Gość Pigmej Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2005 Zbliża się lato i gorące dni dadzą się we znaki. Proponuje aby każdy kto ma coś sensownego do powiedzenia albo chce się coś dowiedzieć w tej kwestii wypowiedział się. Ja osobiscie nie znam się na tym, ale poważnie rozpatruję zakup klimatyzacji do swojego pokoju. Zatem proszę o jakieś opinie, sugestie, porady. Co kupować, jakich firm, może konkretne modele, jakie koszty, itd.? Wszystko co związane z tym zagadnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 6 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2005 Nie znam się ale z tego co rozglądałem się po ofertach to koszt minimum 1000pln z hakiem za coś rozsądnego. Też potrzebuję czegoś do pokoju bo wahania temeratur od 20 do 33 stopni nie są przyjemne ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2005 Mozna sobie samemu stworzyc takie urzadzonko co by chlodzilo chociaz moj pokoj 4x4m? Mieszkam na ostatnim pietrze, dach bez izolacji i okna po poludniowej stronie pokoju, temperatura w stresie ostatnio zanotowana przy podlodze to 38*C :blink: W lecie jest jeszcze gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...