snoop1987 Opublikowano 18 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2005 Witam. Jestem posiadaczem karty grafiki GeForce fx5200 128mb ddr, 128bit 250/400. Oczywiście podkręciłem ją softwarowo (RivaTuner itp.), jednak chciałbym ustawić częstotliwości GPU i pamięci "na sztywno" w biosie karty. Próbowałem już to zrobić za pomocą programów X-bios editor (nvidia bios editor) i Nvidia Bios Modifier jednak po zmianie częstotliwości w tabelach, zapisaniu biosu a następnie po wgraniu biosu do karty (nvflash) częstotliwości nie zmieniają się, pomimo tego że programy nvidia bios editor i nv bios modifier po zczytaniu biosu z karty pokazują wartości zmienione (260/450) ale wszystkie programy testowe np. Everest pokazują normalne czestotliwości (250/400). Proszę o jakiś konkretny opis jak to zrobić (oczywiście czy da sie to wogóle wykonać) najlepiej krok po kroku. Z góry dziękuje za pomoc. PS Oczywiście przed napisaniem tego posta przeszukałem masę różnych forum w poszukiwaniu tej informacji lecz bezskutecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celestin Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2005 (edytowane) Ja ma inny problem :? ja podńieść napięcie na płyce Abita NF7 (-s) 2.0 bo w biosie jest od 1,5v i mam ustawione już max 1,8v dla AGP a mam GeForce Fx 5200 może jakiś mod :wink: ? pisac. Edytowane 2 Sierpnia 2005 przez celestin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...