Skocz do zawartości
sebi0104

Zasilacz A Grafa.........

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam maly problem no i zwiazane z nim pytanko,obecnie posiadam plyte głowna msi kt4a-v karte dzwiekowa sound blastera 5.1,jeden naped nec i nagrywarka samsunga,semprona 2800 socket A 2x wentylatory w obudowie 80mm tracera podswietlane i obecnie grafe gf fx 5500,zasilacz niestety lipa Megabite 350 a moj problem i pytanie wiaze sie z wymiana karty czy przy obecnej konfiguracji sprzetu bedzie mozliwe podlaczenie karty gigabyte gf 6600 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18981 czy zasilacz ten da rade .czy nie bedzie zadnych problemow,no i cos jeszcze czy ta karta nie potrzebuje dodatkowego zasilania bo tego nie wiem:(a jezeli tak to czy ten zasilacz ma takie??prosze o pomoc i wyrozumialosc jestem zielony:((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co ryzykować :> może uciągnie ;] ale ile tydzień a potem bum :>? a może  np 3 tyg :>? kto to wie:>?. Jedno jest pewne zmień ten zasilacz:).

1549069[/snapback]

Po co ryzykowac bo nie ma kasy juz na nowy:(((wiec pytaie brzmi czy 350w w tej zasilce wystarczy by ta karta dzialal poprawnie i czy wogole ruszy mi ta karta, na gf fx 5500 nie mam zadnych problemow a czy gf 6600 ma duzo wiekrzy pobor mocy?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ramzes The Great

Siemka, sluchaj fx 5500 to zabaweczka w porownaniu do 6600, nie mozna ich porownywac jezeli chodzi o osiągi ani pod wzgledem poboru mocy, to dwie zupelnie inne karty. Poczytaj o tym, jest kilka tematow na ten temat...ja bym nie ryzykowal, jak nie masz kasy to kup chociaz Modecoma 350 GTF, jest o niebo lepszy od twojego megabajta a kosztuje naprawde niewiele Modecom 350 GTF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach