Skocz do zawartości
Thorn123

Instalacja Linuxa...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy w swiecie linuksa i mam problem podczas istalacji fedora core 3 wyskakuje mi komunikat

Disabling IRQ5
to samo mialem na Mandriva 2005 bawilem sie troche w bisosie i metoda prub i bleduw zmienialem liczbe 5 na 10 i na 11 czy ktos wie moze jak to naprawic zeby bylo wszystko oki ?? albo zna dystrybucja wmiare ulegla dla poczotkujacego ? z gory dziekuje za pomoc:) Edytowane przez Thorn123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie bo poszperalem w bisoe troche (metoda prob i bledow ;) ) i jak ustawie taka opcje jak

Onboard IDE Operate Mode [Enhanced Mode]

i :Enhanced Mode Support On [s-ATA] - wczesniej bylo [P-ATA]

jest wszystko ok czy ktos mogl by mi wyjasnic co to za opcja ?? Moja plyta to Asus P4C800 Deluxe z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam podobne problemy z zainstalowaniem Debiana na kompie z płytą ASUS P5LD2. Tak samo nie widział mi napędu DVD, jednak po zmianie Enhanced Mode Support na S-ATA zobaczył. Ale za to nie widzi dysków twardych :) Mam 1xS-ATA i 2xATA, przy czym SATA oraz DVD podłączone jest pod kontroler Intela, natomiast oba dyski ATA pod IT8211. Zmiana z Enhanced na Compatible też nic nie dała, ponieważ wtedy jest widoczne albo DVD, albo dysk S-ATA. I szczerze mówiąc, nie wiem, jak przejść dalej. Nie widzi też sieciówki, ale to normalne dla tego modelu ASUSa, dlatego już sobie stery skombinowałem. Będę próbował podłączyć na jednej taśmie DVD oraz dysk ATA, na którym chcę zainstalować Debiana. Poszperałem po różnych forach i z tą płytą mają ludzie problemy z różnymi dystrybucjami. Jeżeli ktoś miałby jakąś radę, to byłbym wdzięczny.

Edytowane przez Cor3y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji