Azazel85 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Jestem zainteresowany kupnem laptopa do 5700zl. Na razie zastanawiam się pomiędzy Acerem Aspire 1684 WLMi a Aspire 5024WLMI. Nie znam się za bardzo na laptopach i dlatego prosiłbym o rade. Jeśli ktoś posiada jeden z tych modeli to niech się podzieli swoimi spostrzeżeniami i uwagami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja zdecydowanie brałbym 5024. Musisz tylko sięupewnić, że będzie to model ze 128MB pamięci na grafie (zdarzają się też z 64). Poza tym, moim zdaniem sprzęcik ok- też takiego planuję, tylko wymieniłbym RAM, tak, żeby mieć 2x512MB, a nie 2x256 (oczywiścia za dopłatą). Poczytaj tutaj- dowiesz się czegoś na temat 5021 (w sumie to prawie to samo). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andas Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja polecam Acer TravelMate 4102WLMi. Sam takiego ostatnio kupiłem :) i jestem zadowolony. Aspire 5024WLMi jest ok, ale bardziej grzeje się od Pentiuma M, bateria krócej trzyma no i w benchmarkach na które się natknąłem Pentium M Sonoma jest wydajniejszy od Turiona. 5024 ma za to CrystalBrite (matryca z żywszymi kolorami, ale za to odbija światło), czyli coś za coś :? . 1684 WLMi ma już swojego następce w postaci 1694, więc raczej odpada. Generalnie za tą kwotę polecam Acera, można kupić naprawdę wypasionego lapka :). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Szkoda tylko, że jak na razie nie ma i nie będzie mobilnego procka Intela z EMT64. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...