Skocz do zawartości
michalle1

Jądro Venice

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że było już dużo o prockach z jądrem Venice. Ja jestem początkujący i czegoś nie rozumiem :unsure: . Chodzi o to, że jest A64 3000+ Venice i jest A64 3400+ Venice. Ten drugi ma szybszy zegar o 400Mhz i ma to samo jądro, czy to oznacza, że z A64 3000+ Venice można bez problemu zrobić A643400+? :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wiem, że było już dużo o prockach z jądrem Venice. Ja jestem początkujący i czegoś nie rozumiem :unsure: . Chodzi o to, że jest A64 3000+ Venice i jest A64 3400+ Venice. Ten drugi ma szybszy zegar o 400Mhz i ma to samo jądro, czy to oznacza, że z A64 3000+ Venice można bez problemu zrobić A643400+? :unsure:

1555738[/snapback]

TUTAJ SIĘ DOWIESZ BARDZO WIELE O VENICE

:rtfm:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chodzi o to, że to samo jądro jest w kilku prockach, przy czym ma różne zegary. Tak więc nie opłaca się kupować 3400+, bo i tak bez problemów 3000+ z tym samym jądrem można póścić jak 3400+ właśnie podkręcając go. Jaka jest różnica pomiędzy A64 3000+ Venice,a 3400+ Venice?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

400 MHz ktore i tak uzyskasz podnoszac mnozniki albo FSB...

To znaczy nie 400 MHz tylko wydajnosc teoretycznie wieksza o 400 MHz. Realnie to niepamietam ile ma wiecej...

Edytowane przez zavader

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Różnią sie zegarem i tyle ale kręconc tracisz gwarancję, pomijając to bo to można obejść :), nie jesteś wstanie powiedzieć czy ci sie tyle wykręci i kręconc potrzebujesz przeważnie lepszych komponemntów, na byle [ciach!]ianej płycie nie wykręcisz+ lepszy zasilacz + lepsze pamięci + procesor pracuje z szybkością do której nie jest przystosowany więc zmiejszasz jego żywotność.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wprowadzaj (częściowo) człowieka w błąd.