Skocz do zawartości
guliwer23

Corsair Xpert 3200 Xl Na Tccd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam okazje kupic te pamieci 2 x 512 Corsair Xpert 3200 XL na TCCD i czy mozecie mi cos powiedziec na ich temat moze jakies porwnanie mozliwosci jestem laikiem jezeli chodzi o sprawy pamieci wiec prosze o szczere odpowiedzi

Edytowane przez guliwer23

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jak kazde TCCD sa bardzo dobre .... dodatkowo masz LEDY na górze jak juz pewnie zauwazyles... mozna na nich ustawiac co maja wyswietlac ... ogolnie to taki bajerek.... jezeli chcesz je kupic upewnij sie ze masz odpowiednio odsuniete od siebie sloty pamieci bo mogą nie wejść obok siebie jezeli slot jest jeden przy drugim ....

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jak kazde TCCD sa bardzo dobre .... dodatkowo masz LEDY na górze jak juz pewnie zauwazyles... mozna na nich ustawiac co maja wyswietlac ... ogolnie to taki bajerek.... jezeli chcesz je kupic upewnij sie ze masz odpowiednio odsuniete od siebie sloty pamieci bo mogą nie wejść obok siebie jezeli slot jest jeden przy drugim ....

1555174[/snapback]

dokładnie z tym może byc problem umnie na MSI moje giele wchodza prawie na styk :blink:

a co do pamięci to jakto markowe pamięci, płacisz za markę....

A co do tego bajeru to czy napewno będziesz patrzył cały czad do obudowy na te zegarki

:wink:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmm pewnie masz racje zastanawiam sie jeszcze nad tymi GeIL Dual 2 x 512MB UltraX PC-400 CL2

1556453[/snapback]

Te memki to BH-5 albo UTT, więc raczej się nieopłaca tyle wydawać $$.

Hmm jak coś możesz zajrzeć do mojej sygnaturki :-D i porównac sobie ADATY DDR600 do moich, akurat są na sprzedaż jeszcse przez 2 dni.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jezeli chcesz wydac tyle kasy na pamieci to bierz adaty vitesty z sisiusa za niecale 800zl -nic lepszego nie znajdziesz za ta cene a jeszcze ci troche kaski zostanie , a nawet mozna chybta taniej je dostac