Skocz do zawartości
mikolaj2277

Jak Wykryc Zrodlo Sygnalu Wifi?

Rekomendowane odpowiedzi

hmm mam pytanie.uzywam laptopa z WIFI i chodzi mi o to czy mozna ustalic miejsce z ktorego jest nadawany sygnal WiFi -jakims programem uzywajac mojego lapka??? :D (jestem obecnie za granica i moj laptop znalazl i podlaczyl sie do niezabezpieczonej sieci o przepustowosci 54 Mb :) jednak problem polega na tym ze mam tylko 1,2 kreski zasiegu(low&very low ) na 5 mozliwych wiec szybkosc mojego polaczenia oscyluje w granicach 2,3 Mb - przynajmniej w testach. czy ewentualnie mozna jakos poleprzyc odbior zasiegu w laptopie??? coby wykorzystac wszystko co siec daje? :rolleyes:

jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o WiFi :mur:

dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm mam pytanie.uzywam laptopa z WIFI i chodzi mi o to czy mozna ustalic miejsce z ktorego jest nadawany sygnal WiFi -jakims programem uzywajac mojego lapka???  :D  (jestem obecnie za granica i moj laptop znalazl i podlaczyl sie do niezabezpieczonej sieci o przepustowosci 54 Mb :) jednak problem polega na tym ze mam tylko 1,2 kreski zasiegu(low&very low ) na 5 mozliwych wiec szybkosc mojego polaczenia oscyluje w granicach 2,3 Mb - przynajmniej w testach. czy ewentualnie mozna jakos poleprzyc odbior zasiegu w laptopie??? coby wykorzystac wszystko co siec daje? :rolleyes:

jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o WiFi :mur:

dzieki za pomoc

1482497[/snapback]

Da sie to zrobic 'mniej wiecej' ale musial bys miec antene kierunkowa i jakis soft co dokladniej pokazuje poziom sygnalu, dokladnosc w tym wypadku bedzie zalezec od anteny tzn od jej kąta 'widzenia'.

 

Z laptopem i wbudowana antenka to nic nie zdzialasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach