Skocz do zawartości
gate26

Baldur's Gate 2

Rekomendowane odpowiedzi

Serdeczne dzięki :wink: To była ogromna pomoc :twisted:

 

Btw po instalce kilku modów wypada zreinstlować całość per WeIDU.exe i następnie dopiero kontynuować dozowanie kolejnych dodatków (truizm to lekki, ale warto podać).

 

Zachęcam do szerszego dzielenia się własnymi dośwaidczeniami w tym zakresie...BG to niepowtarzalne wyładowanie w świecie gier, warto zatem zadbać o jego udoskonalenie...a jest w czym wybierać.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...mały problemik...po zainstalowaniu modów zaproponowanych w BG SAGA + the darkest day, gra wyyraźnie zwalnia w trakcie walki (do kilku klatek) - CO ROBIĆ?

 

Z góry thx za pomoc.

 

...i jeszcze jeden przy okazji wyszedł...po włączeniu sprzęteowego 3D w BGconfig nie da się grać (obraz skacze, a odświeżanie zjeżdża poniżej 85 Hz), co gorsza nie można wyłączyć tej opcji; przy próbie wyłączenia sprzętowego 3D - zwiecha (pomaga tylko wyłączenie procesu spod menadżera urządzeń).

 

HELP!

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to pomoze, ale co do odswiezania, to w pliku Baldur.ini w katalogu Balruds Gate 2, znajdz linijke "Display Frequency=85" no i wpisz 85 jesli chcesz miec 85hz, albo jakakolwiek liczbe, zeby Ci pasowalo :)

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ździebko na odwrót - gra chodzi tak ze 2 razy za szybko. Poinstalowałem sobie mody według powyższej listy, tylko nie ma teraz jak pograć :) Jak macie poustawiane w opcjach - ilość klatek/sek i autom. kontrola szybkości (on/off)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

One more problemo...

 

...po zainstalowaniu BG II z BG SAGA, a nastepnie "na czystym" - " [TDD] The Darkest Day v1.12 + WMpl (PL by klan CoB & Cuttooth) (105.3 mb)" (stąd- http://hrothgar.webd.pl/tawerna/topics16/69.htm ) - wszystko wydaje się o.k. (są podklasy, npc etc.), ALE NIE MOGĘ ZNALEŹĆ POSTACI, KTÓRA ROZPOCZYNA GŁÓWNY WĄTEK (vide :"Paranoid salesman".]

 

Na angielskim forum znalażem opis, w któym podano jedynie współrzędne x.y, z przyporządkowanymi wartościami, które niestety - jako laikowi - za ch##erę mi nic nie mówią...

 

Gdzie znajduje się rzeczony??? (W gospodzie "Pod pięcioma dzbanami" go nie widzę- gdzie dokładnie powinien być (który poziom/piętro, w którym punkcie)??

 

Przy instalce TDD wychodziło kilka razy "warning", ale ostatecznie "installed succesfully".

 

Nie wiem co robić ; sytuacja jest taka sama przy samym tylko TDD, jak i po dodaniu ToS, ToD i DoS oraz Solafeina i Larshy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem. nie potrafie znalesc zoledzi dla driad:/jakis bug a nie chce przechodzic od nowa. jest jakis kod by je dostac?

EDIT: poradzilem sobie uzywajac programu shadow keeper edytujacego sejwy z BG:)

Edytowane przez szaraczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zainstalowałem sobie Baldurs Gate II na netbooku Asus Lamborghini 1.8 procesor dwurdzeniowy i dwie karty graficzne. Jedna integra a druga dedykowana GF GT 218. Może ktoś mnie oświecić i powiedzieć czemu gra mi się tnie. Teoretycznie powinna chodzić płynnie bo gra jest jest " z przed wojny":)?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę tego wyłączyć. Nie ma takiej opcji. Jest napisane tylko, że taka Direct Draw jest włączona i tyle. Nie wiem czy to wina tego, że dxdiag pokazuje tę kartę zintegrowaną a nie GT 218. Zastanawiam się czy można się przełączać pomiędzy kartami manualnie czy to się dzieje automatycznie. Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na andku już od jakiegoś czasu można odpalać gry na infinity engine ->

...

także jakoś wątpię, żeby portowi na apple'a towarzyszyła taka wielka pompa.

Liczę na coś innego. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze grim fandango i bede w 7 niebie.... Jeszcze zaden singiel mnie tak nie wkrecil jak owy baldur's... bite 6 miesiecy grania po kilka godzin dziennie.

 

Pytanie tylko, czy jeszcze jestem w stanie grac w singla...

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://beefjack.com/news/baldurs-gate-reveal-the-rumours-analysed/

 

A couple of weeks ago, Beamdog’s Trent Oster – formerly a key figure at BioWare – revealed that a Baldur’s Gate-related announcement was incoming. This evening, that announcement will be made.

 

What exactly is he up to? Is the rest of Beamdog involved? We know it’s nothing to do with the series supposedly arriving on Steam in the near future. We’ll find out exactly what’s what at 7pm, but for now, here’s a rundown of all the rumours we’ve seen, and how likely we reckon they are.

 

Baldur’s Gate 3

The most obvious rumour, and the first to spring up when the teaser site appeared. A Baldur’s Gate 3 does sound appealing, and – given BioWare’s move away from their traditional roleplaying games – the time would seem right for another studio to pick it up. But Beamdog is not an enormous studio; despite having a development division, they have no experience of creating major, high-profile games. They might have the benefit of being run by one of the key guys in the creation of the series, but do they have the resources to pull of a full-blown sequel?

 

Verdict: Unlikely

 

AAA Baldur’s Gate remake

This was one of the more excitable rumours that began to circulate when the teaser site appeared. Imagine! Baldur’s Gate in a brand spanking new 3D engine, released on all the major consoles! Who needs Dragon Age when you’ve got the real deal? Sadly, a lot of these hopes were crushed when it became apparent who was behind the project. Again, Oster’s team might have the knowledge, but the resources? Unless they’ve been working with some extremely major players in top secret, it’s probably best not to get your hopes up.

 

Verdict: Unlikely

 

Baldur’s Gate HD overhaul

Could the Baldur’s Gate games be getting some prettification? They’re quite old now, blocky and low-res, with ultra-clunky interfaces that make them difficult to penetrate despite how brilliant they are. In fact, this could well be the most plausible explanation for what’s going on at Beamdog: their development division, Overhaul Games, was responsible for the HD remake of MDK2, another BioWare classic whose remake was similarly worked on by devs on the original team. This one’s a big contender.

 

Verdict: Likely

 

Baldur’s Gate: Dark Alliance 3

Dark Alliance was a console spin-off of the Baldur’s Gate games – an action-centric romp through the scorn of angry fans. Actually, Dark Alliance racked up some decent review scores, and a sequel was released in 2004. Could we be looking at another one? Well, as is the case with the AAA remake rumour, knowing who’s behind this project it seems unlikely they’d have the resources to pull such a major title off – and something like Dark Alliance would be difficult to approach in a more indie fashion. Don’t worry, Baldur’s Gate traditionalists – you’re probably safe for now.

 

Verdict: Unlikely

 

Baldur’s Gate mobile port

The Infinity Engine, on which the Baldur’s Gate games ran, could very easily become functional on a mobile platform. Well, going by my limited technical knowledge, anyway. We know there’s a huge market for iOS and Android games on both smart-phones and tablets these days, and that such formats are capable of running some remarkable stuff. It would certainly be nice if this were true – imagine being able to play Baldur’s Gate on that boring tube ride! – and there doesn’t seem to be any reason why it wouldn’t be, although we’ve yet to find any specific clues that point to such an eventuality.

 

Verdict: Possible

 

Baldur’s Gate mobile or social spin-off

We know that the mobile and social gaming spaces are popular in the games industry at the moment. We also know that major publishers enjoy spreading their licenses as far as they can. When the teaser site first appeared, many associated Baldur’s Gate with BioWare, BioWare with EA, and EA with a desire to launch free-to-play or social media-centric versions of their existing games. There’s just one problem with this idea: EA and BioWare have no rights over the Baldur’s Gate IP any more. Besides. these tactics usually go hand-in-hand with a marketing campaign – so without a core title to promote, a sudden move of a classic and untouched-for-over-a-decade franchise into this space would seem like an odd move from any license holder.

 

Verdict: Unlikely

 

Baldur’s Gate spin-off game

Could Trent Oster and co have acquired the Baldur’s Gate license to create their own indie spin-off game? This is something a great deal of fans are gunning for: a whole new Baldur’s Gate game, made without the pressures of big industry, by one of the guys involved in designing the originals. And it would, no doubt, be awesome. But the logistics of acquiring the license for such a thing would be tricky – not impossible, but certainly enough for us to look at this rumour with a cautiously raised eyebrow. It’s fun to dream, and sometimes dreams do come true, but let’s not get too carried away.

 

Verdict: Possible

 

Something else entirely

These certainly aren’t the only rumours that have been doing the internet rounds in the last couple of weeks. From updated versions of Baldur’s Gate’s Infinity Engine, to fan games endorsed by Mr. Oster himself, the crazy ideas have been running riot within the series’ fan community. A hidden message on the Baldur’s Gate website, sneaked into the source code at the height of all the rumourising a couple of weeks back, read, “You haven’t guessed yet.” But then it disappeared. Does this mean we did guess? Throw us a bone here, Trent!

 

Verdict: Well, anything’s possible…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Announcing Baldur’s Gate: Enhanced Edition™

March 15, 2012

 

Atari, Wizards of the Coast, and Overhaul Games are pleased to announce work has begun on the Enhanced Edition of Baldur’s Gate and Baldur’s Gate II.

 

 

Since its initial release in 1998, Baldur’s Gate has entertained millions of fans around the globe, and has received countless awards. This classic saga of mystery, intrigue, and adventure has set the standard for Dungeons & Dragons® computer roleplaying games ever since.

Re-forged by Overhaul Games

 

Overhaul Games has assembled a talented team of artists, programmers and designers to enhance this timeless classic. To remain true to the spirit of the game, the team includes original Baldur’s Gate developers.

Relive the most epic story ever told

 

Baldur’s Gate: Enhanced Edition™ and Baldur’s Gate II: Enhanced Edition™ will feature a re-forged version of the Infinity Engine with a variety of modern improvements.

No to szykujmy się na nowego starego Baldura ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary dobry rzut izometryczny z nową grafiką. Ideał i marzenie każdego prawdziwego fana RPG. Żadna gra nie zaoferowała moim zdaniem tak fenomenalnej rozgrywki magiem a teraz będzie lepiej wyglądać podczas rzucania czarów... tak, jestem podekscytowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos pieknego :gitarzysta: ale rzuciliby jeszcze jakiegos screena co by ludzie spac nie mogli

 

kto pamieta arcytrudne potyczki z liszami? albo kto nie przechodzil choc raz baludra jedna postacia B-) ah te wspomnienia

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już trochę słabo pamiętam BG, więcej brat w to pogrywał niż ja, bo jeszcze mały dzieciak byłem, ale z wielkim zapałem patrzyłem na grę brata i tak ostatnio się zastanawiałem czy w końcu sobie nie odświeżyć gry, a tu taka miła niespodzianka, no ale do czasu premiery i tak pewnie zagram jeszcze w starą wersję:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos pieknego :gitarzysta: ale rzuciliby jeszcze jakiegos screena co by ludzie spac nie mogli

 

kto pamieta arcytrudne potyczki z liszami? albo kto nie przechodzil choc raz baludra jedna postacia B-) ah te wspomnienia

 

O tak! Walka z Gaxem była dość ciekawa. O ile pamiętam kiedy był w formie demilisza krzywde można było mu zrobić jedynie bronią +4 (i lepszą). Ciekawe były też walki ze smokami, ja stawiałem mase pułapek do czasu, aż mój drużynowy mag (oczywiście Edwin) nie osiągnął odpowiedniego poziomu czarów.

 

Akcja z pantalonami i zbieraniem ich przez całą grę też była całkiem interesująca, przyjemny bonus ;). Jest co wspominać z Baldurów. I ta decyzja pod koniec gry, zostać czy nie zostać bogiem, zawsze mnie kusiło żeby zastąpić martwego Bhaala :rolleyes: .

 

Prawie zapomniałem, multi z kumplem po sieci LAN także było zacne! Akurat dobrałem sobie maniaka, który uwielbia Baldura tak samo jak ja, do tej pory co jakiś czas robimy sobie małe przypomnienie. Dwie uzupełniające się postacie dają radę ;).

Edytowane przez OCM4n14k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[uwaga teraz poleci herezja]

A wiecie... Ja nawet nie grałem w Baldurs Gate 2.

 

Kupiłem jakieś 10 lat temu kolekcjonerkę (koszulka + 1 i 2 razem, jeszcze przed wyjściem dodatku). BG1 przeszedłem, a do dwójki jakoś nie mogłem się zabrać. Widziałem jak ojciec (raz) i brat (5 razy ?) skończyli tą grę, tak więc większość spoilerów w trakcie tych lat już mi wleciała, jakoś nie mogę wciąż się za to zabrać, zawsze jest 20 innych gier do zagrania...

 

[Herezja mode off]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BG na zasadach D&D 3.5Ed. (czy nawet 4, bo chyba już jest)? Byłoby miło, choć jestem trochę sceptyczny w stosunku do 4 Ed. bo podobno spore uproszczenia w systemie magii nastąpiły. Jak dla mnie trzecia edycja byłaby ideałem.

AD&D (czyli to, co było w oryginale) też oczywiście byłoby ok, ale zastosowany tam system ograniczeń klasowych trochę uwierał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...