Złoty Opublikowano 12 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2005 Uff, to był chyba mój pierwszy i ostatni zakup w sklepie internetowym. Ale zacznę od początku. Przypadkowo znalazłem w jednym ze sklepów radeona 9500 za jedyne 113 zł + 14 zł kosztów wysyłki. :) Myślę sobie niezła okazja, więc go zamówiłem. Przyszedł za jakiś czas. Otwieram pudełko i co widzę? Zapakowany był w wymiętoloną rozpieczętowaną torebkę foliową z interesującą naklejką, na której pisalo "unrepeirable, PCB burnt". No nic, dali mi jakąś naprawianą przez super "fachowca", ale niech będzie i tak dają 2 lata gwarancji, a za tą cenę to i tak okazja. Karta na pewno była używana (widać ślady na złączu DVI). Kolejne niemiłe zaskoczenie to terkoczący wentylator. Płytka ze sterownikami - owszem była, ale tylko do kart nV i sis, w dodatku luźno wrzucona bez koperty. Brakowało też rozgałęziacza do zasilania, ale to już szczegół. Największe zdziwienie było jednak, gdy włożyłem ją do kompa i odpaliłem. Artefakty nawet w biosie, na pulpicie w win xp zależnie od sterowników - raz są, raz nie ma, w 3d straszna sieczka i do tego "szachownica", w 3dmarku 2003 tylko 1700 punktów (nie wiem, czy to wina uszkodzenia, czy może ktoś próbował ją "naprawić" np. poprzez duże poluzowanie timingów na pamięciach, bo taktowania są standardowe). Dla pewności sprawdzałem ją w innym kompie i było dokładnie to samo. Teraz zaczyna sie składanie reklamacji. Odezwałem się na gg do handlowca z tego sklepu i pytam, czy on pakowal i wysylal ta karte. Mówi, że nie, że to ktoś inny z magazynu. Wziąłem więc gg do magazynu i mówie co mi przysłali. Za jakiś czas z powrotem odzywa się handlowiec ze sklepu, mówi że słyszał co się stało i że w takim wypadku będzie najlepiej jak dogadam się z kierownikiem serwisu co do reklamacji. Miał być na gg między 16 a 18, ale go nie było. To było w piątek. W poniedziałek czekam do 16:30 i kierownika wciąż nie ma. Odzywam się więc znowu do handlowca, który mówi że kierownik właśnie stoi koło niego i za 10 minut będzie przy swoim kompie. Czekam sobie ze 40 minut i nic. Wkurzony znowu pytam się handlowca, czy ten kierownik to twór jego wyobraźni, czy co? On mówi, że rzeczywiście nie poszedl do biura, tylko gdzieś się zgubił. :) Proponuje, że jeżeli chce dokonać zwrotu, to mogę zamówić darmowego kuriera. Pytam co z kosztem wysyłki, który zapłaciłem zamawiając towar? Odpowiada, że dostanę zwrot pieniędzy tylko za kartę. Szlag mnie trafil i mówię, że jak tak, to dziękuję i skorzystam z przepisów o niezgodności towaru z umową (przewidują one zwrot kosztów dostarczenia towaru). Mówi, że zaraz zadzwoni do mnie kierownik. Faktycznie facet dzwoni - proponuje wymianę na inną kartę w zbliżonej cenie, albo zwrot gotówki. Mówię, że chcę zwrot pieniędzy. On na to, że może wysłać kuriera, który gratis odbierze kartę. Pytam o zwrot kosztów wysyłki do mnie, a on to samo, że dostanę pieniądze tylko za katę. Ja znów to samo - że będe reklamował z tytułu niezgodności towaru z umową. Powiedział, że sprawdzi czy jest możliwa korekta faktury na koszt przesyłki i zadzwoni dzisiaj. Jak znam życie to nie będzie możliwa, a jeszcze prędzej "zapomni" do mnie zadzwonić. Karty nie można wymienić na nową, bo ta była ostatnia (to chyba byłby cud dostać teraz nowego r9500 :)). Tak mnie wkurzyli swoim olewactwem, że chcę wkroczyć na wojenną ścieżkę z nimi. I tu wreszcie pojawia się pytanie. Jak udowodnić, że wysłałem im tą kartę, a nie co innego? Na poczcie nadaję paczkę, ale co jak np. powiedzą, że przysłałem im w paczce np. myszkę, albo orzeszki, a nie kartę? Czytałem już, że żądania odnośnie reklamacji najlepiej wysyłać osobno listem poleconym, ale co zrobić z samą paczką? Jakie są wasze doświadczenia w tego typu sprawach? Ps. Kurde, strasznie długie to wyszło, a chciałem tylko pokrótce opisać sprawę przed pytaniem. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 12 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2005 (edytowane) Podaj nazwe sklepu i strone www. Przyda sie na przyszłość ;) Edytowane 12 Lipca 2005 przez .:Solid_Snake:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 12 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2005 Dodam ich do wątku o nieuczciwych sklepach. Ten sklep to: Shift Mają dużo starszych kart, nawet w całkiem przystepnych cenach, ale jak te karty to takie szroty jak moja, to lepiej dobrze się zastanowić, zanim coś tam się kupi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihalo Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2005 a ja zamówiłem nową drukare canona w tym sklepie i już 4 dzień ida pieniądze na ich konto bo księgują tylko o 9.00 i aż się boje pomysleć co oni moga mi przysłać? :mellow: sklep jeden z tańszych w Polsce ale czy na pewno dobry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenixthx Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2005 ja tam wentylator qpilem to sie 2 tygodnie prosilem zeby mi wyslali :/ a jak w kacu dodzedl to spalony :/ ale w kacu bylem tak wqrzony oddali mi kase ale tez bez wysylki :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 6 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2005 Pięknie :mur: Już tam miałem zamawiać CM Stacker'a bo mają najtaniej a tu czytam takie rzeczy :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 6 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2005 Zloty, koszty przesylki nie byly takie duze, ja bym ci radzil juz zaplacic za przesykle i meic kase z powrotem, tak to sobnie nie przyjemnosci narobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 6 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2005 Jakich nieprzyjemności? Zgodnie z prawem powinni mu oddać pieniądze za przesyłkę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 7 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2005 http://www.shift.sklep.pl/index.php?t=w&id=7303&idk=4 Ciekawe ile osob kupi to cudo :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 7 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2005 aabstraciach!ac od przekladania kolejnych przykladow: http://pcprojekt.pl/forum/viewtopic.php?t=10587 opis warunkow zwrotu w sprzedarzy wysylkowej co do kosztow przesylki - zapomnij - nie musza i na pewno ci ich nie zwroca - tez jest gdzies zapis ze to ty pokrywasz koszty przesylki - ida ci na reke ze oferuja darmowego kuriera po karte - tego zdaje sie tez nie musza robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 16 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2005 Pięknie :mur: Już tam miałem zamawiać CM Stacker'a bo mają najtaniej a tu czytam takie rzeczy :angry: Małe sprostowanie co do powyższego. Bude pełen obaw zakupiłem jednak w sklepie Shift i już teraz wiem, że firma jest godna polecenia i na pewno zaczne tam się zaopatrywać - kontakt via gg, mail błyskawiczny, przesyłka zapakowana solidnie, gwara, F-VAT - wszystko cacy. No i ceny mają bezkonkurencyjne w niektórych przypadkach Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 16 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2005 Małe sprostowanie co do powyższego. Bude pełen obaw zakupiłem jednak w sklepie Shift i już teraz wiem, że firma jest godna polecenia i na pewno zaczne tam się zaopatrywać - kontakt via gg, mail błyskawiczny, przesyłka zapakowana solidnie, gwara, F-VAT - wszystko cacy. No i ceny mają bezkonkurencyjne w niektórych przypadkach Polecam Gosciu na poczatku tematu pisze, ze go wydupczyli a ty piszesz, ze ta firma jest "godna polecenia" Cos z Toba jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 16 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2005 Gosciu na poczatku tematu pisze, ze go wydupczyli a ty piszesz, ze ta firma jest "godna polecenia" Cos z Toba jest nie tak? Pisze ze mu zaproponowali wzrot kasy i darmowego kuriera, ale mu bylo malo, bo wydaje mu sie ze zna prawo. Dostał szajs - to nie dobrze o firmie swiadczy (ale za ta cene karta ktorej juz w produkcji nie ma... no bylo do przewidzenia ze cos nie tak moze byc) A sroko tuchol nie mial zadnych problemow, to chyba moze polecic, i nie musi byc z nim cos nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...