Sacrell Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 Witam! Chciałbym sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala gwarancja europejska? Co sie stanie z towarem, ktory kupilem za zagranica na takiej gwarancji i sie popsuje? Jak bedzie wygladac wtedy naprawa lub wymiana towaru? musze jechac z nim do kraju w ktorym nabylem towar czy moge zareklamowac w Polsce? Czy kazda filia firmy respektuje ta gwarancje niezaleznie gdzie kupilem towar ? Prosze o mozliwie najbardziej wyczerpujace odpowiedzi i jesli o czyms istotnym zapomnialem prosze o dodatkowe informacje. Z góry dziekuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PartyBOY Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 Wszystko zależy od firmy, która świadczy Ci gwarancję międzynarodową. 1. Może być tak, że firma ma placówkę/i w Polsce i wtedy dostarczasz im uszkodzony sprzęt (osobiście lub przesyłką) / (na własny lub ich koszt). 2. Niekiedy wystarczy oddać sprzęt do autoryzowanego serwisu danej firmy (jak masz aparat Kodaka to walisz do ich serwisu). 3. Spotkałem się też z firmami, które każą Ci odsyłać uszkodzony towar za Ocean na własną rękę :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...