yooguruto Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Nie zgadzam sie w 100% z wkamilem, ale w jego wypowiedzi cos jest. Z jednej strony trzeba na to spojrzec w ten sposob ze kolejna gra na mp to moze nie tylko grafa, ale pomyslowosc tworcow, nowy tryb, nowe bronie, nowe ich zachowanie, nowa frajda i nowa zabawa ogolnikowo mowiac. Miejsce grafiki plasuje sie gdzies miedzy tymi czynnikami ... Jednak w takim QW, jesli chodzi o moje odczucia, to wydaje mi sie ze srednio by mi chcialo sie grac na wyzezbionym cfg niczym z Q1. W BF2 rozgrywka jest dla mnie po prostu za malo dynamiczna - mozecie to sobie przetlumaczyc ze grajac na w bf2 na grafice z q1 po prostu wialoby monotonia. Uwazam ze w QW z racji swoich rozmiarow map bedzie podobnie. Uogolniajac, zauwazylem u siebie taka mentalnosc ze im mniejsza gra, tym w (nie wszytkich przypadkach oczywiscie) 51% :) rozmiar map potrafi zabonusowac dynamika gry (mozna tez ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> pod uwage szybkosc rozgrywki, szybkosc poruszania sie jednostek, ale watpie zeby QW byl cos szybszy od BF2). Dlatego im gra jest 'wieksza' tym moje detale rosna prost proporcjonalnie :) ... albo, grajac w dynamiczna gre na mniejszych lokacjach - nieodczuwam dyskonfortu z powodu zmiejsenia detali - nie ma po prostu na to czasu. Takie jest moje skromne zdanie. Edytowane 6 Marca 2007 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) jak grasz w mp masz byc dobry, masz widziec wszystko co sie porusza... wiec najlepiej (dla mnie) jest grac z detalami low, aby zadne mgly itp. nie przeszkadzaly mi w rozgrywce jesli komus to nie przeszkadza moze grac sobie z grafika cud malina i podziwiac widoki :lol: Edytowane 6 Marca 2007 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Pewnie masz racje ... wynika to pewnie z tego ze nie wciagnalem jakos bardziej w rozgrywke klanowa w takie tytuly jak np. BF2. NO kwestia gustu. Jest tez jeszcze cos. Chodzi mi o rozgrywke takiego ET, ktore bylo czyms z gornej granicy mojej tolerancji z rozmiaru map. Gra popularna i na pewno jak na darmowke bardzo dobra (ba, nie tylko jako darmowke), ale denerwuje mnie mozliwosc tak duzej ingerencji w cfg :(. Znajomy gra w ET i czasem z jego opowiesci wydaje mi sie ze nie jest to pojedynek skillowy tylko umiejetnosci wymaxowania swojego cfg. A spojrzmy na takie CSa ... mozna tam wlaczyc picmipa 3? :) Edytowane 6 Marca 2007 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 No wlasnie tego nie potrafie zrozumiec... po co w takim razie grac w nowe strzelanki MP (z ladna grafika) skoro mozna grac w q1...?Po co w ogole wypisywac takie brednie? Naprawde jestes tak ograniczony i nie rozumiesz o co chodzi, czy po prostu chcesz sie z kims na forum poklocic? :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Ja nie rozumiem W czym ma mi przeszkadzac ladna grafika?? W czym ma przeszkadzac AA i HDR?? W tym ze rozpoznam przeciwnika w oddali i nie pomyle go z kamieniem?? Pindolicie mlodziency [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 w niczym, ale w temacie nie dzieje sie nic oprocz komentowania grafiki na screenach, ktora w takiej grze naprawde nie odgrywa wiekszej roli (oprocz tego ze powinna chodzic jak najlepiej na jak najlepszym sprzecie). Dobry szuter sieciowy bedzie dobry niezaleznie od tego czy bedzie wygladal jak q1 czy jak battlefield. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Po co w ogole wypisywac takie brednie? Naprawde jestes tak ograniczony i nie rozumiesz o co chodzi, czy po prostu chcesz sie z kims na forum poklocic? :| O co Tobie chodzi to przyznaje, nie rozumiem. A propos ograniczenia, to... Jakbys ogranial cos wiecej niz tylko wpis sprzed 5 minut to wiedzialbys, ze ktos napisal tutaj, ze niezaleznie od tego co gra oferuje i tak wylacza wszelkie bajery (typu mgla), zeby lepiej widziec. I ok, jego prawo. Ja sobie gram for fun i dla mnie caly urok grania polega na tym, zeby sie odnalezc w tym co wymyslili sobie twory gry. Dlatego wlasnie ustawiam config w taki sposob by wykorzystac wszystkie mozliwosci jakie daje mi silnik gry i akualnie posiadany sprzet. A to, ze ktos tam sprzeda mi heada, bo akurat gra na detalach ultra low w rozdzielczosci 640 x 480 i na dodatek w dx7 choc silnik gry oferuje mozliwosci dx9 zupelnie mnie nie interesuje. Edytowane 6 Marca 2007 przez wkamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Hahahahahahahaha, dobre :))) No ale taka jest prawda, wiekszosc szaleńców zrobi w konfigu z tej grafiki wielką rozmazaną kałowatą konsystencję aby tylko sprzedać headshota :D być pierwszym w rankingu i zapodać screena na topicu jaki jest el0 :P Dobry shooter sieciowy ma przynosic radośc i przyjemność z gry. Czyli ma być CIEKAWY, oferować jak najwiecej urozmaiceń w rozgrywce, DOBRZE wyglądać i plynnie chodzic. Jak bede chciał zagrac w dobry shooter nie patrzac na grafike to sobie odpale q3 na r_picmip 9, cg_drawstatus 0 i drawgun 0. Tyle. Ale takie granie aby więcej aby lepiej już mnie zmęczyło, znudziło. Jest wiele znacznie lepszych gier niz QW aby udowodnić jakim się jest masterem. Teraz wymagam wodotrysków i maksymalnego wczucia w akcję - realizmu. B2 to zapewnia, tego samego oczekuję również po QW. Bo nie sztuka grać przy wyłączonych drzewach z terenu, kałowatej texturze i rozdziałce takiej, że crosshair zajmuje pół ekranu. Sztuka wypatrzeć czającego się snajpera w krzakach albo dobrze zakamuflowany czołg, wtedy zdjęcie takiego delikwenta przynosi satysfakcje [; Edytowane 6 Marca 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Moze dlatego ze iwesz co zdejmujesz. Jak headshotem nazwac strzal w kwadrat?? [; Panowie po to robia takie grafy by gierki wygladaly. To jest chyba logiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Nie nie nie ... nie do konca tak mysle jak jonathan :). Wiadomo ze jesli gra mp = rywalizacja, 500 headshotow i satysfakcja ze 200km od Ciebie ktos wlasnie przeklnal nad klawiatura :). Chodzi mi o to ze mozliwosci ingerencji w cfg gry sa zbyt duze i czasem rozbalansowuja kompletnie szanse pojedynku dobrego lecz nowego gracza i starego wyjadacza. Wiadomo ze doswiadczenie robi swoje, ale wolalbym zeby to doswiadczenie bylo odzwierciedleniem rozegranych meczy, orientacji na mapach, pewnych knifow znanych podczas gry (nie czytac bugow :)) A tak to mamy do czynienia z tytulem w ktorym zhaxorowany cfg to polowa sukcesu. Wg mnie dobry gracz powinien odnalezc sie szybko w kazdej grze. Reflex, szybkosc, precyzja i spryt powienien mu wystarczyc zeby mierzyc sie po pewnym czasie najlepszymi z danej sceny. Sprobujcie zamiatac na scenie ET na defaultowym cfg, 5 razy sie zesr**** wczesniej niz kogos dobrego zabijecie :] i o to mi glownie chodzi w tym topiku. A wystarczyloby wg mnie dostosowac troche przychylniej regulamin lig, ktore umozliwiaja nam rywalizacje w danych grach ... bo co innego? Tworcow nie ma co winic ze udostepnili tak plastyczny silnik, ba przeciez to nawet dobrze z ich strony i zsluguje na uznanie. Edytowane 6 Marca 2007 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavi Opublikowano 16 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2007 tak plastyczne cfg jest dobre bo nie faworyzuję posiadaczy mocniejszego sprzętu i grafikę można na wiele sposobów konfigurować. I et można dopasować tak pod siebię że gra to czysta przyjemność. Haxowanie cfg mnie zabiło ;) Przecież jest coś takiego jak punkbuster, zakazane komendy i nie dozwolone wartości, nie? Serwer automatycznie kopnie delikwenta. A przed czitami w żadnej grze się nie uchronisz. Ale za to są sieci typu pbbans i jak serwer ma aktualnego punk bustera i jest w np. pbbans to jest małe prawdopodobieństwo trafienia na czita. ^Wszystko o Enemy Territory Co do Quake Wars to z niecierpliwością na nią czekam lecz z drugiej strony wielkość map = większa ilość graczy = większe koszty serwera i nie które klany poprostu się zwiną:( Osobiście mi bardziej odpowiadają mniejsze mapy z mniejszą ilością graczy gdzie niemal na ślepo można dojść gdzie się chce i płynność rozgrywki i dynamika się zwiększa. W ET były super trickjumpy. Wątpie aby w Quake Wars były trickjumpy typu Walljump, Bunny Hop etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 No panowie 7 nowych skrinów, preordery i bety dla klanowców ->http://quakewars.com.pl/. Widać ze skriny sa chyba z bety dla klanów i sa bez upiększaczy typu aa i af ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 Screeny sa z zwykłej bety. Zaproszenia dla klanów jeszcze prawdopodobnie nie zostały wysłane. Fakt widac, ze grafa bez upiekszaczy ale widac tez, ze zmienili interface na ladniejszy. Ze swojej strony polecam serwis http://quakewars.pl/ częstsze aktualizacje i jak dla mnie przyjemniej sie czyta :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 Pabliq Dzieki za linka :). Stronak rzeczywiscie lepsza. A tak btw skoro juz wysyłaja zaproszenia na bete do klanów to moze znaczyć ze full juz niedługo ;). (chociaż pamietam sprawe z demkiem w sierpniu 2006 :lol:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 yuucOm np :) Mam tam pewne znajomości i próbuje sie wbic do redakcji, tylko musze napisac dobry artykuł. Temat juz mam: Quake Wars, a wymagania graczy, niestety jakos nie mam pomyslu na rozwiniecie tego tematu :/ Dobra koniec tego offtopu :D Z oficjalnych źrodel wiadomo, ze premiera bedzie miala miejsce w 2 okresie budżetowym, ktory rozpoczyna sie w kwietniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 a co z jakims demem/beta dla zwykl;ych zjadaczy chleba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 Dla zwykłych zjadaczy chleba pozostaje demo, ktore ukaze sie chwile przed premiera. Beta dla klanów kierowana jest dla tych najwiekszych, najlepiej zorganizowanych i z najwiekszymi osiagniecami klanow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragonek Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Nowe screeny -> tu Lista pojazdów, broni, obiektów... -> tu Ciekawy artykuł -> tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabliq Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2007 A wszystko to co wymieniłes + kilka innych informacji np. o nadchodzącej becie w połowie kwietnia można znaleść na http://quakewars.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Pod względem grafiki, nic nadzwyczajnego, pójdzie na sredniej klasy komputerze ktory ciągnie quake'a 4, wydaje mi się, że screeny które nam serwowali pół roku temu były o wiele lepiej wypełnione detalami i większej rozdzielczosci texturami...zalezy na jakich ustawieniach były robione te shoty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Te nowy szoty sa robione na pewno nie w fullu (widać beza af niektóre sa ;]). Co do grafy to mi styka (i tak bedzie to imo najlepiej wygladajacy only multi ;p). Beta beta ale mogli by demo juz wypuscić :?. Mam nadzieje ze gre wydadza przed wakacjami bo to klapa by była... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jak czytam wypowiedzi co poniektórych użutkowników to śmiać mi się chce. W grze MP najważniejsza grafika :D kupa smiechu. Na dobrą grę składa się dużo więcej czynników mapy, bronie , fizyka, recoil, a nie to czy mój przeciwnik będzie ładny czy brzydki. Grafika w tej grze interesuje mnie jak wyniki wyborów w Republice Konga. Mnie intersuje tylko jak będzie wyglądał teamplay, rozgrywka , przemyślane mapy, mało bugów, dynamika rozgrywki, recoil, fizyka, klasy, zbalansowanie piechoty względem pojazdów itp..., a o tym tutaj nikt nie pisze wszyscy tylko grafika grafika grafika .... Też życzyłbym sobie gry, w której configi nie będzie można ingerować. To właśnie teraz dzieje się w BF2 i niestety niszczy tą grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jak czytam wypowiedzi co poniektórych użutkowników to śmiać mi się chce. W grze MP najważniejsza grafika :D kupa smiechu. Na dobrą grę składa się dużo więcej czynników mapy, bronie , fizyka, recoil, a nie to czy mój przeciwnik będzie ładny czy brzydki. Grafika w tej grze interesuje mnie jak wyniki wyborów w Republice Konga. Mnie intersuje tylko jak będzie wyglądał teamplay, rozgrywka , przemyślane mapy, mało bugów, dynamika rozgrywki, recoil, fizyka, klasy, zbalansowanie piechoty względem pojazdów itp..., a o tym tutaj nikt nie pisze wszyscy tylko grafika grafika grafika .... Też życzyłbym sobie gry, w której configi nie będzie można ingerować. To właśnie teraz dzieje się w BF2 i niestety niszczy tą grę. NO niestety ale w qw bedzie można wszystko zmieniać i skryptować jak ET pewnie ;]. Na jesdnym z filmików koles robiący QW (Todd jakiś ;p) wiele razy wchodził do konsoli a tam w pyte opcji do zmian. Mam nadzieje że na bedzie jakiś cfg block na danym servie (tzn gra tylko z danymi ustawieniami jest dozwolona albo kick np. odpowiednie rate'y czy widoczność foliage ;p). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 (edytowane) Widać pare screenów z wnętrza budynków, mam nadzieje że akcja będzie przeważała na powierzchni. Przydałby się jakiś inteligentny punkbuster na te "dziwne" ini. Edytowane 8 Kwietnia 2007 przez jurek911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 hmmm.... coś jak w q4 (np.: do 60FPS framerate i chyba nie można było w cfg zmieniać ustawień od neta) :] żeby ludzie z lepszymi kompami/łączami nie wygrywali... np.: w q3 ludzie sobie ustawiali tak, że mieli "sztucznego" laga, i właściwie nie było jak go trafić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 No i stało sie :|. Cenega bedzie dystrybutorem QW w Polsce.. A najlepsze teraz: Data premiery nadal nie jest nikomu znana, pewni natomiast jestesmy, iż polska edycja ET:QW zostanie wpełni zlokalizowana, co oznacza pełną translacje, wraz z dubbingiem.:lol: padłem jak to zobaczyłem.. Na stronie http://quakewars.com.pl/ macie nawet petycje aby cenega tego nie dubbingowała. Ostatni news tez jest ciekawy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Omg :lol:. Będzie powtórka z rozrywki (Far Cry)? Jeśli cenega to zlokalizuje W PEŁNI to napewno tego nie kupie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 No to będzie stary myk. Wersja EN + kluczyk z PL :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 No to będzie stary myk. Wersja EN + kluczyk z PL :/ na ten kluczyk mozesz sobie poczekac ladne pare miesiecy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 obserwuje lekka wojne miedzy noobami/niedzielnymi graczami a tymi ktorzy podchodza do tego troche bardziej na powaznie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...