Skocz do zawartości
Nexer

Enemy Territory: Quake Wars

Rekomendowane odpowiedzi

Ogladlem kilka filmow z gameplaya ,i jestem pod wrazeniem

widac ze tworcy wzorowali sie dosc znacznie na BF2

szkoda ze przewidywane wymagania do max detali w 1024x768 ,

przekraczaja obecne mozliwosci mojego sprzeta :/

Czemu sadzisz, ze Twoj sprzet nie pociagnie QW w 1024z768 i max detalach? Przeciez ETQW napedza silnik dooma3, ktory bardzo wymagajacy nie jest. Do tego dochodzi megatexture, wiec sadze, ze wymagania nie beda wiekszym problemem. Mimo, ze nie ma oficjalnych wymagan jestem dobrej mysli :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogladlem kilka filmow z gameplaya ,i jestem pod wrazeniem

widac ze tworcy wzorowali sie dosc znacznie na BF2

szkoda ze przewidywane wymagania do max detali w 1024x768 ,

przekraczaja obecne mozliwosci mojego sprzeta :/

Rzeczywiśćie sprzęt to masz słabiutki.Nie ma szans na max :rolleyes:

Edytowane przez naxt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzialem filmik z prezentacji GF8800GTX

Miodzio mieli w max rozdzialce 1280x960

 

Mam takie obawy ze w max detalach 1024x768 AAx4 Ansiox8

nie bede mial wiecej niz 25-30 fps

pozyjemy zobaczymy

czas pokaze kto mial racje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh twórcy gry mówią o tak, ze jesli ci Quake 4 chodził dobrze, to i QW powinien tak chodzic.

 

Poza tym na QuakeCon grało sie QW na kompach podobnych do twojego...

 

Procesor: Intel Pentium D Processor 950 Dual Core 3.4GHz 800MHz FSB

Płyta główna: Alienware NVidia nForce4 SLI X16 Motherboard

Pamięć RAM: 2GB Dual Channel DDR2 SDRAM at 667MHz - 2 x 1024MB

Karta graficzna: NVIDIA 7800GTX 512MB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

At E3 the systems used to play the Enemy Territory Quake Wars had:

 

Apparatus: Area-51 7500

Processor: Intel Pentium D Processor 950 w/ Dual Core Technology 3.4GHz 800MHz FSB

Operating System: Genuine Microsoft Windows XP Professional with Service Pack 2

Power Supply: Alienware 650 Watt ATX 2.0 Power Supply with Active PFC

Chassis: Alienware Full-Tower Case - Space Black

Chassis Upgrades: AlienIce 2.0 Video Cooling

Motherboard: Alienware NVidia nForce4 SLI X16 Motherboard

Memory: 2GB Dual Channel DDR2 SDRAM at 667MHz - 2 x 1024MB

Video: NVIDIA 7800GTX 512MB

System Drive: High Performance - 160GB Serial ATA 3Gb/s 7,200 RPM w/ NCQ & 8MB Cache

Primary CD ROM/DVD ROM: 16x DVD-ROM Drive with Software DVD Decoder

Sound Card: Alienware Edition Sound Blaster X-Fi High Definition 7.1 Audio with XRAM Technology

Network Connection: Integrated High Performance Gigabit Ethernet

 

 

We were running our E3 build of ET:QW at 1024c768 with 2xMSAA (MultiSampling Anti-Aliasing) locked at 30 FPS. Your mileage may vary.

 

Czyli na takim sprzecie mieli 30 fps mimalnie. Nie jest zle, choc mogloby byc lepiej B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobrze ludziska :) Q4 wam śmigał to i qwars śmignie.

Ja aktualnie zasuwam na mojej konfiguracji p4 2.4Ghz, Giga ramu 400 duale, gf 6600GT 128/128 nie kręcony, plyta abita 3 letnia i q4 zasuwa mi w 1280x1024 z AAx2 i AFx16, i naprawdę jest grywalnie, więc jakoś specjalnie nie obawiam się o qwars. A co do tego pana co ma radka 1900xt...nie sraj żarem, że tak powiem :) Będzie dobrze (co prawda jak wiadomo radki nieco mniej wydajne są od geforców jesli chodzi o engine IDsoftware, ale i tak nie ma się co zamartwiać, 1900xt to nie rivatnt2 prawda? :) )

Pozdro

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Hehe to zacznijcie wierzyc, bo mi na 6600GT również Prey (ten sam silnik co Q4) pocinał na maxa z aa, co prawda nie w 1280x1024, ale było super :)

Prey i Q4 chodza calkiem inaczej na korzysc tego pierwszego, wiec o co ci chodzi? Q4 ma bardzo duze wymagania wiec sciemnianiu mowimy NIE!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogladlem kilka filmow z gameplaya ,i jestem pod wrazeniem

widac ze tworcy wzorowali sie dosc znacznie na BF2

szkoda ze przewidywane wymagania do max detali w 1024x768 ,

przekraczaja obecne mozliwosci mojego sprzeta :/

grałeś w ET ? :blink:. Bf2 to właściwie kopia et jezeli chodzi o pare rzeczy ;].

 

Poza tym grafika w multi ma małe znaczenie. Mi musi chodzić koło 60 fps (nawet w orgii) bo inaczej cieżko sie gra. Dotąd trza bedzie cfg optymalizować aż wycisnie sie najlepszy stosunek wydajność/jakość/60 fps :lol:.

 

A tak btw czy bedzie fps lock jak to było w q4 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prey i Q4 chodza calkiem inaczej na korzysc tego pierwszego, wiec o co ci chodzi? Q4 ma bardzo duze wymagania wiec sciemnianiu mowimy NIE!

Taa, na bank to dziwne skoro u mnie na GF7300GT porzadnie podkreconym nie da rady grac nawet w 1024x768 z AAx2 i AFx16. Prosze o dowod.

Ktos powinien w koncu przefiltrowac Bajerantow ktorym wszystkie gry smigaja w zawrotnym tempie

Drodzy panowie i znawcy kart graficznych ;)

Zależy co dla kogo znaczy "zasuwa" , "śmiga" itd nie? pisząc 1280x1024, aax2, afx16 i dodając że jest GRYWALNIE chodzi mi o to że gra nie klatkuje, a framerate waha się od 25 fpsów wzwyż. A jak mam to udowodnić. Lol. Mogę zrobić timedemo jakiejś akcji z przeciwnikiem i wrzucić screen z wynikiem, ale czy coś to zmieni? Q4 ma bardzo duze wymagania? szczerze wątpie. Call of Juarez techlandu to ma wymagania a nie Q4. Zarówno Doom3, Q4 i wszystko co bazuje na silniku ID software (w tym rowniez pray, maksymalne ustawienia bez AA z AFx16, RedDick również ;)) wspomagane ultra shadow'em z kart nVidii bardzo płynnie chodzi i nie uwazam zeby p4 2,4, giga ramu i 6600gt były kosmicznymi wymaganiami. Wyolbrzymiającym mówimy nie ;), Friko współczuję, ale nie wiem czy wiesz 7300gt przewyższa może pod względem technologicznym (ultra shadow 4 itd itp) 6600gt, ale pod względem wydajnościowym aż tak dużej różnicy nie ma ;) i tu już decyduje od jakiego producenta masz kartę, widziałem benchmarki na których 6600gt triumfował nad 7300gt, wystarczy poszperać w necie. Jedyne co może zadziwiać to to że piszesz że karta jest MOCNO kręcona, a moja wcale. U mnie jest GRYWALNIE na 1280x1024 a u Ciebie NIE DA SIE grac na 1024x768...to chyba coś nie tak. Bo ja piszę prawdę i nie mam celu kłamać (Mazzeo tez napisał ze mu smiga i ja mu wierzę bo codziennie w te gry gram), natomiast nie napisałem tego po to aby się pochwalić jak to u mnie co nie chodzi, tylko uzmysłowić ludziom aby nie obawiali się quake wars. Podsumowując jak macie coś pokroju 6600gt wzwyz, idac dalej omijamy 7300 i inne wynalazki dochodzimy do 7600gt i wzwyz, no to mysle ze nie ma się co obawiac QW.

 

ps. - dowód (zwróćcie uwagę na wyniki 6600gt) pozdro [; w tescie q4 róznica miedzy 7300gt a 6600gt to okolo 20fpsów...choooodziiisz.

 

http://www.clubic.com/article-36242-4-gefo...gt-7600-gs.html

 

Dołączona grafika

powyżej bench z Q4 v 1.2. Pozdro600

 

Chyba wystarczająco was przefiltrowałem niedowiarki ;)

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Moze ten "eVGA GF7300GT" to jakas lipa z malymi taktowaniami itp? Nie orietnuje sie w tych kartach, ale moga sporo sie roznic od GALAXY 7300gt. W ogole ten test jakis dziwny, moze by napisali ile mb ma ta 7300 gt. Masz cos innego, bo ten malo wiarygodny?

 

Jezeli Friko pisze ze jest nie grywalnie to widac inaczej rozumie pojecie "plynnosc". "framerate waha się od 25 fpsów wzwyż" - i ty uwazasz ze to jest plynne i 'obraz nie klatkuje'? No nie wiem...

'q4 zasuwa mi w 1280x1024 z AAx2 i AFx16' - daj 1024x768, wylacz AA i zmniejsz detale, wtedy zobaczysz ze gra sie lepiej. Po co na sile ustawiac nie wiadomo jakie ustawienia skoro gra chodzi kiepsko? Ja na swojej grafie nawet takich ustawien nie daje w Q4, Prey to co innego bo tutaj ta gra smiga idealnie i nie ma porownania z Q4 pod tym wzgledem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pioorek doskonale o tym wiem ze na mniejszych detalach (chociaz nie ma potrzeby, wylaczenie aax2 wystarczy, jako ze mam monitor lcd, nie lubie innych rozdzielczosci niz dedykowana 1280x1024) plynniej, ale pierwsze co robisz jak dostajesz nowy sprzet, to ustawiasz bardzo wymagające gry na maksa i testujesz nie? ;) Tak wiec q4 jest grywalny na takich ustawieniach jak podalem. Po wyłączeniu AAx2 jest 15 fpsow wiecej i mi to styka. Jest ładnie i plynnie. A czy dla kogos 30fpsow wystarczy czy nie, kwestia gustu. Póki co gry w ktore nie da sie grac tak jak bym tego chcial to oblivion, gothic3, hmm...call of juarez. Czekam na QW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy panowie i znawcy kart graficznych ;)

Zależy co dla kogo znaczy "zasuwa" , "śmiga" itd nie? pisząc 1280x1024, aax2, afx16 i dodając że jest GRYWALNIE chodzi mi o to że gra nie klatkuje, a framerate waha się od 25 fpsów wzwyż. A jak mam to udowodnić. Lol. Mogę zrobić timedemo jakiejś akcji z przeciwnikiem i wrzucić screen z wynikiem, ale czy coś to zmieni? Q4 ma bardzo duze wymagania? szczerze wątpie. Call of Juarez techlandu to ma wymagania a nie Q4. Zarówno Doom3, Q4 i wszystko co bazuje na silniku ID software (w tym rowniez pray, maksymalne ustawienia bez AA z AFx16, RedDick również ;)) wspomagane ultra shadow'em z kart nVidii bardzo płynnie chodzi i nie uwazam zeby p4 2,4, giga ramu i 6600gt były kosmicznymi wymaganiami. Wyolbrzymiającym mówimy nie ;), Friko współczuję, ale nie wiem czy wiesz 7300gt przewyższa może pod względem technologicznym (ultra shadow 4 itd itp) 6600gt, ale pod względem wydajnościowym aż tak dużej różnicy nie ma ;) i tu już decyduje od jakiego producenta masz kartę, widziałem benchmarki na których 6600gt triumfował nad 7300gt, wystarczy poszperać w necie. Jedyne co może zadziwiać to to że piszesz że karta jest MOCNO kręcona, a moja wcale. U mnie jest GRYWALNIE na 1280x1024 a u Ciebie NIE DA SIE grac na 1024x768...to chyba coś nie tak. Bo ja piszę prawdę i nie mam celu kłamać (Mazzeo tez napisał ze mu smiga i ja mu wierzę bo codziennie w te gry gram), natomiast nie napisałem tego po to aby się pochwalić jak to u mnie co nie chodzi, tylko uzmysłowić ludziom aby nie obawiali się quake wars. Podsumowując jak macie coś pokroju 6600gt wzwyz, idac dalej omijamy 7300 i inne wynalazki dochodzimy do 7600gt i wzwyz, no to mysle ze nie ma się co obawiac QW.

 

ps. - dowód (zwróćcie uwagę na wyniki 6600gt) pozdro [; w tescie q4 róznica miedzy 7300gt a 6600gt to okolo 20fpsów...choooodziiisz.

 

http://www.clubic.com/article-36242-4-gefo...gt-7600-gs.html

 

Dołączona grafika

powyżej bench z Q4 v 1.2. Pozdro600

 

Chyba wystarczająco was przefiltrowałem niedowiarki ;)

Nie no teraz to mnie rozwaliles. Wmawiasz mi tutaj, ze grafika gorsza, starsza, mniej zaawansowana technoligicznie a co najwazniejsze posiadajaca duzo mniejsza wydajnosc jest LEPSZA niz GF7300GT. Nie rozumiem twojego podejscia, 73gt rozwala twojego 66gt w kazdym Marku, grze i nawet podczas rysowania w Paincie i nie mowie tutaj to teorii tylko o praktyce.

 

Mowisz sam, ze 73gt jest abrdziej zaawansowana technologicznie, ale wydajnosciowo juz troche inaczej sparwa wyglada, to troche dziwne bo lepsza technologia=lepsza wydajnosc, wiec to co mowisz to paradoks. Do tego dajesz jakis przyjlad z du.py, ze w jakims benchmarku twoj super wypas 66gt rozwala mojego niedorobionego 73gt i jakas tabelke, ktora sam sobie moge narysowac. Jak chcesz naprawde uzasadnic swoje nierealne argumenty to prosze o screeny z Q4, najlepiej w trakcie jakiejs walki z wieloma przeciwnikiami.

 

Nienawidze mitomanow!

 

EDIT.

 

Pioorek ma racje ze 25fps to zadna plynnosc, szczegolnie w FPP, ale ja nawet watpie ze w takich ustawieniach jakich kolega apo5 podal Q4 dzialal na jego 66gt nawet w 15fps...

Edytowane przez FrIkO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepsza technologia=lepsza wydajnosc

Niekoniecznie. Podążając takim tokiem myślenia można by zakładać, że 7300GT wygra nawet z 6800 a to już kompletna bujda.

 

Żebym nie był gołosłowny

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

* Z racji, że testowany 7300GT to wersja "Turbo Force", do porównania wydajności wybraliśmy również karty 'TurboForce' z serii 6600:

Testy pochodzą z benchmark.pl , nie "z du.py".

 

Z powyższego wynika, że karty 6600GT i 7300GT dzieli niewielka różnica wydajności. Na korzyść którego? Kwestia dosyć sporna (w dużej mierze wpływ ma tu producent karty), nie będę się wypowiadał w tej materii bo nie testowałem tych kart osobiście, ale twierdzenie, że 6600GT ma "dużo mniejszą wydajność" jest IMO przesadne.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Friko ale sie oburzyłes... [; Co ja na to poradzę że masz 7300...kartę którą dodają do zestawów w marketach ;) Zajrzyj sobie w dział karty graficzne czy cóś, jest na pure.pc taki dział. Zapewniam Cię że lepsza technologia nie oznacza lepszej wydajności. To tak jak by się spierać że GfTitanium4200 jest gorszy od FX5500 bo przeciez fx5500 ma obsluge dx9 i wogole jest super i ma lepszą technologię cine FX itp itp ;).

Uświadamiam Cię Friko że lepsza karta TECHNOLOGICZNIE (nowinki technologiczne typu vertexshader 4.0, UltraShadow4.0, cine FX 4.0 technologia 90nano itp itd) nie oznacza lepszej wydajności.

Masz pioorek, chciales inne to sobie obejrzyj wyniki na benchmark.pl. Testy kart. Albo 6600gt idzie łeb w łeb z 7300gt albo ją wyprzedza. No i o czym tu dyskutować.

 

http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://...0GT_7300GS.html

 

O widze ze kolega wyzej mnie uprzedzil z tymi testami które nie są z du.py xD (ale jak by co macie link do calosci).

A friko, Ty sie nie zlosc tylko odkladaj kase, tą karte sprzedaj, dołóz i kup 7600gt (ceny lecą na łeb na szyje po wejsciu 8800), ja mam niedługo taki zamiar.Peace

 

P.S - 15fpsów mam w 1280x1024 AAx4 AFx16 ;) tak gwoli ścisłosci :P

a dzisiaj instaluje kolejny "benchmark" dla mojego potwora ;) czyli F.E.A.R, pobajdurze jutro co z tego wyszło ^^

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji chcialem przypomniec, ze Q4 jest niegrywalny w twoich ustawieniach na PODKRECONEJ karcie, a dokladniej na taktach 750/1700 (GDDR3), wiec taktach nieosiagalnych dla 66GT.

 

Wiem, ze akurat 3dmark03 jest raczej niewlasciwym 'miernikiem' wydajnosci, ale pamietam tylko jego wynik ~13500pk, a ile ten twoj 66GT ma ? 9000 ?

Edytowane przez FrIkO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do fps w multi to proponuje grać z FPS lockiem 25 (albo nawet 30) w CSy, ET, czy chodzby wspomniany Q4 :lol:. Jak w cssa nie moge grać poniżej 60 fps (raz dałem locka na 50 i dla mnie to był 'slide show'). W single przejdzie 25-30 fps ale nie w multi. Kończmy to OT juz ;]

 

Tak bez OT to znow nie działa stronka: http://quakewars.com.pl/ a na głównej stronie QW (we flashu) jak zawsze nic nowego nie ma.

 

Polecam tą stronke: http://qwcenter.net/. W najnowszym newsie sa 2 nowe skriny. Dziwne sa troche dla mnie bo w jakis pomieszczeniach (zupełnie jak na railu :lol:).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak nie jest u Ciebie grywalny Friko na 750/1700 a u mnie jest grywalny w 500/900 ddr3 no to chyba masz problem :]

Bawił się ktoś demem technologicznym megatexture idsoftware?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie opamietajcie sie i piszcie na temat bo sie taki sam bajzel zrobi jak w kilku innych topikach. W kartach graficznych sobie zrobcie temat i tam sobie płaczcie i robcie co chcecie!!!!!!!!!!! apo5 sypnij linkiem do tego tech dema, z checia zobacze jak to dziala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak 7300gt to tylko GALAXY:)

a wtedy 650/1700 i pokazcie ktory 6600gt tyle zrobi?:P

rozwazanie na temat kart bez OC na tym forum "siakieś chore jest"

 

a co do Quake Wars, czytalem ze zaimpletowali tam jakis 8mb textures costam podobno cala plansza (teren ) sklada sie z ejdnej wielkiej textury o ogromnej rozdzielczosci, co niesamowicie podnosi poziom szczegolow bez spadku wydajnosci. "Otwarte obszary" w doom3 drstycznie obciazaly kompa ( wyjcie na zewnatrz bazy, przejzdzka pociagiem itd) Ciekawe jak to bedzie w QW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carmac megatexture technology demo. Bezpośredni link do downloadu.

Early megatexture technology demo - 64MB (download z mirroru pierwszego z flagą amerykańską, zapraszam)

 

Description:

Showcases John Carmack's early version of the Megatexture technology which lies hidden in the Doom 3 engine based games. It serves as a proof of concept.

 

 

Create and Render Megatextures up to size 16384x16384.

 

Disk reads is synchronous.

 

The Megatexture is a 4096x4096 Megatexture (to keep download size small) on a simple terrain with 6552 triangles.

 

CVars:

- r_showMegatextureLabels - Show resolution bands

- r_showMegatexture - Show clipmaps

- r_skipMegatexture and r_skipMegatextureLevel is broken

 

Works in Doom 3/Quake 4/Prey.

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...