Skocz do zawartości
Gość Pigmej

Klimatyzacja- Sugestje, Opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pigmej

Zbliża się lato i gorące dni dadzą się we znaki. Proponuje aby każdy kto ma coś sensownego do powiedzenia albo chce się coś dowiedzieć w tej kwestii wypowiedział się. Ja osobiscie nie znam się na tym, ale poważnie rozpatruję zakup klimatyzacji do swojego pokoju.

Zatem proszę o jakieś opinie, sugestie, porady. Co kupować, jakich firm, może konkretne modele, jakie koszty, itd.? Wszystko co związane z tym zagadnieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się ale z tego co rozglądałem się po ofertach to koszt minimum 1000pln z hakiem za coś rozsądnego. Też potrzebuję czegoś do pokoju bo wahania temeratur od 20 do 33 stopni nie są przyjemne ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna sobie samemu stworzyc takie urzadzonko co by chlodzilo chociaz moj pokoj 4x4m?

 

Mieszkam na ostatnim pietrze, dach bez izolacji i okna po poludniowej stronie pokoju, temperatura w stresie ostatnio zanotowana przy podlodze to 38*C :blink:

W lecie jest jeszcze gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pigmej

Na alegro znalazlem fajny klimatyzator. Koszt w sam raz, tylko problem jak go zaadoptować żeby nie trzeba kuć ścian i przerabiać okna.

KLIMATYZATOR

 

Myślałem żeby może zdjąć na lato jedno skrzydło okna (mam dwa) i w to miejsce coś zaadoptować z już wbudowanym tym cackiem co wyżej ale trochę się boję że to bedzie bardzo kijowo wyglądać. Bo co tam dam?

Drugie wyjście to jednak przerobić okno i wstawić niższą szybę.

 

Ktoś już może przerabiał takie rozwiązanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach