danrok Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Od razu mowie, że nie znam się w ogóle na zasilaczach. Czytałem troche różne wątki na forum odnośnie tego jaki zasilacz wybrac i.... szczerze mówiąc to nie mam dalej zielonego pojęcia. Wracając do pytania. Chciałbym kupić obudowe i zasilacz za łączenie 170 zł około. Wypatrzyłem na benchmark.pl taki zasilacz Modecom ATX-350GTF (PFC), który posiada nawet takie pozytywne komentarze. Czy taki zasilacz wystarczy i czy można zaufać firmie Modecom i nie spali się? Musiałby on obsługiwać mniej więcej taki sprzęt: - AMD64 2800+ socket 754 - MSI K8T FSR - 512 DDR 400 MHz Kingstone - Dysk około 120 GB S-ATA Maxtor - GFX 5500 256 MB (możliwe, że lepszy, zależy od tego ile będę miał kasy) No więc chodziłoby mi o to czy on wytrzyma i czy można mu zaufać, albo o podanie jakiejś alternatywy dla tego zasilacza, czyli ok 170 zł z obudową w sumie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Wytrzyma bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danrok Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Czyli nie powinienem się też martwić o to, czy się nie spali? Słyszałem, że są takie niektore kiepskie zasilacze, że się pala dość częśto, a jako że to zasilacz to pali sie z płytą i procesorerm np :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiateusz Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 jak dobrej firmy to nawet palac sie nie powinien zabrac nic ze soba :) jesli tego sprzetu za bardzo krecic nie bedziesz to straczy ci taka zasilka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...