karol1011 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2005 Czy to normalne że karta graficzna podłączona do AGP pracuje na magistrali PCi?. Tak pisze w menadżerze urządzen , da się to jakoś zmienić ,czy już tak musi być. Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o zrozumiałą odpowieź. Dzięki :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulv Opublikowano 16 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2005 Czy to normalne że karta graficzna podłączona do AGP pracuje na magistrali PCi?. Tak pisze w menadżerze urządzen , da się to jakoś zmienić ,czy już tak musi być. Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o zrozumiałą odpowieź. Dzięki :) 1499126[/snapback] Najprawdopodobnie nie masz zainstalowanych sterowników do płyty głównej wtedy tak będzie pokazywał. Zainstaluj najnowsze stery do płyty, grafy i jazda :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1011 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2005 Mam płyte główną ECS K7S5A(ver 3.1) , gdzie takie sterowniki mogę znaleźć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulv Opublikowano 16 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2005 z tego co widzę to ta płyta jest na chipsecie SIS więc albo strona SIS-a albo ECS a jak się nie wie jaka strona to GOOGLE prawde ci powie. 3s szukania i TO mi się objawiło. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...