masin Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 Rozumiem ze wnioski wyciagasz po dlugiej grze w oba tytuly [; Bo ja jakos nigdy nie spotkalem takiej gry gdzie powodzenie zalezy w takim procencie od TeamPlaya. Chodzi mi oczywiscie o BF we wszelkim wydaniu każda klanowa rozgrywka nawet w dyna blaster ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 To Twoje zdanie ;d. Moim zdaniem i wielu innych osób własnie w ET TeamWork stoi na najwyższym poziomie. Z prostej przyczyny: tutaj pewnego celu nie da sie osiągnąć każdą klasą (ja mowie o celu potrzebnym do wygrania mapy) np bez Enga nie da sie zrobić mostu,podłożyć dyny itp. Wiec bez chociaż minimalnego TP ani rusz (pisze ofc o FFA bo na cw to już zupełna inna historia). W nowym ET to jeszcze bardziej bedzie skomplikowane. Ok ja kończe bo ŁOTe sie robi ;d. EOT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 Loki do tematu sie powroci jak gra zostanie wydana wraz z patchami... Narazie to czekam z niecierpliwoscia na tytul ktoremu poswiecony jest ten watek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 I cenega :lol: połowa ludzików mówiąca po polsku reszta po angielsku, teksty typu "gdzie łon jest!?" ... alez mnie far cry rozbawił dubbingiem. Jezeli qwars tez bedzie taki smieszny to biore w ciemno. Trzeba to bedzie pokazać pokoleniom jak się kiedyś gry "spalszczało" :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 To Twoje zdanie ;d. Moim zdaniem i wielu innych osób własnie w ET TeamWork stoi na najwyższym poziomie. Z prostej przyczyny: tutaj pewnego celu nie da sie osiągnąć każdą klasą (ja mowie o celu potrzebnym do wygrania mapy) np bez Enga nie da sie zrobić mostu,podłożyć dyny itp. Wiec bez chociaż minimalnego TP ani rusz (pisze ofc o FFA bo na cw to już zupełna inna historia). W nowym ET to jeszcze bardziej bedzie skomplikowane. I to ma być ta przyczyna? Jeśli dla ciebie Teamwork stoi na najwyższym poziomie wtedy, gdy każda postać ma swoją role to nie wiem co mam myśleć. W takim razie TP w BF2 stoi na mega wysokim poziomie, bo tutaj medyk leczy, eng. naprawia pojazdy/mosty/kladzie miny, komandos wysadza etc. BF2 nie ustępuje tutaj pod żadnym pozorem, a nawet wyprzedza ET pod tym względem, a ty piszesz o tym jakby to jedynie ET miało tak "mega zaawansowany" team play :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) I to ma być ta przyczyna? Jeśli dla ciebie Teamwork stoi na najwyższym poziomie wtedy, gdy każda postać ma swoją role to nie wiem co mam myśleć. W takim razie TP w BF2 stoi na mega wysokim poziomie, bo tutaj medyk leczy, eng. naprawia pojazdy/mosty/kladzie miny, komandos wysadza etc. BF2 nie ustępuje tutaj pod żadnym pozorem, a nawet wyprzedza ET pod tym względem, a ty piszesz o tym jakby to jedynie ET miało tak "mega zaawansowany" team play :lol: Czy ja pisze mega-zaawansowany ? :lol: Imo TP w ET > TP w bf - krótko i na temat. Moje zdanie; przecież wyraźnie napisałem. Każdy może mieć inne. Czytanie ze zrozumieniem sie kłania... EOT Zeby nie robić OT zamieszczam nowe skriny z gry z botami: Edytowane 31 Maja 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Ja się tylko na chwilę wtrące, bo widzę yuucOm że ciekawe te screeny tutaj zapodałeś ... Pod tym LINKIEM sa nowe screeny z gameplaya - ocenie tylko grafike OGÓLNIE BIDA ;] . Co do samej gry się nie wypowiadam bo nie zgłębiłem do końca tematu :> Moje trzy ulubione: Edytowane 31 Maja 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) O bardzo dobry link. Skriny są pewnie z zamkniętej bety bo widać ze koleś gra miejscami bez aa af i czasami na low ;p. Ofc taka grafika nie jest fajna ale przynajmniej widać jak QW bedzie wyglądało nie na max ustawieniach. Najbardziej ssie pierwszy skrin. Nie dość ze detale low to troche za kolorowo dla mnie. Przynajmniej fps lock można wyłączyć (2631574[/snapback] a kto w multi gra z max wyśrubowaną grafika ? ... ja nawet w ET pociskam 1024x768 medium/low ... najważniejsza jest skuteczność ;] A raczej stały FPS (w przypadku ET na poziomie 76/125/333 fps ;)). Edytowane 31 Maja 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Ja się tylko na chwilę wtrące, bo widzę yuucOm że ciekawe te screeny tutaj zapodałeś ... Pod tym LINKIEM sa nowe screeny z gameplaya - ocenie tylko grafike OGÓLNIE BIDA ;] . Co do samej gry się nie wypowiadam bo nie zgłębiłem do końca tematu :> a kto w multi gra z max wyśrubowaną grafika ? ... ja nawet w ET pociskam 1024x768 medium/low ... najważniejsza jest skuteczność ;] Edytowane 31 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 Podejrzewam że ludzie z ET przejdą masowo na RTCW2 niż na QW, zbyt dużo innowacji itp........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 a kto w multi gra z max wyśrubowaną grafika ? ... ja nawet w ET pociskam 1024x768 medium/low ... najważniejsza jest skuteczność ;] Ja gram i zapewne kilka osob na tym forum tez Nie widze roznicy miedzy 70FPS a 400FPS Zwlaszcza jak latam samolotem albo jezdze czolgiem Skoro sprzet zapewnia mi staly i rowny framerate to czemu mam obcinac efekty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) a kto w multi gra z max wyśrubowaną grafika ? ... ja nawet w ET pociskam 1024x768 medium/low ... najważniejsza jest skuteczność ;]A widisz, ktos jednak gra :> Ogólnie to mam w żopie grafe, w QW raczej nie bede się bawić, ale stwierdzam fakt ze na takich detalach jak na zaprezentowanych obrazkach to jakiś śmiech, sodma i gomora etc. Wsio. Edytowane 31 Maja 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 Ja gram i zapewne kilka osob na tym forum tez Nie widze roznicy miedzy 70FPS a 400FPS Zwlaszcza jak latam samolotem albo jezdze czolgiem Skoro sprzet zapewnia mi staly i rowny framerate to czemu mam obcinac efekty? Akurat w ET była ogromna różnica miedzy 70 a 76/125 czy 333 ;). Obcinać dla łatwiejszego obczajenia wroga np.: no foliage w BF i takie tam. A widisz, ktos jednak gra :> Ogólnie to mam w żopie grafe, w QW raczej nie bede się bawić, ale stwierdzam fakt ze na takich detalach jak na zaprezentowanych obrazkach to jakiś śmiech, sodma i gomora etc. Wsio. Nie widziałeś chyba na jakiej grafie grają pr0 gracze w ET/Bf2/q3 czy inne. Tu nie chodzi o sprzet. Dlaczego pisze pr0 - bo może te skriny z tiscali są właśnie jakiegoś pr0 gracza (albo kogoś kto zjechał z detalami ostro). Nie wiem. Bf2/far-cry/d3/css na low nie wyglądają lepiej. Obczaj sobie inne skriny albo pierwsze filmiki z QW (grafa tam wygląda kompletnie inaczej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 I to ma być ta przyczyna? Jeśli dla ciebie Teamwork stoi na najwyższym poziomie wtedy, gdy każda postać ma swoją role to nie wiem co mam myśleć. W takim razie TP w BF2 stoi na mega wysokim poziomie, bo tutaj medyk leczy, eng. naprawia pojazdy/mosty/kladzie miny, komandos wysadza etc.mi sie zdaje, czy ty nie grales w ET? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) mi sie zdaje, czy ty nie grales w ET?widocznie nie grał ;] ja z ET jestem od 3 lat :) ( chodź nałogowcem nie jestem, ostatnio miałem 5mies przerwy, oprócz gier jest wiele ciekawszych rzeczy ;) ) ... po takim długim okresie grania bardzo daje sie zauważyć współprace pomiędzy graczami. medyk, eng, snajper , ... nawet koleś z panzerem odgrywa często ważna role. co do fps bym mógł komfortowo grac w ET potrzebuje stałych 125fps ;] dlatego tne rózne detale, ale nie tylko ... niektóre efekty po prostu przeszkadzają w grze, utrudniają widoczność ... dlatego dość mocno modyfikuję cfg, często większość mało doświadczonych graczy wyzywa cię od cziterów a tak naprawdę masz lepiej ustawiona gre. Edytowane 31 Maja 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2007 Niebardzo rozumiem co w tym przyjemnego kiedy zabijesz kolesia stojącego za złupem,który przed zmianą configa był drzewem.Oczywiście każdy ma swoje podejście do gry,jednych cieszy ładna grafika,a innych statystyka.Skoro statystyka to naprawde niemapotrzeby robic nowej gry multiplayer,a tylko dodawać mapy do już istniejących,choć to i tak bez sensu imo. Ja i wielu innych wole się cieszyć ładną grafiką,dlatego pogrywam sobie czasem w bf2 zamiast w cs a i ET do mnie nie trafiło,więc czekam ET:QW Bez obrazy HiS,nie nazywam konfigowców chiterami,poprostu jak już napisałem są różne podejścia do gry,a jeśli trafie na serwer,gdzie mnie ktoś zabija z "drugiego" końca mapy to grzecznie wychodze i ide na inny. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) @jurek911 powiedz mi ze w moim cfg sa ustawione same bitmapy :P klawiatura - defalut myszka do ustawień własnych oraz net :) - jeśli coś nie współgra ;P w tym cfg dźwięk jest tak ustawiony słychać każdy krok :) na początku można sie pogubić ;) rozdzielczość 1024x768 85Hz Edytowane 3 Czerwca 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 W życiu niezmodyfikowałem cfg to i pojęcia niemam o tym :( Ale jak sam napisałeś niektóre efekty w grze utrudniają widoczność, przeszkadzają w grze. A czy aby o to nie chodzi,żeby niebyło widać kolesia w trawie,za drzewem, czy za mgłą ? Myśle,że to taka namiastka realizmu,jaką chcieli nam zapewnić twórcy i jakiej sami oczekujemy. Sam też spróbowałem obciąć wszystkie możliwe detale,choć tylko w opcjach gry,ale wtedy gra poprostu mi sie niepodobała. Co do dźwieku zgoda,bo trzeba umiejętności żeby i tak go wykorzystać. Czekam na ET:QW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 widzę ze nie bardzo wiesz o co chodzi ;] można tak zmodyfikować cfg ze gra dalej ładnie sie prezentuje, jednocześnie podnosimy swoja skuteczność, i nie chodzi tu o usuwanie przeszkód typu drzewa, bo na pewne modyfikacje PB nie pozwala, w moim cfg nie ma np płatków śniegu, padającego deszczu - podaje przykłady ... bo naprawdę po co mi takie [ciach!]ły w multi. ET na moim cfg http://img164.imageshack.us/img164/5455/77139966la9.jpg http://img524.imageshack.us/img524/8339/16219861qt6.jpg http://img524.imageshack.us/img524/6580/60136801nw3.jpg http://img164.imageshack.us/img164/2719/42753019rg1.jpg brak nieba, płatków śniegu, pole widzenia z 90' na 105' ... lepsza widoczność, więcej fps, a gra i tak źle nie wygląda za to zdecydowanie lepiej sie gra. http://www.enemyterritory.pl/cfg_generator/ <--- przyda sie tym którzy nie wiedza jak grzebać w cfg np za pomocą notatnika ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 Panowie to jest topic o ET:QW ;). Macie przeciez topic o ET. Imo juz koniec z tym ot. Reklama QW w pismie games for windows (wiadomo ze QW bedzie tez na linuxa i mac wiec :lol:) Skoro tak niecierpliwie czekamy na QW obczajcie sobie fajny temat na forum qw: http://community.enemyterritory.com/forums...read.php?t=1025 Niektóre zdjecią są niezłe ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Małe przypuszczenia na temat premiery QW: Quake Wars pod koniec lata? Niby znów sierpień. Za bardzo mi to przypomina tamten rok i demo QW w sierpniu 2006 :lol:. Jak nie było tak nie ma... A co do tematu zapożyczeń to zapomniałem ze RTCW był przed bf 1942 ;]. Z tego wynika ze wszystko zaczeło sie od Return to Castle Wolfenstain (przecież ET miało być płatnym dodatkiem do RTCW ;p). To tylko taka informacja i imo EOT na ten temat ;). Edytowane 4 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) ruszty beta testy, klient jest juz do pobrania - 860MB, 60.000 kluczy do rozdania na fileplanet, byc moze juz jutro :) http://www.fileplanet.com/dlmgr_alt.aspx?f...p;v=2.3.6.108:D Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 jakis link? w Enemy Territory: Quake Wars / Beta Clients na fp nic nie ma ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qjin Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) jakis link? w Enemy Territory: Quake Wars / Beta Clients na fp nic nie ma ;/Dokładnie...? Może coś było, tylko usunęli? :) Niemniej jednak czekam na betę, bo full najprawdopodobniej wyjdzie dopiero w sierpniu... a chętnie przetestuję grę, czy warto nań czekać. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez qjin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 ruszty beta testy, klient jest juz do pobrania - 860MB, 60.000 kluczy do rozdania na fileplanet, byc moze juz jutro :) http://www.fileplanet.com/dlmgr_alt.aspx?f...p;v=2.3.6.108:D Sulaco ;0 ale mi apetytu napsułeś (istenieje taki zwrot w ogole ? ;p). Co do bety to prawda bo na stronie QW jest o tym wzmianka: http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/55. W becie bedzie jedna mapa Sewer z czego sie bardzo ciesze bo nie odkryjemy całej gry ;). Po przeczytaniu newsa (napisanego wczoraj) nie dziwi mnie ze nic nie ma na fileplanet: We will reveal more details on the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta, including the official start date, in the near future. Hope to see you all online very soon!Tylko cicho sza zeby starczyło dla nas kluczy :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Dobra, tylko ja mam forbidden? :] Jak sie pojawia klucze to bierzcie jak najwiecej na zapas ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Nie ma sprawy ;). Niech każdy weźmie ile moze (ale bez przesady ;p). Ja, jeżeli sie da, wezmę kilka kluczy dla nas z ppc :P. Btw też nic nie macie w Quake Series / Enemy Territory: Quake Wars / Beta Clients na fileplanet ? Myślałem ze bedzie można sciagnąć wczesniej klienta ale jednak nic tam nie ma ;d. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Juz pisałem ze tam nic nie ma ;), a w linku od sulaco mam 403 forbidden :/ a zalogowany jestem. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Bo on pewnie jest subsciberem ;p. Ja w jego linku mam czarny ekran z takim okienkiem w lewym górnym rogu z napisem: Unable to instal fileplanet download control. Ponizej mam link z Click to download (w linku jest ETQuakeWarsBetaSetup.exe) ale jak na niego klikam nic sie nie dzieje ;d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Bo on pewnie jest subsciberem ;p.ano jest ;) a dla "normalnie" zalogowanych tez nie dziala? edit: a widze,ze dla "normalnych" tez nie dziala :( podejrzewam, ze FP da z dwa dni dla subow, a potem dadza normalny open, czyli gdzies polowa przyszlego tygodnia Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...