focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) wiesz- nie o to chodzi czy było widac czy nie widac schodków jak mozna zbadac cos czego sie nie da odpalic??? ale jak widac kolega Opson jako wszem znany fanboy NV widac potrafi uruchomić HDR wraz z AA , ciekawe jakich jeszcze dokona cudów by pokazać wyzszosc NV nad resztą swiata jak dla mnie -no offense - cały text juz nic nie jest wart 1563920[/snapback] Testy przeprowadzałem ja! Splintera można normalnie odpalić z FSAA - tyle, że nie widać efektu wygładzania. Widać masz Splintera i sprawdziłeś - jak to wygląda. Owszem popełnbiłem błąd, że nie sprawdziłem czy jest FSAA faktycznie - i stwierdziłem na podstawie wyników. Ale normalnie to co piszesz ewidetnie świadczy, że masz pewną rzecz wypisaną na czole. Edytowane 24 Lipca 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 sm3.0 i sm3.0 z HDR -owszem ja pytam o HDR (czyli rzecz jasna sm3.0+HDR) działajace wraz z AA , bo cos mi tu sie nie podoba jak mogliscie stwierdzic ilosc fps uzywajac opcji HDR+AA skoro to sie wzajemnie wyklucza??? chyżby wpadka rzutująca na obiektywizm całego testu??? 1563889[/snapback] Co się wyklucza? To że w FArCry tak jest nie znaczy ze tak musi być zawsze. Mozliwe ze zostal popelniony blad - ale wyniki są w normie - spadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) wiesz- nie o to chodzi czy było widac czy nie widac schodków jak mozna zbadac cos czego sie nie da odpalic??? ale jak widac kolega Opson jako wszem znany fanboy NV widac potrafi uruchomić HDR wraz z AA , ciekawe jakich jeszcze dokona cudów by pokazać wyzszosc NV nad resztą swiata jak dla mnie -no offense - cały text juz nic nie jest wart 1563920[/snapback] W tym momencie twoj komentarz jest nic nie wart :angry: Edytowane 24 Lipca 2005 przez Opson6667 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Testy przeprowadzałem ja! sorki Opson splintera odpalałem na 68gt ( nie było mozliwosci uruchomienia HDR wraz z AA) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Ale normalnie to co piszesz ewidetnie świadczy, że masz pewną rzecz wypisaną na czole. 1563926[/snapback] a bzdury odpowiadasz - jestem obiektywny i tyle z zadną z firm slubu nie brałem i wisi mi czy mam w kompie ati czy nv rozumiem ze juz nawet zwrócic uwagi nie mozna na wciskany kit tudziez popełniony błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 sorki Opson splintera odpalałem na 68gt ( nie było mozliwosci uruchomienia HDR wraz z AA) 1563942[/snapback] Owszem w samej grze nie ma takiej możliwości. Ale przecież w czym problem jest to wymusić w sterownikach. Druga sprawa procedura timedemo polega na odpalaniu plików bat, gdzize po prostu zmieniam sobie tylko opcje shadera, a reszta jest już ustawiona. Gra działa, ale nie widać efektó FSAA. I błędem moim było, że tego nie zauważyłem. Ale żeby od razu test nie jest nic wart? Przez Ciebie chyba coś innego przemawia - przyznaj się :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 a bzdury odpowiadasz - jestem obiektywny i tyle z zadną z firm slubu nie brałem i wisi mi czy mam w kompie ati czy nv rozumiem ze juz nawet zwrócic uwagi nie mozna na wciskany kit tudziez popełniony błąd 1563945[/snapback] Czekaj czekaj. Czy ty przypadkiem nie myślisz, że ja to Opson? Popełniłem błąd i się do niego przyznałem - tyle, że twoja reakcja na błąd nie mający wpływu na wyniki była taka "cały test nie jest nic wart". Więc coś tu jest chyba nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 a bzdury odpowiadasz - jestem obiektywny i tyle z zadną z firm slubu nie brałem i wisi mi czy mam w kompie ati czy nv rozumiem ze juz nawet zwrócic uwagi nie mozna na wciskany kit tudziez popełniony błąd 1563945[/snapback] No można oczywiście zwrócić uwage - ale po co zaraz atakować i podważać wiarygodność ? :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Czekaj czekaj. Czy ty przypadkiem nie myślisz, że ja to Opson? Popełniłem błąd i się do niego przyznałem - tyle, że twoja reakcja na błąd nie mający wpływu na wyniki była taka "cały test nie jest nic wart". Więc coś tu jest chyba nie tak. 1563950[/snapback] oczywiscie ze nie myle Cie z Opsonem napisałem wyzej ( a ze powszechnie Opson znany jest ze swego fanatycznego uwielbienia NV) a potem przeprosiłem go , jak dodałes ze Ty przeprowadzałes testy co do testu - błedy zdarzają sie wszystkim i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 oczywiscie ze nie myle Cie z Opsonem napisałem wyzej ( a ze powszechnie Opson znany jest ze swego fanatycznego uwielbienia NV) a potem przeprosiłem go , jak dodałes ze Ty przeprowadzałes testy co do testu - błedy zdarzają sie wszystkim i tyle 1563955[/snapback] 1. To dobrze :) Wiadome błędy się zdażają i trudno zebym i ja ich nie uniknął - pewnie jeszcze nie jeden się znajdzie. Ale ten problem z FSAA i HDR nie wpływa na porównanie GF'a 7800 GTX wzgledem reszty kart. Opisałem HDR jako wstawkę - przecież w tym względzie nie ma to nic współnego z porównaniem kart - chodzi o ATI vs. nV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 panowie nie mam zamiaru nikogo obrazac , czy tam podważac wiarygodnosci testu po prostu zwróciłem uwage na nierealny fakt (jako fan Choasa) co do ustawien gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) No właśnie nie. 30 fps w nfs u2 to było pograniczanie max fps ?ogranicznie karty lub proca, ale tego ten test nam nie powie Juiced, który na intelu nie chce chodzic płynnie to jest max fps ? gta sa która na intelu nie chodzi zbyt płynie - to też jest max fps? kwestia proca/platformy/sterow. Wiadome, że wraz z rozdzielczością znaczenie procka spada, ale popatrz na jakiej ja grafice testowałem - średniak osadzony w topowych prockach.no wlasnie, a kto odpala 1024 lub 1280 bez fsaa 4x lub 8xS na 7800? bo mowa jest caly czas o 7800. wybacz, ale przytoczone testy nic nie wnosza, zaproponowalem swoje i imho tylk takie moga dac jednoznaczna odpowiedz. Spytaj jakiejkolwiek osoby która nałogowo gra w UT2004 - kazda ci powieinny swiat, inne potrzeby. napisalem jakie testy moga dac jednoznaczna odpwoeidz.. Mówię jeszcze raz - procesor ma kolosalne znaczenie w grach, ale nie tam gdzie się nic nie dzieje i tylko patrzymy na niebo.ale nie mozna generalizowac co zreszta chcac nie chcac potweirdzily Twoje testy... zdecydowanie tez nie moge sie zgodzic z podsumowaniem tego testu - uwag odnosnie jednostek ROP, oraz samego odniesienia do 6800u. ilosc jednostek ROP nie ogranicza tak bardzo fps w przypadku fsaa - wystarczy spojrzec na roznice fps w przypadku x850 oraz pomiedzy g6800u a 7800@u, to nie jest jakies szczegolne ograniczenie w wydajnosci obecnych tytulow z fsaa, a tym bardziej przyszlych. btw: proc testowy to 3000+@2,75, a nie 3200+, drobna pomylka w fotce lub opisie do niej. Edytowane 24 Lipca 2005 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 ogranicznie karty lub proca, ale tego ten test nam nie powie Wszytkie karty mają 30 FPS - nic ci to nie mówi ? :) kwestia proca/platformy/sterow. No właśnie procka - bo sterowniki intela raczej nie mają wpływu (tak kluczowej) na wydajnosć - zaś sterowniki jak i sasma grafika jest ta sama. no wlasnie, a kto odpala 1024 lub 1280 bez fsaa 4x lub 8xS na 7800? bo mowa jest caly czas o 7800. wybacz, ale przytoczone testy nic nie wnosza, zaproponowalem swoje i imho tylk takie moga dac jednoznaczna odpowiedz. nie rozumiesz :) W pierwszym poście gdzei w ogóle zaczęła się ta dyskusja napisałeś, że procesor nie ma żadnego znaczenia. Wskazałem ci, że to nie jest prawda gdyż ma kolosalne, ale nie kluczowe. ale nie mozna generalizowac co zreszta chcac nie chcac potweirdzily Twoje testy... Dokładnie nie można generalnizowac, ale nie można też mówić, że procesor nie ma znaczenia. I uwierz mi, że nie chodzi tutaj o max FPS. Bo jeśli przed tobą porusza się 15 przeciwników to nie grafiki Ci braknie, lecz procesora. Mam w domu I tego Athlona i Pentiuma i miałęm różne grafiki i uwierz mi, że w strzelankach, jak np. taki Far Cry, half Life 2 czy inen tego typu, gdzie jest dużo przeciwników - procesor ma duże znaczenie. masz z pewnośćią HL@ - nagrj sobie demo na mapie d3_c17_06a - puść go w 1280 x 1024 i później w 1600 x 1200 - wynik nieznacznie ci spadnie. Postaraj się odpowiedzieć na takie pytanie: który element komputera liczy pozycję zawodników? jesli prawidłowo odpowiesz to będziesz wiedział o co chodzi. jeszcze raz mówię - testy, które podałeś oparte są na timedemo. A timedemo praktycznie zawsze jest zrobione tak by pokazać różżnice między grafikami. Zobacz choćby porównanie timedema z prawdziwą grą w Far Cry: 1563983[/snapback] Fotka jest zła :) - zaraz poprawię - dzięki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Sorry, że piszę drugiego posta :) Far Cry Zobacz na mape Boat i tam na 7800 GTX oraz 6800 Ultra. 6800 Ultra stracił 19% wydajności 7800 GTX - 27 % Zobacz na mapę Control 6800 Ultra - 28% 7800 GTX - 35 % Riddick demo1 6800 Ultra - 43% 7800 GTX - 49% To są nowe silniki i tu wychodzi różnica. Wiadome, nie zawsze sie to pokaże, bo w przeciwieństwie do NV43 - ROPów jest relatywnie dużo. Żeby było jasno - nie próbuję udowadniać na siłę, że ROPy mają kolosalne znaczenie, bo w przypadku 7800 GTX nie mają tak wielkiego, ale z pewnością błędem jest mówić, że nie mają żadnego znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 "- David Kirk z NVIDIE prozradil nějaké informace o G80. Podle něj je už design NVIDIA G80 hotov. Čip podporuje unifikovanou shader architekturu (USA), má nové stupně v renderovacích cestách a je navržen pro rychlosti okolo 1000 MHz. Měl by podporovat WGF 2.0. S jeho uvedením na trh ale NVIDIA váhá. Prý se čeká na to, až s čím přijde ATI R580..." Wiadomo chyba o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Wszytkie karty mają 30 FPS - nic ci to nie mówi ? :)? image no ja tu widze ok 16 i 23 min.. No właśnie procka -nie. aby jednoznacznie okreslic wplyw czegos na cos, tworzymy identyczne warunki testowe, aby wykluczyc wplywy czegos innego. Postaraj się odpowiedzieć na takie pytanie: który element komputera liczy pozycję zawodników? jesli prawidłowo odpowiesz to będziesz wiedział o co chodzi. :) moze w przyapdku 100fps ma to znaczenie, ale nie w przypadku 30... zrob testy z vsync on, zobacz jak sie zachowuje fps.. mowa caly czas o wysokich trybach z fsaa... ..za pomocą jednostek ROP. I teraz wystarczy procentowo obliczyć spadek wydajności po włączeniu FSAA na GF'ei 7800 GTX oraz na GF'ie 6800 Ultra. praktyvcznie zawsze na 7800 gtx ta różnica jest większa.ale tez w przypadku 7800 wiekszy jest fps i nie koniecznie musi to oznaczac mala ilosc ROP, szczegolnie w rozd 1280x1024...sa tytuly, ktore zachowuja sie tak a nie inaczej w przypadku wlaczenia fsaa i wina moze lezec tak po stronie softu jak i hardware, i imho nie mozna na tej podstawie wyciagac jednoznacznch wnioskow...dosc ryzykowne... Żeby było jasno - nie próbuję udowadniać na siłę, że ROPy mają kolosalne znaczenie, bo w przypadku 7800 GTX nie mają tak wielkiego, ale z pewnością błędem jest mówić, że nie mają żadnego znaczenia.no wlasnie, ale czy faktycznie maja az takie znaczenie, aby caly uklad za to pietnowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 ? 1564077[/snapback]hehe - a czy ja piętnuje za to cały układ ? :) GF 7800 GTX jest moim zdaniem bardzo dobrą kartą, żeby nie powiedzieć rewelacyjną za te pieniądze - o czym napisałem w recenzji. Jakbym miał tyle pieniędzy to bez wahania bym kupił 7800 GTX. Wiadomym jest, że mniejsza ilosć jednostek ROP ma niewielkie znaczenie w przypadku tej karty. Jednak jeszcze raz mówię - błędem jest mówienie, że nie ma to wpływu na wydajność NIGDZIE. Tutaj tylko i wyłącznie o to chodzi. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie ma to żadnego znaczenia. Popatrz na to masz tam NV43, który ma 2 razy więcej pixel shaderów niż ROPów. Najlepiej jakbyś filmiki ściagnął. Ale w tekście i tak napisałem o co chodzi. I wracając - owszem wina może leżeć po stronie softu, ale chyba nie w praktycznie wszytkich grach. utwierdza mnnie również to, że identyczna sytuacja wystepuje w NV43, który również ma nierówną ilość ROPów i Pixel Shaderów Żeby nie było - nie podważam "superowości" 7800 GTX - bo karta jak już mówiłem jest extra - podważam jedynie niektóre stwierdzenia. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Czemu sobie wybrałes drugi wykresik, gdzie ewidentnie było widac, że 6800 ultra oraz 6800 SLI nie wyropbiło? Popatrz na niższą rozdzielczoś,ć, gdzie te karty wyrabiają płynną ilość FPS. Tam masz 30 na WSZYTKICH KARTACH.piszesz o tym poczatku? no dla mnie ewidenty kiks w samym tescie/grze. nie wiem czy mozna traktowac to jako jakis wyznacznik czegos, przeciez potem juz idzie "normalnie" Powiedz mi jedno - czy nie przemawiają do Ciebie te dwa artykuły na temat half life 2 oraz far cry które dolinkowałem ?nie. bo nie gram w takich rodz. z takimi ustawieniami. pisalem juz co mnie przekona, jaki rodzaj testow. nie interesuja mnie testy procy... Powiedz tak szczerze - czy przeszedłeś całego Far Cry ?no ba. i z tego co pamietam 6800u najbardziej sie dlawil w jednym miejscu, ale nigdy tego nie wiazalem ze slabym procem. hehe - a czy ja piętnuje za to cały układ ? :)no jest to jeden z elementow, za ktory dostal "-" :) drugi zdaje sie dostal za brak "rewolucyjnosci"...osobiscie nie wiem co mozna jescze dodac do 6800, oprocz przyspieszenia... Wiadomym jest, że mniejsza ilosć jednostek ROP ma niewielkie znaczenie w przypadku tej karty.no wlasnie w tytulach, gdzie istotniejsze beda operacje na shaderach bedzie to mialo jescze mniejsze znaczenie... masz tam NV43, który ma 2 razy więcej pixel shaderów niż ROPów. Najlepiej jakbyś filmiki ściagnął. Ale w tekście i tak napisałem o co chodzi.ok ok, ale to jest nv43...nie mozna tego porownywac do g70, moze jakies analogie w architekturze, ale to wszytko. oba uklady dzialaj na innym opoziomie "abstrakcji" i wobec kazdego z nich mamy inne wymagania... masz mozliwosc, to zrob pare testow jakie sugerowalem i wszystko bedzie jasne...osobiscie bede b.wdzieczny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 (edytowane) piszesz o tym poczatku? no dla mnie ewidenty kiks w samym tescie/grze. nie wiem czy mozna traktowac to jako jakis wyznacznik czegos, przeciez potem juz idzie "normalnie"No własnie nie :) Włącz sobie Need for speeda i tam nna poczatku masz tak, że samochody dojeżdzają do linii startu - wiesz ludziee tam są i takie tam i sprawdz ile masz fps w różnych rozdzielczościach. Sprawdź - naprawdę :) nie. bo nie gram w takich rodz. z takimi ustawieniami. pisalem juz co mnie przekona, jaki rodzaj testow. nie interesuja mnie testy procy...Źle się zrozumielismy, ale oki :) no ba. i z tego co pamietam 6800u najbardziej sie dlawil w jednym miejscu, ale nigdy tego nie wiazalem ze slabym procem.W Far Cry najbardziej widać znaczenie procka w kilku miejscach. Mapa Carrier jak już wyjdziesz na szczyt lotniskowca to tam masz taką dość grubą bijatykę - helikopter lata i jest około 15 przeciwników - tam mało który proc nie przytnie w sensie ze framerate nie spadnie poniżej 30 klatek na sekundę. Na mapach Pier (na poczatku) oraz na mapie fort (praktycznie na końcu) masz takie samoloto-helikoptery - wystarczy ze go zestrzelisz i zobaczysz malutką ilość klatek w kazdej rozdzielczości. Najlepiej polecam ci nagrać własne demko i zobaczysz ile jest fps w grze a ile w demie :) no jest to jeden z elementow, za ktory dostal "-" :) drugi zdaje sie dostal za brak "rewolucyjnosci"...osobiscie nie wiem co mozna jescze dodac do 6800, oprocz przyspieszenia...heh :) Bo 7800 GTX rewolucją nie jest - to jest mocno podrasowany 6800 Ultra, który jest bardzo szybki, ale przecież cóż on nowego wprowadza poza Transparent AA? Co do ROPów - nie jest to tyle minus ile zauważenie faktu, że mniejsza ilość ROPów ma wpływ na wydajnosć FSAA no wlasnie w tytulach, gdzie istotniejsze beda operacje na shaderach bedzie to mialo jescze mniejsze znaczenie...Owszem ma to bardzo, ale bardzo marginalne znaczenie, ale ma - przyznasz chyba :) Inaczej - bardziej tutaj chodzi o to, że ja jako autor recenzji powinienm o tym wspomnieć - uważam, że pominięte tego faktu jest powaznym niedopatrzeniem :) ok ok, ale to jest nv43...nie mozna tego porownywac do g70, moze jakies analogie w architekturze, ale to wszytko. oba uklady dzialaj na innym opoziomie "abstrakcji" i wobec kazdego z nich mamy inne wymagania... masz mozliwosc, to zrob pare testow jakie sugerowalem i wszystko bedzie jasne...osobiscie bede b.wdzieczny :) 1564170[/snapback] Owszem nie można porównywać bezpośrednio to jest wiadome. Jednak zasada jeest identyczna - jest więcej jednostek Pixel Shader niż ROPów i tylko o to chodzi ;) Zaś co do tych testów - kurcze o jakie testy chodzi? Bo zapomniałęm :oops: :) Edytowane 24 Lipca 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 Zaś co do tych testów - kurcze o jakie testy chodzi? Bo zapomniałęm :oops: :) 1564187[/snapback] chodzilo o testy w min 1280x1024 z fsaa 4x lub 8xS na procku a64@2,75 i @1,8. ale ok zapodales konkretne lokacje to sprawdze je sobie. co do nfsu2 i wynikow w nim uzyskiwanych to juz nie ciagne tego tematu dalej - silniczek nie jest najlepszy tak wiec nie ma co na podstawie wynikow w nim uzyskancych kopii kruszyc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2005 chodzilo o testy w min 1280x1024 z fsaa 4x lub 8xS na procku a64@2,75 i @1,8. ale ok zapodales konkretne lokacje to sprawdze je sobie. co do nfsu2 i wynikow w nim uzyskiwanych to juz nie ciagne tego tematu dalej - silniczek nie jest najlepszy tak wiec nie ma co na podstawie wynikow w nim uzyskancych kopii kruszyc :) 1564423[/snapback] Test zrobię specjalnie dla ciebie jak tylko dostanę 7800 GTX SLI - to po zakońćzeniu testów zrobie te w grach. Ale co do NFS - tutaj nie chodzi o skopany silnik - zobacz co się dzieje na drodze przed rozpoczęciem wyścigu - samochody się ustawiają - ludzie biegają i klaskają - to wszystko liczy procesor - i uwierz mi, że nie jest to kwestia silnika gry. Ale oczywiśćie zrobię ten test - mysle ze w tym tygodniu będę miał te karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 27 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2005 **christie_** sadze ze twoj CPU sie dlawi. Taki maly kombajn za mocny jest. Moze masz jakiegos znajomego z silniejszym prockiem - przetestoj zobaczysz ze dostanie kopa. Tak na marginesie ciekawe co z tym przysypianiem ATi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 27 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2005 **christie_** sadze ze twoj CPU sie dlawi. Taki maly kombajn za mocny jest. Moze masz jakiegos znajomego z silniejszym prockiem - przetestoj zobaczysz ze dostanie kopa. 1568499[/snapback] a co miałby tam wsadzic mocniejszego niz venice 2.8ghz??? niewiele szybszego w giercach FX'a?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven246 Opublikowano 27 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2005 Czy miał ktoś do czynienia z GF 7800 Gtx od galaxy? Zastanawiam się nad zakupem tej karty, ale nie jestem pewny co do producenta, więc prosze o opinie. Wolałbym leadteka, ale w ofercie actiona jest tylko galaxy i chyba prolink... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 27 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2005 Czy miał ktoś do czynienia z GF 7800 Gtx od galaxy? 1568963[/snapback] tak. nawet z dwiema :D zwykle referencyjne karty nV z refernecyjnym chlodzenie. dzialaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven246 Opublikowano 27 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2005 A jakie są temperatury na tej karcie? Bo jednym z największych minusów o jakich słyszałem jest ponad 80 stopni na mosfetach, a to jest już sporo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 27 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2005 **christie_** sadze ze twoj CPU sie dlawi. Taki maly kombajn za mocny jest. Moze masz jakiegos znajomego z silniejszym prockiem - przetestoj zobaczysz ze dostanie kopa. 1568499[/snapback] uhm, to co tam mam niby wsadzic? :D nieobsadzony drugi slot do SLi to moje waskie gardlo.. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 (edytowane) A jakie są temperatury na tej karcie? Bo jednym z największych minusów o jakich słyszałem jest ponad 80 stopni na mosfetach, a to jest już sporo... 1569067[/snapback] pomierze dzisiaj wieczorem i dam znac... no i pomierzylem. max co tam znalazlem to 65st, w okolicy ukladu zasilajacego. moze i pod radiatorem jest te 80st, ale tyle to co poniektore GPU wyrabiaja, tak wiec nic szczegolnego... Edytowane 28 Lipca 2005 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 Mam pare pytan do testu Splinter Cel C.T. Po pierwsze gra zostala napisana chyba na silnkiku firmy Epic podobnie jak porzednie czesci. Czesc efektow jest tam realizowana przez probki co uniemozliwia stosowanie np. FSAA ktory dziala na tych samych zasadach wiec w poprzednich czesciach za cholere nie dalo sie wlaczyc FSAA na kartach nVidi a na kartach ati po wlaczeniu FSAA mogly pojawiac sie arty wiem o tym bo nie raz to przezylem. Wiec jak wy wlaczyliscie FSAA w tej grze? W sterownikach nVidi w poprzednich wersjach nic nie dawalo wlaczenie fsaa bo ten tryb sie nie uaktywnial. Druga sprawa to wlaczenie HDR i FSAA razem a z tegi co pamietam jest to niemozliwe. Albo HDR albo FSAA innego wyboru nie ma. Wiec jakim cudem u was jest mozliwosc wlaczenia fsaa. Prosilbym o wytlumaczenie mi tego bo chyba czegos nie rozumiem. Nie zebym nie ufal ale jestem sceptyczny i lubie jak mi sie wszystko wytlumaczy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 Mam pare pytan do testu Splinter Cel C.T. Po pierwsze gra zostala napisana chyba na silnkiku firmy Epic podobnie jak porzednie czesci. Czesc efektow jest tam realizowana przez probki co uniemozliwia stosowanie np. FSAA ktory dziala na tych samych zasadach wiec w poprzednich czesciach za cholere nie dalo sie wlaczyc FSAA na kartach nVidi a na kartach ati po wlaczeniu FSAA mogly pojawiac sie arty wiem o tym bo nie raz to przezylem. Wiec jak wy wlaczyliscie FSAA w tej grze? W sterownikach nVidi w poprzednich wersjach nic nie dawalo wlaczenie fsaa bo ten tryb sie nie uaktywnial. Druga sprawa to wlaczenie HDR i FSAA razem a z tegi co pamietam jest to niemozliwe. Albo HDR albo FSAA innego wyboru nie ma. Wiec jakim cudem u was jest mozliwosc wlaczenia fsaa. Prosilbym o wytlumaczenie mi tego bo chyba czegos nie rozumiem. Nie zebym nie ufal ale jestem sceptyczny i lubie jak mi sie wszystko wytlumaczy :) 1571159[/snapback] widac nie czytasz uwaznie było o tym strone wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...