Jump to content
Martinii

Pasywne Chlodzenie Nb

Recommended Posts

Witam,

 

Posiadam plyte jak w podpisie i chcialbym zmienic radiator na NB. Jednak sa nastepujace kryteria:

 

1. Zalman 7000A-Cu z procka nieco zachodzi na NB. To oznacza ze np. swietny Microcool posiadajacy 51mm wysokosci odpada!

 

2. Odpadaja Zalmany - zarowno niebieski jak i zolty. Juz kiedys pisalem, ze nie pokrywaja one dolna czescia radiatora calej powierzchni NB - kiedys skonczylo sie to u mnie kiepsko...

 

Zastanawiam sie bardzo nad TermalRight NB-1C, ale nie wiem na jakiej zasadzie jest on mocowany do plyty? Tzn czy bedzie pasowal na nForce2? Co wiecej - mierzy on 41mm i bedzie wchodzil pod Zalmana z procka tak mocno na styk...

 

Najbardziej pasowalby mi taki CoolerMaster. Spodnia jego czesc zakrywa cala powierzchnie NB i spokojnie sie zmiesci pod Zalmanem. Gdyby jeszcze byla wersja miedziana....

 

Prosze o porady.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm... nie wiem co ci przeszkadza, ze nie zakrywa całego chipa skoro po bokach jest tylko plastik? :/ (wersja dla hardcorowcow - szlifowac papierem sciernym poki sie nie dojdzie do "jadra" :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jakiej wielkości TY mas ten NB ?!

Ja mam ZALMANA i jest wszystko OK, qmpel posiada NB-1C i powiem że łądnie to to wygląda ale po zamontowaniu i On i Ja mam zblizone temp na NB.

NIE ZAPOMNIEJ O LEKKIM WIETRZYKU NA TĘ PASYWKE !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiec powstrzymalem sie od wydania 99zl na NB-1C i kupilem niebieskiego Zalmana (18zl), aby zobaczyc jak bedzie sie spisywal. Zamiast tych koleczkow dalem normalne sruby 10-cio mm, aby mocniej przylegal do NB. Musze powiedziec, ze jak na razie jest idealnie! Zobaczymy jak bedzie dalej.

 

Dzieki za wskazowki i podpowiedzi!

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.