Skocz do zawartości
JORDAN22

Mój "wypasiony" Samochód

Rekomendowane odpowiedzi

hydrauliczne popychacze od dolotu przemielilo - znana wada cvh

 

To cos kara wiekszosc samochodoow jakie mozna spotkac na drogach @ stock, na 1 bar trzeba zdrowo sie nameczyc i dopiero przygotowane wozy sa lepsze...

 

nie trzeba juz sztywniejszego bo i tak jest twarde i niskie, a tak jak jest mi syci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przez ponad rok byłem posiadaczem nie pozornego Volvo (karawany :))

 

Volvo picture przód

 

Volvo Picture tył

 

Need for volvo

 

Ale w tej chwili jestem posiadaczem innego volvo. Szkoda mi trochę tamtego autka bo się przyzwyczaiłem.

 

W tej chwili:

 

New Volvo

 

New Volvo 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie odpalilem moje malenstwo, chodzi calkiem calkiem ale wymaga jeszcze pieszczot

 

teraz robie hamulce i jade ustawic mieszanke

1546531[/snapback]

Berkut tylkko nie przesadź z doładowaniem bo powyżej 1 bara seryjne tłoki kończą żywot w misce olejowej :D No chyba że masz kute to respecta :] A co tam w elektronice nadłubałeś że możesz boost'a zmieniać?? Masz jakiego piggy backa czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam totalnie zakty silnik i moge ladowac i 1.5 bar (albo i wiecej ale T3 konczy zywot przy 1.5), lepsze paliwo i jeszcze wiecej, ale teraz to juz bardziej oplaca sie wydech zmienic niz doladowanie robic.

 

Zadnego piggyback'a, zchipowany komputer od Ahmeda Bajou (jesli dobrze pisze). Wspaniale urzadzenie. A KE-Jettronic radzi sobie ok.

 

Samochod jezdzi... za dobrze. W ruchu drogowym az ciezko sie poruszac bo wkreca sie doladowanie i rwie jak glupii. Musze go na nowo wyczuc. Jutro go zmierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pali ile musi, to nie istotne przy tego typu sprzęcie, ma mieć buta i już :]

1547788[/snapback]

Sie rozumie.

Po prostu mnie to interesuje.

Podejrzewam, ze jak sie robi taki samochod to gdzie w garazu musi stac drugi zwyklacz oszczedny.

Bo nie wyobrazam sobie jezdzic po zakupy fordem 88 rok, ktory mi zjara 15 litrow wachy chocbym to mial zrobic w rekordowym tempie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sie rozumie.

Po prostu mnie to interesuje.

Podejrzewam, ze jak sie robi taki samochod to gdzie w garazu musi stac drugi zwyklacz oszczedny.

Bo nie wyobrazam sobie jezdzic po zakupy fordem 88 rok, ktory mi zjara 15 litrow wachy chocbym to mial zrobic w rekordowym tempie.

1547798[/snapback]

 

Hehe święta racja, moja totalnie seryjna Brava 1,2 16V pali mniej od mojego maluszka dłubniętego na jakieś 35HP z większymi dyszami, wałkiem, zaworami od cc700 i innymi polepszaczami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~8 litrow przy emeryckim tepie i absolutnym braku doladowania

 

~10 litrow jak sie jezdzi po prostu normlanie, nie butujac za mocno, nie uzywajac doladowania

 

~25 litrow jak leci doladowanie

 

to jest '86 Ford :P

 

Daloby sie znacznie mniej palic gdybym mial inny uklad wtryskowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...