Zyraf Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Dobra Burns, ale nie możesz stracić gwarancji odkręcając tylko dolną klapkę i być może zdejmując klawiaturę. Po to jest to tak łatwo dostępne żeby z tego korzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burns Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) Dysk, dołożenie ramu i wifi - nie !!! Tam masz białe śrubki Zyraf ... Żeby zdjąć klawiaturę trzeba odkręcić 2 czarne śruby pod tą klapą, o której piszesz. Edytowane 17 Maja 2006 przez Burns Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) A tu Cię zaskoczę, ale ja mam pod klapką dwie czarne śrubki (te trzymające klawiaturę). Dodane: Sugerujesz, że zdejmując klawiaturę straciłem gwarancję? Edytowane 17 Maja 2006 przez Zyraf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burns Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) A o czym ja mówię ... Stuk puk Obudź się Czy sugeruje - nie wiem - domyślam się, że pewnie tak. Skoro są pomalowane - a jak zdejmisz klawiaturę to masz dostęp do 3/4 laptopa Edytowane 17 Maja 2006 przez Burns Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) Spokojnie jestem na nogach już, ale zmroziło mnie teraz... Rzeczywiście widziałem na jednej z nich nieco niebieskiej farby. Tylko wytłumacz mi JAKIM cudem serwis stwierdzi, że odkręcałem je? Oczywiście po główkach śrubek widać, że tak, ale po tej farbie jakoś nie wydaje mi się jak mogą to stwierdzić. Dodane: Myślę jednak, że skoro nie ma naklejki z napisem "Warranty will be void if removed" to można samemu odkręcić. O takich rzeczach trzeba informować użytkownika końcowego. Edytowane 17 Maja 2006 przez Zyraf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burns Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Dokładnie nie wiem ... Ale miałek miedyś taką sytuację z telefonem. rzeczywiście odkręciłem lekko śrubki bo mi klawiatura szwankowała. Nie udało mi się tego naprawić - zaniosłem do serwisu -a oni do mnie, że gwarancja jest nieważna bo plomby są zerwane. Spieram się, że chyba są chorzy a oni, że mogą mi pokazać zdjęcia z zerwaną farbą na śrubkach. Myślę, że wszystko zależy od serwisu. I gdy jest już jakiś wpis w gwarancji to pewnie na to nie patrzą, ale przy czystej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Nie załamuj mnie... mam wciąż matrycę do wymiany ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 cos mi sie wydaje ze przesadzacie. moze niech ktorys z Was zadzwoni do serisu i zapyta czy mozna samemu zainstalowac pamiec pod klawiatura nie tracac gwarancji...wtedy wszystko bedzie jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Na dniach będę wysyłał lapa do serwisu na zmianę cewki i matrycy to zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 No bo jakby nie dało się dysku wymienić bez utraty gwarancji to kupię na USB bo co mi zostaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Dysk możesz śmiało zmienić bez utraty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tniutnia Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 No bo jakby nie dało się dysku wymienić bez utraty gwarancji to kupię na USB bo co mi zostaje. Witam dzwoniłem do hp bo też mam 6110 wyieniłem dysk nagrywarkę i dodałem ramu (na dole i pod klawiaturą). Gwarancji się nie traci chyba że coś uszkodzisz mechanicznie podczas wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burns Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 Dobrze wiedzieć ... Miło ze strony HP i są rozsądni w przeciwieństwie do innych Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekmor Opublikowano 21 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2006 Witam Dzisiaj niespodziewanie przy pracy na laptopie wysiadły mi lampy podświetlające matryce - widać jedynie bardzo ciemny obraz pulpitu. I teraz mam do was pytanie, czy wysyłając laptopa do serwisu musze usuwać całe oprogramowanie (czytaj format dysku) czy spokojnie moge wysłać laptopa z całym "środkiem" - pytanie to kieruje z wiadomych powodów:) Co do serwisu to slyszalem ze działa dość sprawnie, przy okazji powiem im o tej cewce która tak brzęczała podczas ładowanie akumulatora - dość powszechny problem Teraz jeszcze takie pytanie organizacyjne, czy potrzebny jest paragon zakupu - czy sama karta gwarancyjna wystarczy oraz czy serwis ma jakies przedstawicoelstwa w innych miastach (jestem z Wrocławia) czy musze go wysyłać do Warszawy. Pytam sie o to , ponieważ dopiero jutro będe mógł skontaktować sie z serwisem HP (tylko dni powszednie) a chciałbym jak najszybciej przygotować wszelkie papiery żeby mieć lapka jak najszybciej w domu - sesja itd:) Podrawiam i czekam na odpowiedź (szczególnie interesuje mnie ta pierwsza kwestia:)) Piotr Morawski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 21 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2006 (edytowane) http://www.hp.com.pl/wsparcie_techniczne/w...echniczne.php#4 Na samym dole strony masz linka wybierasz miasto i wszystko jasne ... 7 sztuk we wroclawiu milego dzwonienia(nie wiem czy wszyscy bawia sie w notebooki) ;) Ja ze swojej strony moge polecic serwis: Computerland S.A. Kraków Al. Pokoju 78 31-564 Kraków +48 12 6460500 To dla ludzi z krakowa i okolic niestety ;) ps.Z dyskiem nie powinno byc problemu.Ja sobie zarzyczylem wymontowanie dysku bo mialem tam swoje poufne dane... i zostawilem lapka bez dysku ;) Edytowane 21 Maja 2006 przez baxxxio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeG44 Opublikowano 21 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2006 mialem przyjemnosc z "Surfland Systemy Komputerowe S.A." fajni ludzie, kompetentni i moga Ci go zrobic we woclawiu, ale czesci zamawiaja tak czy tak z Warszawy wiec czekasz dosc dlugo. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekmor Opublikowano 22 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2006 Witam ponownie Dzisiaj zaniosłem laptopa do serwisu (Surfland:)), wyjmuje z plecaka, mówie jaki problem, właczam a on normalnie działa :/ Troche mnie zdziwko wzieło, ale wytłumaczyłem co i jak, jakie byly objawy no a że wszystko bylo ok to laptopa zabrałem do domu:) Właściwie pisze tego posta aby pochwalić serwis Hp a juz tlumacze dlaczego po pierwsze: - powiedziałem im że potrzebuje laptopa na studia i ze jest mi on niezbedny do nauki, powiedziałem tez ze kiedy matryca siadła to po podłaczeniu do normalnego monitora wszystko bylo ok. Oni zaproponowali mi, ze kiedy problem sie powtórzy, żebym przyszedł do nich, oni to szybko sprawdzą i jak bedzie zepsuta to zamówią nową matryce (powiedzieli że czeka sie na nią 1-2 dni). Ja czekając na matryce moge laptopa zabrac z powrotem do domu i przez ten czas "normalnie" z niego korzystac (po podlaczeniu do zwyklego monitora). Kiede matryca do nich przyjdzie, zadzwonia, umowia sie na serwis i w ciagu 2 godzin mi ją wymienią. - po drugie - bardzo profesjonalnie i rzeczowo sie z nim rozmawialo, rozumieli fakt, ze laptop jest mi niezbedny i wzieli to pod uwage. Ogólnie mówiąc jest bardzo pozytywnie zaskoczony obsługą serwisową, teraz tylko czekam aż siądzie matryca (troche dziwne:)) - mam nadzieje ze padnie przed uplywem gwarancji - i zawitam do nich poraz kolejny Pozdrawiam Piotrek Morawski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 22 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2006 jak sie czyta ten watek (przynajmniej o serwisie) i watek o blascu - serwis acera to czuje sie jak bym przebywal w dwoch roznych swiatach. hp gratulacje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeG44 Opublikowano 22 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2006 ciesze sie ze moglem doradzic i ze jestes zadowolony :) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 (edytowane) No to widzę, że nie jestem już sam jeśli chodzi o "siadające" lampy podświetlające matrycę. Oj trefna coś była ta seria matryc. Edytowane 23 Maja 2006 przez Zyraf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2006 Wiem, że to nie temat o sprawach naprawy, ale widze że wypowiadają sie tu ludzie którzy mieli problemy z HP NX6110, a więc do rzeczy wczoraj wieczorem lap działał normalnie, dzisiaj rano mój stary włącza lapka w pracy patrzy, a tu taki zonk z matrycą. ZONK Z MATRYCĄ Jeśli komuś się przydarzył podobny problem to niech napisze czy da się to jakoś zrobić czy tylko serwis pozostał, a żeby pech był całkowity to 3 dni temu skończyła się gwarancja. PS. Ile kosztuje naprawa/wymiana matrycy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MohSETH Opublikowano 26 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2006 O ile wiem to matrycy się nie naprawia tylko wymienia całą... ale głowy nie dam:) Matryca jest najdroższą częścią laptopa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyraf Opublikowano 27 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2006 Matryca do nx6110 kosztuje zdaje się 800 zł netto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 28 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2006 Dzięki za odpowiedzi też się właśnie dowiedziałem że matryca wyniesie mnie z wymianą 800zł dlatego podziękowałem sprzedałem na częsci zamówiłem coś lepszego. Nowy Lap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MohSETH Opublikowano 28 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2006 Żebym ja mógł wydać tyle na lapka... ehh... marzenia fajna sprawa;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 29 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2006 Z innej beczki. Działa Wam wiatrak pod linuxem? Mi na BackTracku chyba nie. Laptop strasznie się grzeje, nawet jak mam enabled Fan on AC Power w biosie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 29 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2006 pod ubuntu działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekmor Opublikowano 3 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2006 Witam Mam pytanie do użytkowników nx6110 z matrycą BrightView. Jak wam się na niej pracuje, czy faktycznie kolory, kontrast, kąty są dużo lepsze jak przy matowych wyświetlaczach tej firmy. Czy nie przeszkadza wam zbytnie odbijanie się w lustrzanej matrycy, czy jest to do zaakceptowania? Nie mam możliwości samemu zobaczyć tego Hp w akcji i dlatego pytam o spostrzeżena Z góry dziękuje Pozdrawiam Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czara Opublikowano 3 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2006 Mam pytanie do użytkowników nx6110 z matrycą BrightView. Jak wam się na niej pracuje, czy faktycznie kolory, kontrast, kąty są dużo lepsze jak przy matowych wyświetlaczach tej firmy. Czy nie przeszkadza wam zbytnie odbijanie się w lustrzanej matrycy, czy jest to do zaakceptowania? Nie mam możliwości samemu zobaczyć tego Hp w akcji i dlatego pytam o spostrzeżena Z góry dziękuje kolory i konrast sa swietne na poczatku trudno sie przyzwyczaic do odbijania sie matrycy ale pozniej lepsze kolory i kontrast to niweluja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal Opublikowano 3 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2006 obraz jest o niebo lepszy oraz są lepsze kąty widzenia. na początku ciężko się przyzwyczaić, ale potem jakoś idzie. Mam taki i taki, do czytania wole matowy, ale do filmów lepszy jest BrightView Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...