Skocz do zawartości
aDler

Krecenie Geeforce 2

Rekomendowane odpowiedzi

czesc. jestem kompletnym laikiem w dziedzinie krecenia itd ;). nie znam sie na zadnych fsb :-P, jednak chcialbym podkrecic moja bardzo stara karte jaka jest geeforce 2 mx 400 32 mega :D. czy mozecie mi wyjasnic w zrozumialym jezyku jak to zrobic? w jakim programie lub czyms :P. niestety na forum nie znalazlem zadneg faq dotyczacego tematu krecenia kart graficznych. dzieki

jeszcze jedno pytanie czy oplaca sie kupowac http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57808397 taki radiatorek na moja karte, w celu wycisniecia z niej "czegos" :D?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmm FAQ jest mnostwo o tym.

Krec najlepiej RiVA Tunerem albo zrob sobie tak:

start-uruchom-regedit

Odszukaj nastepeujace klucze:

HKEY-LOCAL-MACHINE:

Software:

NVIDIA Corporation:

Global:

Nvtweak:

dodajemy wartosc Dword i nazywamy ja coolbits (modyfikujemy dane wartosci na liczbe 3) i wychodzimy z rejestru

po tej operacji we wlasciwosciach karty mamy dostepna ukryta opcje o/c

Krec sobie po troszku i caly czas sprawdzaj jakims benchmarkiem czy nie ma artefaktow oraz czy karta nie zawiesza sie. Pomalu dojdziesz do odpowiednich parametrów. Kontroluj tez temperaturke

A z tym radiatorem to daj sobie spokoj. Jeszcze kilka zlotych i bedzie drozszy niz ten GeForce. Jesli masz na nim wentym i nie bedziesz przesadzal z o/c to styknie

Edytowane przez Nyny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi