Morthag Opublikowano 16 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2005 (edytowane) Athlon 1700+ Thoughbred B. Plyta to Jetway266B. Zasilacz Chieftec 420W, wiatraczek Freezone. 2x 512 ddr (Kingstone + GoodRam) Odpalam bios (najnowszy) i widze tylko mozliwosc zwiekszenia magistrali. Nie moge podniesc tylko FSB ani zwiekszyc mnoznika bo takiej opcji nie widac. dodatkowo po podniesieniu CPU do 150mhz ( z 133mhz) komputer sie nie odpala (zawiesza sie na obliczaniu pamieci itp). Powiedzcie mi, zle cos robie czy po prostu mozliwosci OC sa tak ograniczone przez sprzet ? Powinien sie krecic do 2200... W tym temacie jestem zielony, poczytalem forum ale musze to pytanie skierowac bezposrednio do was aby wiedziec co dalej robic. pozdrawiam Edytowane 16 Czerwca 2005 przez Morthag Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 17 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2005 ja bym stawial na slabe mozliwosci mobo ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarTweak Opublikowano 17 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2005 na jetwayu podkrecac to lipa jest nie dziw sie, ze nie masz takich opcji... poszukaj jakiegos biosa (google) do tego chociaz ja nie widzialem jeszcze, ale nie szukalem. moze te opcje sa poukrywane tak ja w niektorych plytach gigaszit gdzie trzbeabylo wciskac ctrl + f1, ja stawiam na mobo, ale jak wczesniej napisalem mozliwe, ze jest jakis bios, ze sa w nim takowe opcje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 18 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2005 KOlega ma takie samo mobo.....to jest bardziej niż tragedia :-| . Zapomnij o kręceniu choć starać się zawsze możesz...zawsze to są nowe doświadczenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...