Skocz do zawartości
marcellus

Supreme Commander / Total Annihilation 2

Rekomendowane odpowiedzi

PREMIERA!

20 luty 2007

 

Dla wszystkich fanow RTS na pewno ucieszy fakt, ze Total Annihilation po wielu latach wreszcie doczeka sie czesci drugiej. Dobra wiescia jest to, ze nad projektem bedzie czuwal jeden z developerow czesci pierwszej - Chris Taylor. Jest on zalozycielem Gas Powered Games, ktora wlasnie zajmuja sie ta pozycja.

Wszystko wskazuje na to, ze tym razem wreszcie sie wzieli do roboty i moze gra z 1997 roku doczeka sie godnego nastepcy :-)

 

Kilka linkow:

Oficjana Strona Supreme Commander

 

Strona Producenta (open letter)

http://www.gaspowered.com/press.php

PC gameworld

http://www.pcgameworld.com/story.php/id/5566/

Gamespot

http://www.gamespot.com/pc/strategy/suprem...ws_6127859.html

Edytowane przez marcellus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na mam taką cichą nadzieje :D ta gra jest świetna ( mimo kitowej muzyki :D ) spędzałem nad nią pare godzin z sąsiadem i kuzynem, można było grać i grać i rozwalać wroga na przeróżne sposoby poczynając od anihilacji Commandera poprzez pojedyńcze rozwalanie wszystkiego a kończąc na zrzucenia rakiety z ładunkiem atomowym :D :D i przy tym wszystkim wymagania sprzętowe były minimlne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm.....graficznie porywajaca nie jest...ale grywalnością napewno będzie ekstra :)

1537762[/snapback]

Zawsze kwestia gustu... ;)

Ja wole taki typ grafiki, niz to co widac w wiekszosci obecnie wydawanych RTS. Wazne zeby to chodzilo w miare plynnie jak bedzie 600-1000 jednostek w akcji ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznac, ze artykul i scriny pokazuja, ze ta gra powinna byc przelomowa i niesamowita ;D podobnie jakim byl/jest Total Annihilation ! Juz nie moge sie doczekac, scriny niesamowite, grafika cudowna po prostu :D

BTW - ja wole taka grafike, nie pelne 3D, wystarczy spojrzec na dzisiejsze produkcje full 3D (RTS) wygladaja.. wydaje mi sie, ze najlepiej z nich prezentuje sie Warhammer 40k Dawn of War, a jednak i tak nie jest piekny. Taka grafika bardziej mi odpowiada.

Edytowane przez PhoboS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Gamespot ukazal sie wywiad z Chris Taylor'em odnosnie Supreme Commander. Miedzy innymi podkreslany jest fakt, ze idea developerow jest stworzenie gry gdzie beda toczyly sie konflikty, w wielu miejsach na duza skale - a to wszystko przy stworzeniu ogromnych map.

Niestety dlugo jeszcze przyjdzie czekac - gra planowana jest na koniec roku 2006.

 

Link: http://www.gamespot.com/pc/strategy/suprem..._6134783-2.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 byla super, czekam na 2 :D

1681402[/snapback]

 

Total Annihilation I nadal jest super a do grania po necie nie ma lepszej strategii, pomimo ze uplynelo sporo czasu od jej wydania zawsze wieczorem mozna znalesc kilka osob do grania po sieci. A swoja droga to Marcuellus stworzyl jedna z najlepszych map do sieci za co stokrotne mu hip hip hurra;)

 

Co do SC to ja juz sie nie moge doczekac echhhh szkoda ze wychodzi w czasie sesji zimowej:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcuellus stworzyl jedna z najlepszych map do sieci

a moglbym prosic choc jej nazwe, badz ew. linka? sam pogrywam w totala czasem z kumplem na dwoch kompach, i przydala by sie odmiana od painted desert.. :)

 

TA rzadzi i rzadzic bedzie - zmarnowalem nad ta gra wiecej czasu niz nad wszystkimi innymi razem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale cichutko o tej grze... wspaniale sie zapowiada, a ja dorwałem właśnie betę.

 

Na początek screeny:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

No i co moge powiedzieć. Czekam na tą grę od pierwszej zapowiedzi, przemówił do mnie klimat robotów, przyszłości i wojny o wielkiej skali. W TA nie grałem, w sumie nie wiem czemu...

 

Na początku nie wyróżnia sie niczym szczególnym, ot zwykły RTS. Niestety nie zdazylem przetestowac dłuzej niz godzine, wiec nie wiem jak wygląda rozgrywka z duzą liczbą jednostek. Ale wiem jedno, ze w becie optymalizacja jest skopana. Jednostki fajnie wygladaja, maja ladne tekstury. Ale im jest wiecej tym fps spada. Sądze że do optymalnej gry w mp nie obejdzie sie bez 2GB, no chyba ze bedzie sie grało na low. Z ramem to nie problem, po prostu sie dokupi, a moze nawet konieczne to nie bedzie, jak Gas Powered Games zoptymalizuje engine. Gorzej jeśli bedzie wymagac do dobrej gry dwujajowca, połowa kompa do wymiany <_<

 

Ale o samej rozgrywce. 2 surowce, masa i energia. Mase sie zdobywa budujac budynki w wyznaczonych miejsach (zielone ikonki na mapie). Muszę powiedzieć że bazę rozbudowuje sie baaardzo powoli, to nie jest tak ze 5 minut i juz baza wybudowana. Nie wiem, moze jest gdzies opcja zbudowania tego drugiego robota (commandera), ja nie widziałem. Jednostki bardzo łatwo i szybko sie budują, ale też bardzo łatwo sie traci. Dla mnie to plus, przynajmniej nie musisz płakać bo straceniu iles tam jednostek, po prostu dorabiasz kolejne. Czołgi, mechy, samoloty i statki. Czyli trzy typy walk: lądowa, powietrzna, morska. Brakowało mi tego, bo w ostatnich produkcjach olało sie walkę na morzu.

 

Są 3 rasy. Niebiescy to ludzie, czerwoni to Cybrianie, zieloni to Aeoni. Oczywiscie kolory sa dopasowane do kampanii, w multi mozna se wybrac jaki chcesz. Rasy różnią sie jednostkami i budynkami, ale gra sie nimi dosc podobnie, nie ma ze kazda rasa jest kompletnie inna, jak chociazby w Warhamerze, Warcrafcie albo Starcrafcie. Dla niektórych to plus, dla niektórych minus.

 

Teraz fajna rzecz czyli zoom. Jestem pod wrażeniem, mozna zarówno kierować pojedynczymi jednostkami, jak i wyzumować całą planszę i kierować ikonkami. Przy czym w trakcie zoomowania nie ma zadnych scinek, wzorowa płynność.

 

Muzyka bardzo fajna, klimatyczna choc usłyszałem tylko 1 piosenke :P

 

Jako ciekawostke powiem, ze najmniejsze mapy to 10x10km czyli wychodzi ze 100 km2. Ogromne, jednak przy wiekszej rozbudowie bazy wcale nie trzeba piec minut lezc z wojskiem, zeby dotrzec do bazy wroga. Największe to 80x80, niestety nie ma ani jednej tego typu w grze, widze ze jedynie takie bedą.

 

Narazie to tyle, musze bardziej poobcowac z grą. Mam nadzieję że gra będzie hitem, ma duzy potencjał, powinno sie zoptymalizować silnik, zeby niekonieczne było do gry 2GB ramu. żeby też była równie grywalna co TA :)

Edytowane przez MaZZeo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muzyka bardzo fajna, klimatyczna choc usłyszałem tylko 1 piosenke :P

Możesz sprawdzić kto jest odpowiedzialny za muzykę? Bo jeśli jest to następca Total Anihilation, to i autor muzyki powinen być ten sam. Gdyby tak było, to mogę zapewnić, że nie tylko ta jedna Ci się spodoba. :)

W TA muzykę "zrobił" Jeremy Soule, ten sam co w Morrowindzie, Oblivionie i NWN. Total Anihilation miał świetną ścieżkę dźwiękową, istny majstersztyk (żałuję, że nie wiem komu pożyczyłem swojego TA, bo chętnie bym posłuchał :().

 

BTW: jeśli lubisz mechy i strategie, to poszukaj inormacji o grze Mech Commander. Stara ale jara gra. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat z neo.pl

 

Przedstawiciele firm THQ oraz Gas Powered Games, wydawcy oraz developera Supreme Commander odpowiednio, poinformowali, iż ich wspólne przedsięwzięcie weszło właśnie w złotą fazę a płyta-matka z grą pojechała do tłoczni. Jeśli nie zajdą żadne nieprzewidziane trudności, Supreme Commander zadebiutuje na światowych rynkach rozrywki elektronicznej 20 lutego.

 

Przypomnijmy, iż Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, a za jej produkcją stoi Chris Taylor - człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation. W grze obejmujemy kontrolę nad jedną z trzech frakcji i bierzemy udział w tzw. "nieskończonej wojnie", w wyniku której obejmiemy kontrolę nad całym kosmosem.

No czyli juz niedługo bedzie można sie spodziewać dema ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka zapowida sie wysmienicie, niedawno w CDA byl obszerny opis. Masa innowacyjnych pomyslow, lub poprawionych starych. Rozkwit RTSow trwa. Bardzo dobrze.

Jak bedziecie mieli linki do demka to wrzucajcie ;) Oby tylko te gigantyczne mapki nie zabily mojego procka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi z GS leci teraz 12kb/s :huh: wrrr ale juz mam 60% wiec dociągnę do rana ;] To wszystko przez to, że neostrada zdjęła limity :lol:

Nie ;p bo z gamespota zawsze tak leci. Chyba ze sie uzywa menagerów ale to juz inna bajka ;). Czekam na odpowiedzi jak to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sulaco

Pochwal się jak u Ciebie lata to demo... bo jak cieńko to u mnie zacznie dobrze chodzić pewnie za jakieś dwa lata ;-)

Boxster ale jest aż tak źle ? Moze sie da powyłaczać jakies opcjie (nie wiem cienie - moze visible range :lol:). Kurde bo ja to ma tak chodzić na 7900gs (w dodatku na c2d :lol2:) to ja podziekuje demu narazie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...