aDler Opublikowano 20 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2005 czesc. jestem kompletnym laikiem w dziedzinie krecenia itd ;). nie znam sie na zadnych fsb :-P, jednak chcialbym podkrecic moja bardzo stara karte jaka jest geeforce 2 mx 400 32 mega :D. czy mozecie mi wyjasnic w zrozumialym jezyku jak to zrobic? w jakim programie lub czyms :P. niestety na forum nie znalazlem zadneg faq dotyczacego tematu krecenia kart graficznych. dzieki jeszcze jedno pytanie czy oplaca sie kupowac http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57808397 taki radiatorek na moja karte, w celu wycisniecia z niej "czegos" :D? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 20 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2005 (edytowane) Hmm FAQ jest mnostwo o tym. Krec najlepiej RiVA Tunerem albo zrob sobie tak: start-uruchom-regedit Odszukaj nastepeujace klucze: HKEY-LOCAL-MACHINE: Software: NVIDIA Corporation: Global: Nvtweak: dodajemy wartosc Dword i nazywamy ja coolbits (modyfikujemy dane wartosci na liczbe 3) i wychodzimy z rejestru po tej operacji we wlasciwosciach karty mamy dostepna ukryta opcje o/c Krec sobie po troszku i caly czas sprawdzaj jakims benchmarkiem czy nie ma artefaktow oraz czy karta nie zawiesza sie. Pomalu dojdziesz do odpowiednich parametrów. Kontroluj tez temperaturke A z tym radiatorem to daj sobie spokoj. Jeszcze kilka zlotych i bedzie drozszy niz ten GeForce. Jesli masz na nim wentym i nie bedziesz przesadzal z o/c to styknie Edytowane 20 Lipca 2005 przez Nyny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 20 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2005 Słabo szukałeś :) http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...31entry856231 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...