Skocz do zawartości
ya2

Prosba O Pomoc-ram Acer Ferrari

Rekomendowane odpowiedzi

po 1 witam

mam takie pytanie.zamowilem 2 x512MB RAM,po kilku godzinach komp sie wylaczyl.martwy.wiec zmienilem na stare 2x256MB 333 , i wszystko OK.

te nowe kosci to(firmy nie znam,jakiesTMTc) 512 DDR 400.i pytanie -czy z nimi cos nie tak ,czy powinny byc inne?

mam notebooka Acer Ferrari 3000,2x256MB 333,AMD ATHLON XP-M 2500+,

plyta?-VIA VT8378(A) UniChrome KM400(A),nie wiem czy dobrze opisalem sprzet ale jestem zielony w tym temacie.

licze na pomoc,z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Że się tak spytam Ciebie, ale czyś Ty chłopie zdurniał ? Czytałeś chociaż z 1 raz manuala dołączonego do laptopa przed zakupem nowych pamięci ? Bo zadając pytanie sam sobie odpowiedziałeś na nie ... jakie masz stare pamięci ? 2x 256 DDR o częstotliwości 333Mhz a jakie masz nowe ? 512 DDR o częstotliwości 400Mhz. Podejrzewam żę z pamięcią komputera jak i samym komputerem jest wszystko ok, czego nie da się powiedzieć o jego użytkowniku. Musisz kupić 512DDR taktowaną na 333Mhz I sory za szyderczy ton ale ... no proszę Cie człowieku myśl!!! to naprawdę nie boli!!!

Edytowane przez Obsydian

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hmm :wacko:

ja do swojego moge wlozyc ddr400 i dziala na tym ustawieniu-jedynym problemem sa ddr2.

Do HP nx9020 mojego staruszka tez mozna wlozyc ddr333 mimo,ze jego lap obsluguje tylko ddr 266 .Zadnych problemow nie ma....

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi