guliwer23 Opublikowano 18 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2005 (edytowane) Witam mam okazje kupic te pamieci 2 x 512 Corsair Xpert 3200 XL na TCCD i czy mozecie mi cos powiedziec na ich temat moze jakies porwnanie mozliwosci jestem laikiem jezeli chodzi o sprawy pamieci wiec prosze o szczere odpowiedzi Edytowane 18 Lipca 2005 przez guliwer23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letrev Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 jak kazde TCCD sa bardzo dobre .... dodatkowo masz LEDY na górze jak juz pewnie zauwazyles... mozna na nich ustawiac co maja wyswietlac ... ogolnie to taki bajerek.... jezeli chcesz je kupic upewnij sie ze masz odpowiednio odsuniete od siebie sloty pamieci bo mogą nie wejść obok siebie jezeli slot jest jeden przy drugim .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszywala Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 jak kazde TCCD sa bardzo dobre .... dodatkowo masz LEDY na górze jak juz pewnie zauwazyles... mozna na nich ustawiac co maja wyswietlac ... ogolnie to taki bajerek.... jezeli chcesz je kupic upewnij sie ze masz odpowiednio odsuniete od siebie sloty pamieci bo mogą nie wejść obok siebie jezeli slot jest jeden przy drugim .... 1555174[/snapback] dokładnie z tym może byc problem umnie na MSI moje giele wchodza prawie na styk :blink: a co do pamięci to jakto markowe pamięci, płacisz za markę.... A co do tego bajeru to czy napewno będziesz patrzył cały czad do obudowy na te zegarki :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...