Boxster Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 Czy to jedno, czy dwujajowiec... czy xp, czy vista... to chodzi podobnie. Jedyne co można zrobić to lecieć do sklepu po 8800GTX, pewnie wtedy pogramy ze średnim FPS 30-40. @Sulaco Jak to wygląda na jednym, a jak na dwóch GTX-ach? @yuucOm Ja Ci powiem, że LOW (wygląda tragicznie), medium i high nie wiele zmienia pod względem ilości FPS. Jakoś przelazłem dwie misje (3h) i powiem, że lekko się zmęczyłem, bo czasami grałem widząc 7 FPS (!). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 Nieoczekiwany koniec archiwum ;\ Walic to, 2nd raz nie sciagam, jesli i tak mi to nie pojdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*Kamil* Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 Sciągłem demko, odpaliłem i się przeraziłem... gra chodzi tragicznie na conf. z podpisu... wiem że może za dużo wymagam ale to tylko strategia i to nawet nie jest w 3D (no chyba że to tylko u mnie tak wygląda).Gra również graficznie niczym szczególnym się nie wyróżnia...czuje się jak bym grał w zupełnie inną gre niż tą którą zobaczyłem na różnych filmikach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 Pierwsze wrażenie przy zetknięciu z demkiem - średniawe i to mocno. Dopiero teraz, po paru godzinach zaznajamiania się ze wszystkim mogę powiedzieć, że gierka jest fajna. Nie wiem na ile przykuje mnie do monitora, ale to się okaże po wyjściu fulla. Nie grałem w TA, jakoś mnie nie ciągnęło wówczas, a teraz to już musialbym się nudzić^2 żeby w to grać, w każdym razie trochę mnie zaskoczyło to jak zobaczyłem wychodzący z wody niszczyciel nieprzyjaciela. ;-) Ciut spory zasięg też to draństwo miało. Może macie jakieś porady, dla kogoś kto ominął TA? Podoba mi się to, że nie ma zasobów jako takich, tylko jest jakby pułap/możliwości jakimi dysponujemy... Tak przynajmniej to odbieram. Co do porad to chociaż takie by te zasoby stale rosły bo z tego co zauważyłem komputer pod tym względem rozkłada mnie na łopatki. Gierka u mnie śmiga aż miło. Gram w 1024, bez AA, część ustawień na high.. reszty nie pamiętam nawet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 Pierwsze wrażenie przy zetknięciu z demkiem - średniawe i to mocno. Dopiero teraz, po paru godzinach zaznajamiania się ze wszystkim mogę powiedzieć, że gierka jest fajna. Nie wiem na ile przykuje mnie do monitora, ale to się okaże po wyjściu fulla. Nie grałem w TA, jakoś mnie nie ciągnęło wówczas, a teraz to już musialbym się nudzić^2 żeby w to grać, w każdym razie trochę mnie zaskoczyło to jak zobaczyłem wychodzący z wody niszczyciel nieprzyjaciela. ;-) Ciut spory zasięg też to draństwo miało. Może macie jakieś porady, dla kogoś kto ominął TA? Podoba mi się to, że nie ma zasobów jako takich, tylko jest jakby pułap/możliwości jakimi dysponujemy... Tak przynajmniej to odbieram. Co do porad to chociaż takie by te zasoby stale rosły bo z tego co zauważyłem komputer pod tym względem rozkłada mnie na łopatki. Gierka u mnie śmiga aż miło. Gram w 1024, bez AA, część ustawień na high.. reszty nie pamiętam nawet. lol? Daj skrina na jakich ustawieniach grasz ze ta gra Ci smiga az miło (przydałby by sie skriny z gry plus fraps). Coś mi zalatuje bajkopisarzem ale jak udowodnisz ze sie myle zwroce honor :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 (edytowane) 1024, fidelity presets: custom (nic nie zmieniałem), fidelity: high, shadow: low, AA: off, texture detail: high, level of detail: high, vsync: off. Na fps nie zwracałem uwagi, nie mam żadnych czkawek jeśli o to chodzi, w każdym bądź razie wolę patrzeć na to co się dzieje, a dzieje się ;) CPU rozwalił mi mojego pajączka, ale ja mu wcześniej strąciłem skarabeusza ;) Powiedźcie mi jak jest z budowaniem obok siebie różnych budowli - co to daje, bo np. martwi mnie, że shield tak szybko spada - da się to jakoś podreperować? Np. stawiając obok generator?? Byłbym wdzięczny za ekspresową odpowiedź. ;-) PS. jak nie zapomnę w ferworze walki to pstryknę kilka fotek z FPS, ale nie wiem o co tyle szumu, mi się gra zupełnie fajnie... Więc tak - w ustawieniach powyższych gra na standardowym zoomie ma 16-24fps (zależy jaki zoom i nad czym się znajduje akurat, powiedzmy, że 16 to centrum bazy z włączonym shield i kilkunastoma jednostkami, a 24 to polanka z moim turretem i wrakiem przeciwnika ;>) - dla fps-freaka to pewnie mało, ale mi to zupełnie nie przeszkadza. Ciekaw jestem ile będzie jak będzie prawdziwa jatka, bo póki co mam wczesny etap skirmisha. A przy ustawieniach: jw. / różnica w fidelity presets: high, shadow: high, AA: x4 - fps spadają aż o 3-4fps (poprawka - na fotkach nie widzę akurat aby fps pospadały aż tak - te co pstryknąłem akurat są w granicach 15-18, ale średnio było ciut wyżej). No tragedia.... Straciłem 10min na te bzdury to mi ktoś może łaskawie odpowie na moje pytanie. :) //nieważne już. Edytowane 8 Lutego 2007 przez John M. Kane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Czy to jedno, czy dwujajowiec... czy xp, czy vista... to chodzi podobnie. Jedyne co można zrobić to lecieć do sklepu po 8800GTX, pewnie wtedy pogramy ze średnim FPS 30-40. @Sulaco Jak to wygląda na jednym, a jak na dwóch GTX-ach? no jest tak jak piszesz ;) 1680x1050 fsaa4x aniso 16x HQ - i tak buja sie w okolicy 40fps, SLI nie dziala ogolnie gra kopie (_!_) :) swietna grafa, obiekty, wybuszki itd itp. bardzo przyjemnie sie gra, mozna na spokojnie wszystko zaplanowac, a nie jak w wiekszosci rts zaklikac sie na smierc. mnogosc jednostek przytlacza (pozytywnie), przypominaja sie stare dobre czasy Battle Isle. cudo :D jedyny problem to odstawienie CoH, zobaczymy na jak dlugo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Nie grałem w TA, jakoś mnie nie ciągnęło wówczas, a teraz to już musialbym się nudzić^2 żeby w to grać, w każdym razie trochę mnie zaskoczyło to jak zobaczyłem wychodzący z wody niszczyciel nieprzyjaciela. ;-) Ciut spory zasięg też to draństwo miało. Akurat zasięg uzbrojenia był jednym z atutów TA - na niektórych mapach można było zaatakować przeciwnikia wogóle nie wdawając się w nim walkę - np. broń typu Big Bertha czy Vulcan - potrafiły strzelać przez całą mapę . np. w dodatku do TA jest mapa Core Prime Industrial Area - bazy były porozmieszczene na końcach mapy mniej wiecej tak - ----- ------- ----- ------- W każdym razie odległość była dość duża , a i tak BB zbudowana na murku okalającym baze była wstanie trafić jednostki przeciwnika znajdujące się po zewnętrznej stronie muru bazy . Dla nie których była to frajda ( nie ma to jak załatwić przeciwnika zanim ten z bazy wyjdzie ) dla innych przekleństwo - bo dostawał w 4 litery równo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 1024, fidelity presets: custom (nic nie zmieniałem), fidelity: high, shadow: low, AA: off, texture detail: high, level of detail: high, vsync: off. Na fps nie zwracałem uwagi, nie mam żadnych czkawek jeśli o to chodzi, w każdym bądź razie wolę patrzeć na to co się dzieje, a dzieje się ;) PS. jak nie zapomnę w ferworze walki to pstryknę kilka fotek z FPS, ale nie wiem o co tyle szumu, mi się gra zupełnie fajnie... Więc tak - w ustawieniach powyższych gra na standardowym zoomie ma 16-24fps (zależy jaki zoom i nad czym się znajduje akurat, powiedzmy, że 16 to centrum bazy z włączonym shield i kilkunastoma jednostkami, a 24 to polanka z moim turretem i wrakiem przeciwnika ;>) - dla fps-freaka to pewnie mało, ale mi to zupełnie nie przeszkadza. Ciekaw jestem ile będzie jak będzie prawdziwa jatka, bo póki co mam wczesny etap skirmisha. Mam dokladnie takie same odczucia i mniej-wiecej tyle samo fps (w granicach bledu pomiarowego i wlaczonego vsync). Gierka jest pierwszorzedna :) jak dla mnie must-have. Mam tylko zastrzezenie do bardzo malej skutecznosci artylerii plot - w kampanii w pierwszej misji wyslalem 10 bombowcow nad kompleks broniony przez 12 dzial plot (o czym nie wiedzialem, bo nie chcialo mi sie bujac ze zwiadem :P ). Po dwoch przelotach bombowcow bylem krotszy o dwie czy trzy maszyny - ale przeciwnik nie mial juz 10 dzial... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) reyden - to musiałobyć niezłe. No i ja nie mówię, że to źle taki zasięg - tylko się nieco zdziwiłem. W końcu na jedną technikę znajdzie się inna. :) Wczoraj się trochę zasiedziałem (w sumie to dziś było) i grałem do 3:30. Przyparłem przeciwnika do muru, te przesmyki między półwyspami obsadziłem mocno działkami i wojskami + osłona (za pierwszym razem dowiedziałem się, że same działka nic nie dadzą bo najazd 5 ciężkich jednostek zniszczył prawie cały posterunek, a ta shield do niczego się okazała) - w końcu dochrapałem się pająka i tego mobilnego wielodziała artyleryjskiego, że tak się wyrażę (już więcej tego nie zbuduję) - pomyślałem "aa, jeszcze się dozbroję i ruszę raz a dobrze" - to był błąd ;) Komp mimo iż został teoretycznie zdziesiątkowany przez tą głupią artylerię miał asa w rękawie - zbudował tego cholernego wunderwaffe-skarabeusza - jakby pająk nie miał osłony nad sobą to to dziadostwo latające by go pogrzebało od razu. Komp cwany nawet bo oprócz tego miał też swojego pajączka - ale mój go rozwalił (chyba szybciej laser odpalił o ułamki sekund :P). W każdym razie nie miałem porządnej obrony p/lot (dokładnie costi - bardzo słabe to jest, nawet jak już coś zbudowałem to tylko lakier od "biedrony" odpadał). Skubana załatwiła mi w końcu pająka, kilka zaawansowanych myśliwców, kilka niezaawansowanych też, aż w końcu nadleciała nad bazę, a tam w poczie czoła inżynierowie stawiali już chyba ósmy SAM site - dopiero to dobiło to bydle. Szkoda, że w demie się nie da wybierać ras. Poza tym mogłyby mieć bardziej zróżnicowane jednostki albo się chociaż jakimiś detalami różnić... Co do shield to sam zbudowałem obok niej elektrownię i tak jakby nie za wiele to dało. :( Edytowane 8 Lutego 2007 przez John M. Kane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Wczoraj mialem troche czasu zagrac w demo, ale zrezygnowalem bo haczenie 4-6fps na X1800XT to jest kurde jakis zart. Szukalem na oficjalnym forum solucji, i jest to dosyc popularny problem z kartami Audigy... chociaz podobno nie wszystkim to pomaga. Tak tez ktokolwiek ma ta karte, niech sprobuje zagrac z opcja /nosound i jaka wtedy bedzie performance. Gra ma potencjal ale tylko jesli bede w stanie PLYNNIE organizowac walki po kilkaset jednostek... a to wymaga spokojnie ponad 30... nawet 60fps (bo jednak spadki podczas walki zawsze beda). Cos mi sie widzi, ze w ta gre bedzie mozna bezstresowo pograc tak mniej wiecej za okolo 18 miesiecy... kiedy to najnowszy sprzet bedzie w stanie ja 'ruszyc' odpowiednio. Trzymam kciuki - ze moze wyjdzie jakis patch i zoptymalizuja to gre jak to sie tylko da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Dziwne, ja mam Audigy i u mnie chodzi ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 U mnie to samo - zadnych problemow mimo Audigy 2 OEM (aczkolwiek ja mam sterowniki Youp-Pax, wiec to moze cos zmienia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Dziwne, ja mam Audigy i u mnie chodzi ok. U mnie to samo - zadnych problemow mimo Audigy 2 OEM (aczkolwiek ja mam sterowniki Youp-Pax, wiec to moze cos zmienia).Mozecie podac na jakich ustawieniach gracie? Jezeli macie Audigy i gracie plynnie to jestescie jednymi z nielicznych (chociaz tego to nikt zapewne nie wie, bo ile osob na forum pisze, ze im dziala gra dobrze? zazwyczaj znajduje sie posty osob narzekajacych...). Na oficjalnym forum supreme commander jest caaaala masa postow (wlasciwie to jeden za drugim) gdzie ludzie narzekaja na plynnosc. Sami zobaczcie: http://garage.gaspowered.com/?q=forum/135 Problem z Audigy zostal oficjalnie potwierdzony przez developerow juz w trakcie bety, i ciagle pracuja nad jego rozwiazaniem. Nie sadzilem tylko, ze nie uda im sie tego rozwiazac do czasu wydania dema :( Edytowane 8 Lutego 2007 przez marcellus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Takie gry są tworzone po to zeby maniacy rts ruszyli hurraaaa do sklepów po najnowsze grafiki. Czy czasem ta gra nie jest "mean't to be played, nVidia?" czy jakos tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 marcellus - a poprzednie posty czytales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 marcellus - a poprzednie posty czytales?Czytalem... nie jestem sam z problemami :-/ Naprawde chcialbym to zobaczyc jak w to ludzie beda grali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Moze cos poprawia, jak nie w wersji pudelkowej, to jakiegos patcha rzuca. Mi osobiscie na dluzsza mete najbardziej pasuje maksymlane oddalenie, to z ikonami - nalatwiej wtedy wszystko ogarnac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 Pogralem troche dluzej (jestem pod koniec drugiej misji kampanii): - musze zrewidowac swoje poglady na obrone plot. Jednak potrafi byc skuteczna, ale nie nalezy jej opierac na wiezyczkach, tylko na jednostkach plot. Co ciekawe, jednostki tech1 sa duzo skuteczniejsze od tech2, szczegolnie jesli chodzi o polowanie na manewrujacego przeciwnika (przy czym pod haslem "manewrujacy" wystarczy latanie w kolko nad jednostkami plot :P ). Wiezyczki sa fajne jako uzupelnienie, ale maja za mala szybkostrzelnosc, zeby wystarczyly same z siebie, chyba ze bedzie ich nie wiadomo ile. - czy tylko ja mam wrazenie, ze AI w tej grze jest glupie jak but (poziom Normal)? Komp w ogole nie potrafi wyprowadzac atakow kombinowanych, synchronizowac dzialan roznych wojsk (floty/lotnictwa/wojsk ladowych), grupy jednostek maja spora bezwladnosc (to akurat moznaby poczytywac za realistyczne), sa chyba na sile wymuszone minimalne odstepy miedzy jednostkami. Brakuje mi trybu dzialania, w ktorym jednostki podjezdzaja troche do wroga, jesli sie poajwi, a nastepnie wracaja na poprzednie pozycje - obecnie mamy sytuacje, ze w duzej grupie czolgow pierwszy szereg strzela, a reszta stoi i dlubie w nosie (bo przeciwnik sie z reguly zatrzymuje, gdy zostanie ostrzelany). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 - musze zrewidowac swoje poglady na obrone plot. Jednak potrafi byc skuteczna, ale nie nalezy jej opierac na wiezyczkach, tylko na jednostkach plot. Co ciekawe, jednostki tech1 sa duzo skuteczniejsze od tech2, szczegolnie jesli chodzi o polowanie na manewrujacego przeciwnika (przy czym pod haslem "manewrujacy" wystarczy latanie w kolko nad jednostkami plot :P ). Wiezyczki sa fajne jako uzupelnienie, ale maja za mala szybkostrzelnosc, zeby wystarczyly same z siebie, chyba ze bedzie ich nie wiadomo ile. - czy tylko ja mam wrazenie, ze AI w tej grze jest glupie jak but (poziom Normal)? Komp w ogole nie potrafi wyprowadzac atakow kombinowanych, synchronizowac dzialan roznych wojsk (floty/lotnictwa/wojsk ladowych), grupy jednostek maja spora bezwladnosc (to akurat moznaby poczytywac za realistyczne), sa chyba na sile wymuszone minimalne odstepy miedzy jednostkami. Brakuje mi trybu dzialania, w ktorym jednostki podjezdzaja troche do wroga, jesli sie poajwi, a nastepnie wracaja na poprzednie pozycje - obecnie mamy sytuacje, ze w duzej grupie czolgow pierwszy szereg strzela, a reszta stoi i dlubie w nosie (bo przeciwnik sie z reguly zatrzymuje, gdy zostanie ostrzelany). ad1) ale mówisz o flaku czy o SAM (w odniesieniu do wieżyczek)? Flak jest słaby, ale kilka SAMów to już coś. ad2) :) A ja na początku, jak grać nie potrafiłem uważałem, że komp jest przegięty. Dopiero za trzecim razem jak grałem i wiedziałem co do czego służy to zgotowałem mu niezłe piekło i zauważyłem, że on ciągle gra to samo, więc za bardzo rozgarnięty to nie jest (tryb skirmish). Chociaż spodobał mi się jego pomysł ataku dwiema eksperymentalnymi jednostkami na raz :) Poza tym na tej mapce do skirmisha ciągle atakuje w ten sam sposób (zawsze atakuje od północnego-zachodu, że tak to ujmę). Chcę już fulla bo chcę tamtymi rasami w końcu pograć :P Ile mam ciągle tego pająka konstrować? btw, to się zląkłem jak zobaczyłem ile się będzie bodajże strategiczna łódź podwodna konstruować na tech3 - chyba 80min z tego co pamiętam. Doczepiając elektrownię do np. fabryki lądowej zwiększam ciut jej prędkość produkcji, tak? A da się coś zrobić właśnie z tą fabryką nawodną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 A nie da się zrobić tak jak w TA ?? Wysyłając jednsotki konstrukcyjne do pomocy w budowie jednostek /struktur ?? Bo w TA w ten sposób mozna było przyśpieszyć znacznie budowę struktur czy jednostek w fabrykach . Nie działało to tylko na wyrzutnie z opcją budowy ( nuklearne , stunnery/EMP etc. , antyrakietowe ) . Co prawda zużycie surowców było większe , ale za to miało sie daną strukturę/jednostkę szybciej . P.S. Dalej jest podział na pojazdy konstrukcyjne - samochód,robot ( k-bot ) , samolot i statek czy jest jeden do wszystkiego tak jak w innych RTS-ach ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 A nie da się zrobić tak jak w TA ?? Wysyłając jednsotki konstrukcyjne do pomocy w budowie jednostek /struktur ?? Bo w TA w ten sposób mozna było przyśpieszyć znacznie budowę struktur czy jednostek w fabrykach . Nie działało to tylko na wyrzutnie z opcją budowy ( nuklearne , stunnery/EMP etc. , antyrakietowe ) . Co prawda zużycie surowców było większe , ale za to miało sie daną strukturę/jednostkę szybciej . P.S. Dalej jest podział na pojazdy konstrukcyjne - samochód,robot ( k-bot ) , samolot i statek czy jest jeden do wszystkiego tak jak w innych RTS-ach ?? AI własnych jednostek oceniam jako wysokie. Można wysyłać jednostki konstrukcyjne do pomocy innym (jest opcja "assist" wiążąca jednostkę/i do pomocy wybranej jednostce). Pomagać mogą sobie we wszystkich rodzajach budowli. Jest jeden typ do wszystkiego - taki pojazd buggy (z możliwością pływania) o różnych stopniach zaawansowania. Wizualnie między sobą różnią się przede wszystkim rozmiarem - Level 1 = mały pojazd, Level 3 = duży pojazd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 te buggy to do [gluteus maximus] sa :] jak budowac cos to tylko commanderami ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 Ale commander jest jeden ;) A zawsze przydaje sie opcja budowania dwoch rzeczy na raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 commanderow mozesz robic ile chcesz. tylko ze sa troche slabsze od glownego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 A to przepraszam :oops: Za malo gralem widac (nie bawilem sie skirmishem, a kampania, jak to zwykle bywa, jest troche ograniczona). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 A ja zawsze jak najszybciej daję Land Factory na tech3, robię ze 4 buggy i "trzepię" ile wlezie budowli itp ;) Co do pomocy przy budowie jednostek to niestety nie grałem w TA to nie wiem, ale spróbuję jak tylko będę mieć okazję pograć. Korci mnie też sprowadzenie drugiego commandera. On też eksploduje robiąc duże ka'boom jak ten oryginalny? :> Może go wyślę na spacer do bazy wroga ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 support commander robi duzo mniejsze bum. I na jakim poziomie grasz jesli jeszcze nie robiles supportow? :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 11 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) Mając małą armię engineerów tech3 jakoś support wydawał mi się zbędny. A w demie jest chyba tylko poziom normal, bo na początku dałem easy a i tak przeciwny commander miał przy nicku (Normal AI) dopisane. v Jin* - a porównam porównam :P Edytowane 11 Lutego 2007 przez John M. Kane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 11 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2007 ta, to porownaj przeciwnika z easy i z hard jesli sadzisz ze to wszystko ten sam poziom :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...