Pabliq Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 W sumie po co komu dx10 w strzelance sieciowej? Podczas rozgrywki nie ma czasu na podziwianie widokow, tylko trzeba zabijac przeciwnikow :P Ciekawe kiedy podadza wkoncu oficjalna date premiery, bo juz mnie nosi od czekania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 W sumie po co komu dx10 w strzelance sieciowej? Podczas rozgrywki nie ma czasu na podziwianie widokow, tylko trzeba zabijac przeciwnikow :P Ciekawe kiedy podadza wkoncu oficjalna date premiery, bo juz mnie nosi od czekania Do stworzenia jak najbardziej realnego świata gry z jak największą ilością elemencików, szczególików i detalików zachowując przy tym płynność rozgrywki. Tak sądzę. Wolfenstein 3d i mp? Super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Do stworzenia jak najbardziej realnego świata gry z jak największą ilością elemencików, szczególików i detalików zachowując przy tym płynność rozgrywki. Tak sądzę. Wolfenstein 3d i mp? Super.lol? :blink:. Graleś w jakieś multi dłużej niż 1 miech ? Tutaj grafa jest na dużo dalszym planie. Poza tym dziwnie implementować dx10 do gry "zrobionej na OpenGL'u". W ogole nie wiem jak ci redaktorzy mogli zadać takie pytanie . Uprzedajać opowiedz: tak, wiemy ze u Ciebie tylko grafa sie liczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Do stworzenia jak najbardziej realnego świata gry z jak największą ilością elemencików, szczególików i detalików zachowując przy tym płynność rozgrywki. Tak sądzę. Wolfenstein 3d i mp? Super.Raczej na odwrót :-P większość ludzi których gra ma bardzo wychudzone cfg z jak najmniejszą liczbą detali itp. po to żeby lepiej widzieć, mieć przedewszystkim stały FPS a przy bardzo wysokich trybach graf. ta płynność napewno nie będzie zadowalająca.... :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Dla jednego to dla innego tamto. Nie ma o co kruszyć kopii. :-D Widziałem screen'y od pro i to przy wypasionym sprzęcie. Co do grafiki to bez przesady, nie "tylko" się liczy ale odgrywa dla mnie dużą rolę bo to lubię. No i przyznaje się do zbyt pochopnej wypowiedzi ale ogólnie to dx10 ma właśnie takie zadanie wydaje mi się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Ok łapie ;). U mnie jest troche inaczej (przynajmniej w multi). Wole 60+ FPS w średnich detalach niż 30 FPS w HiGH :P. Co do samego QW to myśle ze bedzie chodzić lepiej niż quake4 (oczywiści przy dobrze ustawionych detalach i przy dobrym cfg). Dlaczego tak myśle: bo tutaj nie bedzie procek musiał obliczać AI. Dochodzi to tego jeszcze mało obiektów które da sie zniszczyć i na które da sie oddziaływać fizycznie (w sesie jakieś beczki, skrzynie itp ;]). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2007 http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=9067&a=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2007 http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=9067&a=1 Czemu mam wrażenie, że screeny na tej stronie wyglądają jakby był rozciągane? Jakość screenów beznadziejna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragonek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) 2 nowe obrazki: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Edytowane 24 Stycznia 2007 przez eragonek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zamiast sie jarac screenami sciagnijcie pare filmikow, napewno lepiej oddaja wrazenia z grania niz slabej jakosci obrazki :-P Od siebie moge polecic "Nvidia GeForce 8800 Gameplay Video#1" Filmik dobrej jakosci z naciskiem na pokazanie grafiki. Szkoda, ze mialem ostatnio nadplanowego formata i wszystko co sciagalem zwiazanego z QW poszlo sie j#%^c... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar Opublikowano 25 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2007 Moje zdanie jest takie, że o grze będzie można cokolwiek powiedzieć dopiero po wyjściu dema, do tego czasu jestem sceptyczny w jakichkolwiek ocenach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2007 The company believes that its fourth quarter results will be significantly impacted by higher legal expenses relating primarily to its internal review of historical stock option practices, including expenses relating to the previously announced informal SEC inquiry and derivative litigation, and its decision to move the release of Enemy Territory™: QUAKE Wars into fiscal year 2008. Czyli nici z wydania gry w marcu, poniewaz QW zostalo przeniesione na kolejny okres budzetowy, ktory zaczyna sie w kwietniu. No to czekamy dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdefelek Opublikowano 21 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2007 może ktoś to przetłumaczyć dokładnie bo ja chyba nie zrozumiałem... "Three things stick out. 1) It's difficult to determine when you're in danger, as well as who, in a world of 1,000 possible deaths, is pulling the trigger. (If all goes well, we won't need to scan onscreen text to work out what ought to be obvious.) 2) Air power isn't powerful--SAM silos and fire-and-forget infantry rockets strip the skill from the kill. 3) It's a bird, it's a plane, it's sprinting faster than a speeding locomotive in a Battlefield-sized shooter! Some "va-room" is good for the game-- breaking the sound barrier, not so much." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragonek Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Nowe screenshoty! picture.php.jpg picture.php2.jpg :wub: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Szczerze - nic specjalnego w tej grafie nie ma, powiem więcej. Najlepszy engine i najrealniejszy swiat (otexturowanie, oswietlenie sceny itd) jest w battlefield 2 i nie zaprzeczycie. Ale to w kwestii grafiki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość f.e.a.r. Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Szczerze - nic specjalnego w tej grafie nie ma, powiem więcej. Najlepszy engine i najrealniejszy swiat (otexturowanie, oswietlenie sceny itd) jest w battlefield 2 i nie zaprzeczycie. Ale to w kwestii grafiki.Zgadzam się. Zwłaszcza, że ten engine ma już trochę.... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Szczerze - nic specjalnego w tej grafie nie ma, powiem więcej. Najlepszy engine i najrealniejszy swiat (otexturowanie, oswietlenie sceny itd) jest w battlefield 2 i nie zaprzeczycie. Ale to w kwestii grafiki. W 100% sie zgodze. Ale dodać do tego tzreba jeszcze Half-life 2 i Stalkera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 jakby grafa w tej grze miala jakiekolwiek znaczenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Dla niektórych się liczy realność rozgrywki - a ta wiąże się bądź co bądź z grafiką. Nie wszyscy będą grali tutaj po to aby zajmować pierwsze miejsca w swiatowych rankingach albo aby jeździć na world cyber games prawda [; ? Dlatego własnie grafika ma znaczenie - aby czerpać przyjemność z grania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 jakby grafa w tej grze miala jakiekolwiek znaczenie...POTWIERDZAM ;] Dla niektórych się liczy realność rozgrywki - a ta wiąże się bądź co bądź z grafiką. Nie wszyscy będą grali tutaj po to aby zajmować pierwsze miejsca w swiatowych rankingach albo aby jeździć na world cyber games prawda [; ? Dlatego własnie grafika ma znaczenie - aby czerpać przyjemność z grania.Przciez to bedzie i tak najlepiej wygladajacy multi shooter wiec... Na innych skrinach duzo lepiej wyglada ale mniejsza z tym. O jaką realnosc rozgrywki chodzi w ETqw ? :o Imo liczy sie teamplay i ogolnie zeby sama gra była szybka jak et. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragonek Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Screeny nie powalają ponieważ są zeskanowane z jakiegoś pisma ;) . Mnie najbardziej zachwyciło to że nie ma żadnej mgły, czyli będzie można widzieć przeciwników z dalszej odległości :razz: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Dla niektórych się liczy realność rozgrywki - a ta wiąże się bądź co bądź z grafiką. Nie wszyscy będą grali tutaj po to aby zajmować pierwsze miejsca w swiatowych rankingach albo aby jeździć na world cyber games prawda [; ? Dlatego własnie grafika ma znaczenie - aby czerpać przyjemność z grania.No rzeczywiscie, w koncu et to symulator pola walki... Dla mnie moze byc taka grafa jak w starym ET, najwazniejsze aby gra chodzila szybko, byla dobrze zbalansowana i bylo z kim grac. Grafe mam niesamowicie w [gluteus maximus] :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość f.e.a.r. Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 No rzeczywiscie, w koncu et to symulator pola walki... Dla mnie moze byc taka grafa jak w starym ET, najwazniejsze aby gra chodzila szybko, byla dobrze zbalansowana i bylo z kim grac. Grafe mam niesamowicie w [gluteus maximus] :]NIE. Trzeba znaleźć kompromis między tymi wszystkimi czynnikami i to właśnie zapewni nam dobrego MP ;) Tak jak bf2... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Akurat jeżeli o dobre zbalansowanie chodzi to BF2 nie jest idealnym przykładem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Czemu BF2 nie jest dobrym przykladem?? Ladna grafika, duza miodnosc, wysoki teamplay. Ze screenow to ja moge powiedziec ze mogl je zrobic utalentowany grafik [; Zagramy zobaczymy. Narazie nie ma sie co podniecac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) BALANS co ma grafika do zbalansowania rozgrywki? Edytowane 5 Marca 2007 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 BALANS co ma grafika to zbalansowania rozgrywki? dokladnie ;]. Chciaz co id zostawi niedokończone (lub zle zbalansowane itp) to sie w ET:QW pr0 zrobi ;]. Ciekaw jestem czy bani zamierza pracować nad et:qw .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 kazdy podnieca sie ta grafika... itp. a przeciez i tak 95% grajac w QW bedzie mialo takiego cfg, ze gra bedzie wygladac jak quake 1, a do tego chodzic jak szalona :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Akurat jeżeli o dobre zbalansowanie chodzi to BF2 nie jest idealnym przykładem. Duzo lepszym jest BF 2142 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 kazdy podnieca sie ta grafika... itp. a przeciez i tak 95% grajac w QW bedzie mialo takiego cfg, ze gra bedzie wygladac jak quake 1, a do tego chodzic jak szalona :P No wlasnie tego nie potrafie zrozumiec... po co w takim razie grac w nowe strzelanki MP (z ladna grafika) skoro mozna grac w q1...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...