwora.. hehehe.. ale chyba sie wstrzymam:) Jak chciałbym zmieniac, to w sumie cały komp;) Edytowane 22 Lipca 2005 przez peseq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent de Marco Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 no ale 7800GT chyba bedzie na AGP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) a to jeszcze aktualny stan rzeczy ;) @522/1410 + nowy proc i narazie wystarczy katowania :D stabilnie zostawilem na 500/1350MHz 3dm05 8816 d3 1280x1024@Ultra details 110.8fps :) @Vincent _podobno_ ma nie byc.. ale pewnie zrobia. Edytowane 22 Lipca 2005 przez christie_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 fajny art odnosne zapotrzebowania 7800 na moc proca: http://www.firingsquad.com/hardware/athlon...ing/default.asp jak widac teksty odnosnie mocy proca i potrzeby posiadania jej duzych ilosci, mozna miedzy bajki wlozyc...szczegolnie dotyczy to najnowszych tytulow.. oczywiscie lepiej miec mocnego proca, ale nie mozna generalizowac, ze jest on niezbedy do 100% wykorzystania 7800... czekamy nas testy na intelu... btw: szkoda, ze nie podali min fps... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 eee daj spokoj ;) sa przypadki, ze karta ma tyle mocy, ze reszta sprzetu za nia nie nadaza, sa tez takie, ze jest odwrotnie i gtx potrafi byc prawie 2x szybszy od 6800u w takich przypadkch, a im nowsza gra, tym te przypadki sa czestsze :) imho podobna sytuacja bedzie z r520... 1552341[/snapback] hehe o ile sie doczekamy w koncu premiery, nom i ciekawe czy bedzie 24potoki czy tylko 16 :lol: :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven246 Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Czy ktoś wie ile W pobiera ta karta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Czy ktoś wie ile W pobiera ta karta? 1562862[/snapback] ok 81W, gdzie 6800u - 77W, a 850xtpe - 72W. imho b.dobry wynik jak na ponad 300mln tranzystorow :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 ok 81W, gdzie 6800u - 77W, a 850xtpe - 72W. imho b.dobry wynik jak na ponad 300mln tranzystorow :) 1562901[/snapback] hehe nawet bardzo dobry bym powiedzial;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 (edytowane) Enabling 2D Enhancements on GeForce 6 and 7 Series http://www.hardwaresecrets.com/article/170/1 :) CPU Load przed 8% and 18% po 2% and 3% Edytowane 23 Lipca 2005 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 hehe nawet bardzo dobry bym powiedzial;) 1562958[/snapback] A ten wynikm strasznie mnie dziwi.. w koncu gt6800Ultra ma ich chyba okolo 220mln.. wiec wiecej 7800GTX ma o okolo 80-90mln.. więc naprawde jestem zszokowany!!! Pięknie sie kreci.. aha.. Christie,, zasilacz nie odwala szopek?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 A ten wynikm strasznie mnie dziwi.. 1563096[/snapback] tak. to trzeba przyznac, ze nV bardzo sie postarala w tej kwesti i faktycznie wyszlo im to. glownie przejscie na 110nm (6800 130nm) dalo im ten "zysk", ale zapewne tez wprowadzone optymalizacje w samym rdzeniu - np.rozne taktowania. jest to tez krok w kierunku 90nm RSX'a dla PS3, ktory musi sie sprawdzic w konsoli do gier, a wiec odpadaja jakies wymyslne, wielkie, glosne i drogie chlodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 chief ciagnie zabawki z podpisu na maxa stabilnie, nie zauwazylem _w ogole_ wahan napiecia (!) co normalnie sie zdarza dosc czesto w minimalnym przedziale. dobry zasilacz mi sie trafil. rock stable :D oczywiscie v podawane przez popularne programy diagnostyczne za posrednictwem plyty, nie mierzylem miernikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) fajny art odnosne zapotrzebowania 7800 na moc proca: 1562587[/snapback] Bzdura! :) Procesor w grach jest bardzo ważny. Wykazałem to szczegółowo w dwóch testach procesorów w grach: intel vs. AMD - Far cry intel vs. AMD - Half Life 2 Po pierwsze - jak można testować procesory w Far Cry w demie. Procedura timedemo w przypadku Far Cry obciąża zasadniczo tylko kartę graficzną. W prawdziwej grze jest zdecydowanie gorzej. O ile np. testy Gf'a 6600 GT wykazują ze z powoidzeniem wystarcza, do Far cry w 1024 nawet z dodatkami - o tyle przeszedłęm całego far cry na tej karcie w rozdzielczosci 1024 bez dodatków - i płynnie nie było. Testy procesorów w Far Cry są niemiarodajne. W przypadku Half Life 2 jest zupełnie inna bajka - poczytajcie to zobaczycie. Zaś co do innych gier: Test GF'a 7800 GTX: http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=209 I teraz (testy przeprowadziłem na Athlonie 64 2750 MHz): - Battlefield 2 - w 1280 procesor zaczął ograniczać GF'a 7800 GTX, w 1600 x 1200 już nie. - Cold Fear - tutaj niewiele się dzieje - procesor ma marginalne znaczenie - Colin McRae - trudno jest tutaj mówić o wytęzonej pracy procesora, bo to jest samochodówka, gdzie ludzi na drodze nie ma - Doom3 - procedura timedemo praktycznie w ogole nie obciąża procesora - widac jednak wyraźnie, ze w ostatnim demie (na końcu strony o Doomie) mamy praktycznie takie same wyniki w 1280 co w 1600 - jaki wniosek? - Far Cry - pomijam - mam osobny artykuł na ten temat. - GTA SA - o ile na GF 6600 GT i na Athlonie 2750 MHz mogłęm grać w 1024 bez większych problemów o tyle na Pentium 4 3400 MHz po prostu się nie dało rady grać bardzo często. Sednio miaęłm 25 FPS. A często miałęm 15 i samochodem nie mogłem jechać. - Procesort ma tutaj kluczowe znaczenie - on musi obliczać masę rzeczy - przeciez tam się cały czas coś dzieje. - half Life 2 - pomijam - mam osobny artykuł na ten temat - kkrieger - mało któa grafika wyrabia w tym tak by procesora brakło. - Need for Speed U2. - Widzicie jak GF 7800 GTX odskoczył w rozdzielczości 1600 x 1200 od Radeona? A widzicie na wykresach liniowych magiczne 30 FPS? Jak myślicie co tutaj ograniczało ? :) - Painkiller - procedura timedemo zdecydowanie odciąża procesor. Ale mimo wszystko zobaczcie co się dzieje w drugim demie. - Richard Burns Rally - jakim cudem w 1600 x 1200 różnica między GF;em 6800 ultra a 7800 GTX jest większa niż w 1280? - Splinter Chaos Theory - dema zrobione są tak, by zminimalizować znaczenie procesora. Ale w prawdziwej grze czuć różnicę między Pentium 4 3,4 GHz a Athlonem 64 2750 MHz - SWAT4 - i ktoś tu mówi, że procesor nie ma znaczenia :) - Riddick - To samo co w doomie - timedemo ogranicza znaczenie procesora. Druga sprawa - gra jest zabójcza dla kart graficznych - Xpand Rally - zobaczcie co się dzieje w Polsce. Testowałem Juiced (wyścig z przeciwnikami) i powiem tak. Na Radeonie X850XT PE niezależnie od rozdzieelczości czy maięłm 1024 x 768 czy miałęm 1920 x 1440 - miałem tyle samo FPS (około). jaki jest z tego wniosek? Procesor oblicza masę rzeczy w grach. To on oblicza pozyciję przeciwników. To on oblicza tor lotu pocisków itd itd itd. Przeanalizujcie dokładnie to co pokazałem i napisałem - procesoprów nie można testować w timedemo - na pewno nie w Far Cry, ani w Doom, gdzie zresztą spotkać dwóch przeciwników na raz jest cięzko. Edytowane 24 Lipca 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) DJ jak zawsze bardzo dobra i wyczerpująca recenzja z twojej strony :) Ile ty nad tym siedziałeś bo chyba wcale nie spałeś ;) Mam pytanko jak to jest z tym HDR, czytałem gdzie że po jego włączeniu nie działa AA Splinter Cell - Chaos Theory buhahahhahahahhaha The Chronicles of Riddick - EFBB co do filmu to się z tobą nie zgadzam <_< SM 2.0++ :lol: "pogrom" ATi LOL Takiego testu jeszcze nie czytałem Ludzie ile wam płacą za taką katorgę :D , ja bym wyparował :lol: Przeczytałem wsio ps. Kwalifikacje 1. Kimi Raikkonen (Finlandia/McLaren-Mercedes) 1.14,320 :D 2. Jenson Button (W.Brytania/BAR-Honda) 1.14,759 3. Fernando Alonso (Hiszpania/Renault) 1.14,904 Edytowane 24 Lipca 2005 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) DJ jak zawsze bardzo dobra i wyczerpująca recenzja z twojej strony :) Ile ty nad tym siedziałeś bo chyba wcale nie spałeś ;) Dzięki ;) Splinter Cell - Chaos Theory buhahahhahahahhaha? :huh: The Chronicles of Riddick - EFBB co do filmu to się z tobą nie zgadzam <_< SM 2.0++ :lol: "pogrom" ATi LOL Co do filmu - nie bedę obstawał przy swoim - nie oglądałem ;) Po prostu przeczytałem kilka recenzji i na tej podstawie (możliwe ze mylnie) stwierdziłem, że film jest jednak dość kiepski. Co do SM 2.0++ - fajny slide show :D Zaś co do ATI - nie wiem co oni zribilize oni tam tak kiepsko wypadają. Ludzie ile wam płacą za taką katorgę :D , ja bym wyparował :lol: 1563689[/snapback] Dają najnowszego mercedesa za każdą reckę :D To jest oczywiście żart :) Edytowane 24 Lipca 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 W splinterze HDR działa z wszytkimi opcjami. 1563864[/snapback] chcesz powiedziec ze HDR w Sc:ChT działa wraz z AA??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 chcesz powiedziec ze HDR w Sc:ChT działa wraz z AA??? 1563879[/snapback] Na tej stronie: mniej więcej w środku masz porównanie SM 3.0 vs. SM 3.0 z HDR I jak widzisz wystepuje spadek wydajności nawet po włączeniu anizo czy fsaa. Zaraz podrzucę screeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) Na tej stronie: mniej więcej w środku masz porównanie SM 3.0 vs. SM 3.0 z HDR 1563886[/snapback] sm3.0 i sm3.0 z HDR -owszem ja pytam o HDR (czyli rzecz jasna sm3.0+HDR) działajace wraz z AA , bo cos mi tu sie nie podoba jak mogliscie stwierdzic ilosc fps uzywajac opcji HDR+AA skoro to sie wzajemnie wyklucza??? chyżby wpadka rzutująca na obiektywizm całego testu??? Edytowane 24 Lipca 2005 przez bartezjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Bzdura! :) 1563636[/snapback] testy hl2 i fc to testy procy i platform...w reszcie testow gier proc ogranicza tylko max fps. wpywajac na sredni. min fps mowi wszystko... testy na tej samej platformie z np.a64@2,7GHz oraz @1,8GHz w min. 1280x1024 z fsaa4x lub 8xS dadza jakies realne wyniki i wnoski odnoisnie proca i 7800.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) sm3.0 i sm3.0 z HDR -owszem ja pytam o HDR (czyli rzecz jasna sm3.0+HDR) działajace wraz z AA , bo cos mi tu sie nie podoba jak mogliscie stwierdzic ilosc fps uzywajac opcji HDR+AA skoro to sie wzajemnie wyklucza??? 1563889[/snapback] opps :oops: Faktycznie - wydajność spadała, ale się nie przyglądałem screenom - w 1280 x 1024 nie widać juz tak wyraźnie schodków. Dziwne jednak, że wydajność spada. Nic idę poprawić artykuł. Dzięki za uwagę. testy hl2 i fc to testy procy i platform...w reszcie testow gier proc ogranicza tylko max fps. wpywajac na sredni. min fps mowi wszystko... testy na tej samej platformie z np.a64@2,7GHz oraz @1,8GHz w min. 1280x1024 z fsaa4x lub 8xS dadza jakies realne wyniki i wnoski odnoisnie proca i 7800.. No właśnie nie. 30 fps w nfs u2 to było pograniczanie max fps ? Juiced, który na intelu nie chce chodzic płynnie to jest max fps ? gta sa która na intelu nie chodzi zbyt płynie - to też jest max fps? Wiadome, że wraz z rozdzielczością znaczenie procka spada, ale popatrz na jakiej ja grafice testowałem - średniak osadzony w topowych prockach. Test który podałeś opiera się na timedemach, a one z reguły nie obciążają procka i mają niewielkie odzwierciedlenie tego co się dzieje w grze. Spytaj jakiejkolwiek osoby która nałogowo gra w UT2004 - kazda ci powie ze poczuje różnice między Athlone XP \2200 - 2400 Mhz a nawet Sempronem s754 na 2500 MHz - mając nawet nie wiadomo jaką grafikę. Mówię jeszcze raz - procesor ma kolosalne znaczenie w grach, ale nie tam gdzie się nic nie dzieje i tylko patrzymy na niebo. chyżby wpadka rzutująca na obiektywizm całego testu???napisałeś tak tylko po to by pokazać coś, że udało ci się znaleźć jakieś buga. Fakt ten nie wpływa w żaden sposób na porównanie grafik. Nadal wydajność pozostaje taka sama. Podaj powody dla których test nie jest obiektywny! Edytowane 24 Lipca 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 opps :oops: Faktycznie - wydajność spadała, ale się nie przyglądałem screenom - w 1280 x 1024 nie widać juz tak wyraźnie schodków. Dziwne jednak, że wydajność spada. Nic idę poprawić artykuł. 1563918[/snapback] wiesz- nie o to chodzi czy było widac czy nie widac schodków jak mozna zbadac cos czego sie nie da odpalic??? ale jak widac kolega Opson jako wszem znany fanboy NV widac potrafi uruchomić HDR wraz z AA , ciekawe jakich jeszcze dokona cudów by pokazać wyzszosc NV nad resztą swiata jak dla mnie -no offense - cały text juz nic nie jest wart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...