Skocz do zawartości
faciopolska

Mikrofiltry,dialery - Problemy

Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem przedstawia się następująco: Mam Neostradę TP 512 i internet działa dobrze. Problem tkwi w tym, że kiedy podłącze telefon przez mikrofiltr do gniazdka to nie ma sygnału. No więc telefon podłączam bezpośrednio do gniazdka - nie mam innego wyjścia. Czy to, że nie używam mikrofiltru może jakoś zaszkodzić? np. przekierowanie numeru na 0-700, uszkodzeniem sprzętu? Dodam, że korzystam z Tele2.

 

Czy użytkownikom takim jak ja (neostrady) mogą zagrozić np.dialery? Mi się wydaje, że nie, aczkolwiek wolę się upenić żeby spać spokojnie :)

 

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z tym filtrem, ja w komplecie miałem drugi, sprawdzałeś obydwa ??

 

jesli chodzi o neostrade to dialery napewno Ci nie grożą

1542166[/snapback]

 

Tak,sprawdzałem. Może coś mam nie tak w gniazdku? Sam robiłem także wszystko możliwe. Mam taką sytuację, że szumi w słuchawce telefony, ale jest sygnał. Tylko jeśli się podniesie słuchawkę w celu np. odebrania, zadzwonienia to zrywa sygnał z neostrady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś miałem coś podobnego z tym, że u mnie nie było wogóle sygnału w słuchawce, nie mogłem dzwonic, jak się dzwoniło do mnie to zrywało połączenie neostrady...telefon na blue line tpsa, przyjechał monter i okazało się, że w scianie był walnięty przewód. Jeśli wydaje Ci się, że wszystko dobrze podłączyłeś (a nie sądze, żeby można było coś tam źle podłączyć :) ) to chyba przyda się telefon na infolinie i zgłoszenie awarii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś miałem coś podobnego z tym, że u mnie nie było wogóle sygnału w słuchawce, nie mogłem dzwonic, jak się dzwoniło do mnie to zrywało połączenie neostrady...telefon na blue line tpsa, przyjechał monter i okazało się, że w scianie był walnięty przewód. Jeśli wydaje Ci się, że wszystko dobrze podłączyłeś (a nie sądze, żeby można było coś tam źle podłączyć :) ) to chyba przyda się telefon na infolinie i zgłoszenie awarii

1542175[/snapback]

 

No są 4 kabelki: z prawej czerwony i zielony, z lewej żółty i czarny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. z tym, że też zamin dzwoniłem na blue line sprawdzałem czy w gniazdku jest wszystko w porzadku. tak jak napisałem wyżej któryś z przewodów był uszkodzony ale w ścianie

Edytowane przez satoshie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. z tym, że też zamin dzwoniłem na blue line sprawdzałem czy w gniazdku jest wszystko w porzadku. tak jak napisałem wyżej któryś z przewodów był uszkodzony ale w ścianie

1542192[/snapback]

Jednyne co mogłem nie tak zrobić to w odwrotnej kolejności podłączyć kabelki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...