BlackGuy Opublikowano 25 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2005 Pewnego dnia zrobilem asus update i gdy mi zrobil update dzialalo wszystko ok. potem naszla mnie chec na zainstalowanie nowszej latki na motherboarda i po restarcie komputer zaczal pisczec (niestety nie przypominam sobie dokladnie jakie to byly piski). Musialem odlaczyc kompa i podlaczyc i wtedy ruszyl, gdy sie wlaczal bylo napisane ze zle wylaczylem komputer i jest teraz w "safe mode" oraz zebym ustawil predkosc procesora (a przy wyswietlaniu pisalo amd XP 1300 a mam 3000).W moim biosie mozna ustawic Frequency multiple oraz fsb procesora(ktore defaultowo jest na 100mhz ustawione) ale niewiem jaki mnoznik mam dac i czy to jest to bo gdy ustawilem "load default settings" w biosie to nadal mialem predkosc 1300Mhz? Jestem kompletnie zielony w BIOSIe i tego typu sprawach. Konfiguracja: Amd Athlon xp 3000+ Motherboard: NVIDIA nforce2 400 bios ASUS A7N8X-X ACPI BIOS Rev 1011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 25 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2005 Default Settings sa to ustawienia ktore uzyszkasz w tym samym momencie jakbys zrestartowal BIOS zworka. Ustawienia standartowe dla Twojego sprzetu nazywaja sie jakos "Load Power-Safe Settings" czy cos takiego. Mozesz uruchomic ta opcje i zobaczyc - powinno dzialac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 25 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2005 AMD XP 3000+ mial fsb 166Mhz (moznik 13) lub 200Mhz (mnoznik 10.5) zaleznie od modelu. Wiec lepiej sie dowiedz, ktora wersje masz inaczej nie ustawisz no chyba, ze bedziesz probowal ale mozesz zepsuc ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...