Skocz do zawartości
karol1011

Magistrala Pci

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to normalne że karta graficzna podłączona do AGP pracuje na magistrali PCi?. Tak pisze w menadżerze urządzen , da się to jakoś zmienić ,czy już tak musi być. Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o zrozumiałą odpowieź. Dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czy to normalne że karta graficzna podłączona do AGP pracuje na magistrali PCi?. Tak pisze w menadżerze urządzen , da się to jakoś zmienić ,czy już tak musi być. Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o zrozumiałą odpowieź. Dzięki :)

1499126[/snapback]

Najprawdopodobnie nie masz zainstalowanych sterowników do płyty głównej wtedy tak będzie pokazywał. Zainstaluj najnowsze stery do płyty, grafy i jazda :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pewnie menedżer wyświetla takie coś:

Magistrala PCI 1, urządzenie 0, funkcja 0

Jeżeli tak to wszystko w porządku - tak ma być.

Sterowniki do portu AGP pod tę płytę można zainstalować ale nie są one wymagane - wiem bo miałem tą płytę. To czy karta pracuje jako AGP czy PCI radzę sprawdzać w zakładce sterowników.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jesli chodzi ci o wpis we wlasciwosciach karty graficznej 'Lokalizacja: Magistrala PCI xxxx' to normalne i nie ma sie czym przejmowac. czy karta rzeczywiscie korzysta z przyspieszania AGP i sterowniki sa zainstalowane sprawdzasz w ten sposob:

Start - Uruchom, i wpisujesz dxdiag. w zakladce ekran bedziesz mial 'przyspieszenie texturowania AGP' - jesli wlaczone to wszystko raczej gra.

@smasher

nie siej herezji heheh.. :D ta opcja w BIOSie przydaje sie kiedy masz 2 karty graficzne - PCI i AGP. wtedy wybierasz z ktorej komp ma korzystac...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jak se wsadzisz w agp jakiegops s3 virga bez akceleracji i troche pomyslisz i obadasz ze to agp chodzi z predkoscia pci. Jak nie wiesz co pisac to niepisz

1500670[/snapback]