raven246 Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 (edytowane) Właśnie mnie interesuje ta temperatura mosfetów pod radiatorem @sulaco Te 80 stopni to max? Myślisz że jakiś nawiew by pomógł w tej kwestii? Edytowane 28 Lipca 2005 przez raven246 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 (edytowane) widac nie czytasz uwaznie było o tym strone wczesniej 1571164[/snapback] Odpowiedz wymusilem w sterach mnie nie zadowala bo to nic nie daje. Prosze zrzuty ekranu HDR+FSAA a nawet samego FSAA w SPCT bo w tej grze nie da sie wlaczyc fsaa bo jej silnik tworzy niektore efekty za pomoca probek wiec fsaa nie ma najmniejszego sensu. Tez prosze przeczytac uwaznie moja odpowiedz. Nie abym byl podejrzliwy ale jescze raz napisze ze pisanie wlaczylem w sterach mnie nie zadowala. Chce dowodow. Zrzuty ekrenow z i bez fsaa. Edytowane 28 Lipca 2005 przez sucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 Mam pare pytan do testu Splinter Cel C.T. Po pierwsze gra zostala napisana chyba na silnkiku firmy Epic podobnie jak porzednie czesci. Czesc efektow jest tam realizowana przez probki co uniemozliwia stosowanie np. FSAA ktory dziala na tych samych zasadach wiec w poprzednich czesciach za cholere nie dalo sie wlaczyc FSAA na kartach nVidi a na kartach ati po wlaczeniu FSAA mogly pojawiac sie arty wiem o tym bo nie raz to przezylem. Wiec jak wy wlaczyliscie FSAA w tej grze? W sterownikach nVidi w poprzednich wersjach nic nie dawalo wlaczenie fsaa bo ten tryb sie nie uaktywnial. Druga sprawa to wlaczenie HDR i FSAA razem a z tegi co pamietam jest to niemozliwe. Albo HDR albo FSAA innego wyboru nie ma. Wiec jakim cudem u was jest mozliwosc wlaczenia fsaa. Prosilbym o wytlumaczenie mi tego bo chyba czegos nie rozumiem. Nie zebym nie ufal ale jestem sceptyczny i lubie jak mi sie wszystko wytlumaczy :) 1571159[/snapback] Witam :) Screen z FSAA włączonym na poziomie 4: Screen bez FSAA: Jest to stary silnik Unreala, ale nie ma on wiele wspólnego z tym znanym z Pandora tommorrow, gdzie faktycznie nie można włączyć FSAA Co do HDR i FSAA - to faktycznie to nie działa, czego nie zauważyłem, ale co ciekawe wynik spada po włączeniu poprzez skrypt tej opcji. Generlanie więc nie działa, ale mozna w dziwny sposób to wymusić. Pozdrawiam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 (edytowane) Dziekuje. Widze ze tutaj juz dziala FSAA. Widzialem uwuerzlem ;) Ale z HDR+fsaa to byla mala wpadka ale czasem tak bywa. ;). Teraz juz wiem ze na nowym silniku fsaa juz dziala. Chociaz w tej grze i tak nie grafa jest najwazniejsza ;) Pozdrowienia. Edytowane 28 Lipca 2005 przez sucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 Odpowiedz wymusilem w sterach mnie nie zadowala bo to nic nie daje. Prosze zrzuty ekranu HDR+FSAA a nawet samego FSAA w SPCT bo w tej grze nie da sie wlaczyc fsaa bo jej silnik tworzy niektore efekty za pomoca probek wiec fsaa nie ma najmniejszego sensu. Tez prosze przeczytac uwaznie moja odpowiedz. Nie abym byl podejrzliwy ale jescze raz napisze ze pisanie wlaczylem w sterach mnie nie zadowala. Chce dowodow. Zrzuty ekrenow z i bez fsaa. 1571184[/snapback] masz nieco wyżej ;) A w katalogu "system" w głównym katalogu gry utwórz sobie taki oto plik: @ECHO OFF@set SC3="F:\Program Files\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory\SYSTEM\splintercell3.exe"@mkdir "%HOMEDRIVE%\Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory\"REM * Setup map name and name of demo file to run@set MapName=05_Displace01@set DemoFile=05_Displace01.demREM * Shader Profile: (1 = SM1.1, 3 = SM3.0)@set shader=3REM * Addition options for SM3.0 capable boards (0 = Disabled, 1 = Enabled)@set ParallaxMapping=1@set HQSoftShadows=0@set HDR=1@set ToneMapping=1REM * For MultiSample FSAA 0 = Disabled, 1 = 2x, 2 = 4x, 3 = 6x@set af=1@set aa=0call run.bat 1280 1024 %shader% %af% %aa% %ParallaxMapping% %HQSoftShadows% %HDR% %ToneMapping% %MapName% %DemoFile%@set af=8@set aa=2call run.bat 1280 1024 %shader% %af% %aa% %ParallaxMapping% %HQSoftShadows% %HDR% %ToneMapping% %MapName% %DemoFile% Tam podałem moją nazwę dema, ale w grze jest juz wbudowane demo. Zobaczysz, że wynik drugiego testu Ci spadnie, pomimo, że wyników tego nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 Dziekuje. Widze ze tutaj juz dziala FSAA. Widzialem uwuerzlem ;) Ale z HDR+fsaa to byla mala wpadka ale czasem tak bywa. ;). Teraz juz wiem ze na nowym silniku fsaa juz dziala. Chociaz w tej grze i tak nie grafa jest najwazniejsza ;) Pozdrowienia. 1571190[/snapback] hehe - to się cieszę. Co do HDR i FSAA - to faktycznie - że też ja tego nie zauważyłem :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 (edytowane) hehe - to się cieszę. Co do HDR i FSAA - to faktycznie - że też ja tego nie zauważyłem :oops: 1571204[/snapback] Czasem jak testuje sie n-ty raz to mozna nie spogladac na to co trzeba(jak w ogole sie patrzy na monitor ;) ) No i zapomianles ze hdr+fsaa nie idzie w parze. Nic wielkiego sie nie stalo. Wszystko sie wyjasnilo wiec jest spox. Ja tez sie czegos dowiedzialem, ze na nowym silniku mozna juz wlaczyc fsaa. Edytowane 28 Lipca 2005 przez sucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udam_u Opublikowano 29 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2005 CZeść!!! Orientujecie się może, czy w Splinter Cell Chaos Theory działa paralax mapping z pixel shader 1.0 , czy jest to opcja tylko dla GF 7/6XXX i pixel shader 3.0..? Za odpowiedź z góry dziekuje! Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 29 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2005 tylko z gf 6xxx/7xxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven246 Opublikowano 29 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2005 Sulaco, i co sądzisz o tych temperaturach - naprawde nie ma powodów do obaw? Czy te galaxy 7800GTX odbiega wydajnością od innych modeli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 30 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2005 Sulaco, i co sądzisz o tych temperaturach - naprawde nie ma powodów do obaw? Czy te galaxy 7800GTX odbiega wydajnością od innych modeli? 1572848[/snapback] nie ma sie czym przejmowac. imho temp sa w normie. galaxy tylko pakuje produkty referencyjne nvidii, jak wiekszosc firm - wszystko wychodzi z pod tego samego mlotka. dopiero za jakis czas mozna sie spodziewac jakis "ulepszen" np.inne chlodzenie. tak wiec te galaxy niczym jezesli chodzi o hardware od reszty nie odbiegaja. wybierasz to co opowiada Tobie cena, dodatkami lub dostepnoscia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quinki Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Nie ma tak ze ktoreś modele 7800 gtx sie lepiej kreca?? Bo z tego co czytalem w sieci to niekotre ida na 500 na rdzeniu a niekotre nie chca na 470 pujsc;) Mam zamiar kupic bo mnie juz nudzi czekanie na inne karty a moj 6800 gt okazal sie za slaby na B2 ...:( Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2005 (edytowane) CZeść!!! Orientujecie się może, czy w Splinter Cell Chaos Theory działa paralax mapping z pixel shader 1.0 , czy jest to opcja tylko dla GF 7/6XXX i pixel shader 3.0..? Za odpowiedź z góry dziekuje! Pozdrawiam!!! 1572667[/snapback] to juz nie aktualne, patch 1.4 daje te wszystkie efekty na ps 2.0. Sam mam w tej chwili 6800 ale to co robi nv to zwykle sk..... wiem ze liczy sie kasa i mrketing ale to przesada. Jak stwierdzil ostatnio gostek od HL2 firmy robiace gry maja graczy za debili ktorym mozna wmowic wszystko jako przyklad dal pokazy ps3 i wmawianie graczom ze rendery to prawdziwa gra co potem zdementowano. Jezeli ps3.0 jest tak cudowny czego jakos nie moge zauwazyc od tygodnia posiadania tej karty to niech jakas firma to pokaze bo jak narazie to albo wielka blaga jak SC albo poprostu lepsze dzialanie gry na gf6 a nie jakies nowe efekty ktorych naprawde nie mozna uzyskac na ati. Narazie jedynie to wszystko marketingowy belkot, nieczyste zagrania ze strony obu firm Coraz mniej mi sie to podoba. Kumpel po wizycie u mnie byl przekonany do zakupu wlasnie nv - SC, mielismy nadzieje ze ktos pokazal na co stac gf6 ale okazalo sie ze pokazal, owszem ale na co stac uczciwie napisany kod gry na ati. Z tego na koniec sie okazuje ze najmniej marketingowego belkotu bylo po stronie ati ktorej stwierdzenie ze ich karta jest w stanie wygenerowac te same efekty i to czasami szybciej niz nv mimo stosowania "starego" ps2.0 zamiast 3.0. Pzdr pzdr Edytowane 5 Sierpnia 2005 przez seraf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Z tego na koniec sie okazuje ze najmniej marketingowego belkotu bylo po stronie ati ktorej stwierdzenie ze ich karta jest w stanie wygenerowac te same efekty i to czasami szybciej niz nv mimo stosowania "starego" ps2.0 zamiast 3.0. 1581556[/snapback] tak. najprawdopodobniej znowu Humus pokazal, ze sie da...kwestia tylko wiekszego mlotka...mimo wszystko nadal na gf6 wyglada to lepiej.. http://www.simhq.com/_technology/technology_058a.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2005 tak. najprawdopodobniej znowu Humus pokazal, ze sie da...kwestia tylko wiekszego mlotka...mimo wszystko nadal na gf6 wyglada to lepiej.. 1581687[/snapback] roznice pomijalne. Wolal bym zeby zamiast oslawionego 3.0 nv przy tej samej liczbie potokow byla zwyczajnie szybsza tak jak byl radek od fx-a a nie dopatrywac sie wyzszosci z lupa na statycznych zdjeciach. W ruchu wyglada to tak samo, poprostu uwazam ze na stwierdzeniu ze nv ma ps 3.0 powinno sie zakonczyc bez budowania calej relgii fetyszy wokol tego faktu z ktorego zreszta malo wynika. Dla zwyklego usera wazniejsze moze byc to ze Ati nie ma problemow z hdtv, mniej sie slyszy o cudach ala zacinki itp. Mniej zwalnia przy anizo i aa co na codzien da wiecej frajdy niz mityczny 3.0. A nie ma co sie ludzic gdy wyjda prawdziwe tytuly ze wsparciem dla ps 3.0 karty z dzisiejszej srednicy beda sobie z nimi slabo radzily bez wzgledu na wsparcie numerku 3 czy nie. Karty zaczynajace sie od 7800 to maszyny warte zainteresowania, pierwsze naprawde wypasione na tyle grafy ze nie musza sie obawiac nowych tytulow i kazdmu kogo na nie stac dadza mase frajdy i to na dlugo. Ponizej to czy ktos ma 800xl czy 6800gt naprawde nie ma znaczenia. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2005 no raczej 7800GTX to nie jest żadna rewolucja jak to było z seriami geforce 6800 i radeon x800, uważam 7800GTX tylko za "niewielkie" rozwinięcie kart 6800, które nie jest warte na dzień dzisiejszy wymiany. wole poczekać na następną generacje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camillo Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2005 GeForce 7800GTX na pewno nie jest jakąś wielką rewolucją, ale na pewno jest wart swojej ceny jeśli porównać go do cen 6800 czy X850. Obecnie za około 2.200 zł można już nabyć taką kartę. 7800GTX ma już 24 potoki oraz 8 jednostek Vertex i do tego wprowadza nowe wodotryski jak supersampling, który może dla wielu z Was nie ma większego znaczenia, jednak dla mnie ma bardzo duże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2005 hah wlasnie nabylem msi 7800gtx za 476$ czyli jakies 1600zl:) heh jeszcze musze poczekac na przesylke i zaczyna sie zabawa:> btw jakies wskazowki przy kreceniu gtxa?? sa moze programy ktore zwiekszaja vcore? jak przy serii 6800? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [RONIN] Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2005 (edytowane) Ukazała się "słabsza" wersja GF 7800GTX => GF 7800GT od Gigabyte. [info] Ma 20 potoków (możliwe że tylko zaglokowane ;)) i niższe takty. Oczekuje pierwszych testów :twisted: Edytowane 11 Sierpnia 2005 przez [RONIN] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qical Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Wlasnie podnioslem taktowanie do 480/1300 (7800gtx gigabyte) i temperatura max 75C. Duzo to czy nie ma sie czym przejmowac? Zna ktos jakas graniczna temperatura dla 7800gtx, ktorej nie powinno sie przekroczyc? W sterach wykrywa mi mozliwosc podniesienia do 489/1,31, wiec pewnie troche wiecej jeszcze da sie wycisnac. Czy to 115C w sterach to jest naprawde dopero moment graniczny do zwolnienia karty? Wydaje sie duzo. Jakie macie max temperatury w swoich 7800gtx? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remikdeska Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Napewno gf7800gtx jest godnym poświęcenia uwagi. Karta jest już na nowszych technologiach oparat i napewno produceńci gier typu ea games itd. będą chcieli w pełni wykorzystać nowiutki silnik Nvidia -, mam nadzieje, że wykorzystają:) Ja mam geforca 6600 ultra i nie narzekam bo sprawdza się grach (np.BT2).Jakbym ją pdosumował to wychodzi na to, że nowiutki produkt nvidi jest przeznaczony dla zawasowanych graczy i użytkowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Wlasnie podnioslem taktowanie do 480/1300 (7800gtx gigabyte) i temperatura max 75C. Duzo to czy nie ma sie czym przejmowac? Zna ktos jakas graniczna 1595123[/snapback] zobacz moj post #282 - na screeniku sa tez temperatury. sporo to kolo 90 imho, 75 to light ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qical Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 A jak masz ustawione taktowanie na stale (chyba nie lecisz na max taktowaniu caly czas ;) )? Moze sie odwaze i ustawie wieksze :) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 nie hehe :D szkoda ja katowac. na stale mam standardowe ustawienia podkreconego biosu leadtek'a 450/1250. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qical Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 (edytowane) a jakie temperaturki przy takim ustawieniu? Po godzinie gry w BF2 mam 76C na ustawieniach 480/1300 wiec chyba temperatura jest calkiem ok. Gdzies czytalem ze Nvidia troche asekuracyjnie podeszla do taktowania 7800gtx. Z reszta najlepiej swiadczy o tym fabryczne podkrecanie przez kilku producentow np. przez wyzej wymienionego leadteka :) Jesli producenci zdecydowali sie fabrycznie ustawiac 450 dla rdzenia to napewno zostawili sobie jeszcze margines bezpieczenstwa :) pozdro Edytowane 15 Sierpnia 2005 przez qical Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 spoko, i 500 poleci z palcem w d*pie, ale nie potrzebuje narazie, chyba ze do testow ;) w idle mam 50, podczas grania tak do 80. luz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qical Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Ja zostawiam na 480/1300 :) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_ Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Ja zostawiam na 480/1300 :) 1596038[/snapback] ile ustukales w 3dm05 na tej twojej kobyle z podpisu? :-P poszlo 10 kola? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent de Marco Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Napewno gf7800gtx jest godnym poświęcenia uwagi. Karta jest już na nowszych technologiach oparat i napewno produceńci gier typu ea games itd. będą chcieli w pełni wykorzystać nowiutki silnik Nvidia 1595179[/snapback] na pewno beda chcieli, ale to nie nastapi szybko... niech najpierw w pelni wykorzystaja mozliwosci serii 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qical Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Przy procu puszczonym na 2.4 i 7800 na 480/1300 mam rowno 8400. 3Dmark dziala tylko na jednym jadrze :) Na 2.6 nie probowalem narazie. Za wysokie temperatury mam. Ale docelowo 2.6 peknie ;) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...