Skocz do zawartości
Varrol

[recka] Hp/compaq Nx6110

Rekomendowane odpowiedzi

Dysk, dołożenie ramu i wifi - nie !!!

 

Tam masz białe śrubki

 

Zyraf ...

 

Żeby zdjąć klawiaturę trzeba odkręcić 2 czarne śruby pod tą klapą, o której piszesz.

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tu Cię zaskoczę, ale ja mam pod klapką dwie czarne śrubki (te trzymające klawiaturę).

 

Dodane: Sugerujesz, że zdejmując klawiaturę straciłem gwarancję?

Edytowane przez Zyraf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o czym ja mówię ...

 

Stuk puk

 

Obudź się

 

 

Czy sugeruje - nie wiem - domyślam się, że pewnie tak.

 

Skoro są pomalowane - a jak zdejmisz klawiaturę to masz dostęp do 3/4 laptopa

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie jestem na nogach już, ale zmroziło mnie teraz...

 

Rzeczywiście widziałem na jednej z nich nieco niebieskiej farby. Tylko wytłumacz mi JAKIM cudem serwis stwierdzi, że odkręcałem je? Oczywiście po główkach śrubek widać, że tak, ale po tej farbie jakoś nie wydaje mi się jak mogą to stwierdzić.

 

Dodane: Myślę jednak, że skoro nie ma naklejki z napisem "Warranty will be void if removed" to można samemu odkręcić. O takich rzeczach trzeba informować użytkownika końcowego.

Edytowane przez Zyraf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie wiem ...

 

Ale miałek miedyś taką sytuację z telefonem.

 

rzeczywiście odkręciłem lekko śrubki bo mi klawiatura szwankowała.

 

Nie udało mi się tego naprawić - zaniosłem do serwisu -a oni do mnie, że gwarancja jest nieważna bo plomby są zerwane.

 

Spieram się, że chyba są chorzy a oni, że mogą mi pokazać zdjęcia z zerwaną farbą na śrubkach.

 

Myślę, że wszystko zależy od serwisu.

 

I gdy jest już jakiś wpis w gwarancji to pewnie na to nie patrzą, ale przy czystej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos mi sie wydaje ze przesadzacie. moze niech ktorys z Was zadzwoni do serisu i zapyta czy mozna samemu zainstalowac pamiec pod klawiatura nie tracac gwarancji...wtedy wszystko bedzie jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo jakby nie dało się dysku wymienić bez utraty gwarancji to kupię na USB bo co mi zostaje.

Witam dzwoniłem do hp bo też mam 6110 wyieniłem dysk nagrywarkę i dodałem ramu (na dole i pod klawiaturą).

Gwarancji się nie traci chyba że coś uszkodzisz mechanicznie podczas wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj niespodziewanie przy pracy na laptopie wysiadły mi lampy podświetlające matryce - widać jedynie bardzo ciemny obraz pulpitu. I teraz mam do was pytanie, czy wysyłając laptopa do serwisu musze usuwać całe oprogramowanie (czytaj format dysku) czy spokojnie moge wysłać laptopa z całym "środkiem" - pytanie to kieruje z wiadomych powodów:) Co do serwisu to slyszalem ze działa dość sprawnie, przy okazji powiem im o tej cewce która tak brzęczała podczas ładowanie akumulatora - dość powszechny problem

 

Teraz jeszcze takie pytanie organizacyjne, czy potrzebny jest paragon zakupu - czy sama karta gwarancyjna wystarczy oraz czy serwis ma jakies przedstawicoelstwa w innych miastach (jestem z Wrocławia) czy musze go wysyłać do Warszawy. Pytam sie o to , ponieważ dopiero jutro będe mógł skontaktować sie z serwisem HP (tylko dni powszednie) a chciałbym jak najszybciej przygotować wszelkie papiery żeby mieć lapka jak najszybciej w domu - sesja itd:)

 

Podrawiam i czekam na odpowiedź (szczególnie interesuje mnie ta pierwsza kwestia:))

Piotr Morawski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.hp.com.pl/wsparcie_techniczne/w...echniczne.php#4

 

Na samym dole strony masz linka wybierasz miasto i wszystko jasne ... 7 sztuk we wroclawiu milego dzwonienia(nie wiem czy wszyscy bawia sie w notebooki) ;) Ja ze swojej strony moge polecic serwis:

Computerland S.A. Kraków

Al. Pokoju 78

31-564 Kraków

+48 12 6460500

To dla ludzi z krakowa i okolic niestety ;)

 

ps.Z dyskiem nie powinno byc problemu.Ja sobie zarzyczylem wymontowanie dysku bo mialem tam swoje poufne dane... i zostawilem lapka bez dysku ;)

Edytowane przez baxxxio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Dzisiaj zaniosłem laptopa do serwisu (Surfland:)), wyjmuje z plecaka, mówie jaki problem, właczam a on normalnie działa :/ Troche mnie zdziwko wzieło, ale wytłumaczyłem co i jak, jakie byly objawy no a że wszystko bylo ok to laptopa zabrałem do domu:)

 

Właściwie pisze tego posta aby pochwalić serwis Hp a juz tlumacze dlaczego

po pierwsze:

- powiedziałem im że potrzebuje laptopa na studia i ze jest mi on niezbedny do nauki, powiedziałem tez ze kiedy matryca siadła to po podłaczeniu do normalnego monitora wszystko bylo ok. Oni zaproponowali mi, ze kiedy problem sie powtórzy, żebym przyszedł do nich, oni to szybko sprawdzą i jak bedzie zepsuta to zamówią nową matryce (powiedzieli że czeka sie na nią 1-2 dni). Ja czekając na matryce moge laptopa zabrac z powrotem do domu i przez ten czas "normalnie" z niego korzystac (po podlaczeniu do zwyklego monitora). Kiede matryca do nich przyjdzie, zadzwonia, umowia sie na serwis i w ciagu 2 godzin mi ją wymienią.

 

- po drugie - bardzo profesjonalnie i rzeczowo sie z nim rozmawialo, rozumieli fakt, ze laptop jest mi niezbedny i wzieli to pod uwage.

 

Ogólnie mówiąc jest bardzo pozytywnie zaskoczony obsługą serwisową, teraz tylko czekam aż siądzie matryca (troche dziwne:)) - mam nadzieje ze padnie przed uplywem gwarancji - i zawitam do nich poraz kolejny

 

Pozdrawiam

Piotrek Morawski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to nie temat o sprawach naprawy, ale widze że wypowiadają sie tu ludzie którzy mieli problemy z HP NX6110, a więc do rzeczy wczoraj wieczorem lap działał normalnie, dzisiaj rano mój stary włącza lapka w pracy patrzy, a tu taki zonk z matrycą. ZONK Z MATRYCĄ

 

Jeśli komuś się przydarzył podobny problem to niech napisze czy da się to jakoś zrobić czy tylko serwis pozostał, a żeby pech był całkowity to 3 dni temu skończyła się gwarancja.

 

PS. Ile kosztuje naprawa/wymiana matrycy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie do użytkowników nx6110 z matrycą BrightView.

Jak wam się na niej pracuje, czy faktycznie kolory, kontrast, kąty są dużo lepsze jak przy matowych wyświetlaczach tej firmy. Czy nie przeszkadza wam zbytnie odbijanie się w lustrzanej matrycy, czy jest to do zaakceptowania?

Nie mam możliwości samemu zobaczyć tego Hp w akcji i dlatego pytam o spostrzeżena

Z góry dziękuje

 

Pozdrawiam

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników nx6110 z matrycą BrightView.

Jak wam się na niej pracuje, czy faktycznie kolory, kontrast, kąty są dużo lepsze jak przy matowych wyświetlaczach tej firmy. Czy nie przeszkadza wam zbytnie odbijanie się w lustrzanej matrycy, czy jest to do zaakceptowania?

Nie mam możliwości samemu zobaczyć tego Hp w akcji i dlatego pytam o spostrzeżena

Z góry dziękuje

kolory i konrast sa swietne

na poczatku trudno sie przyzwyczaic do odbijania sie matrycy

ale pozniej lepsze kolory i kontrast to niweluja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...