Jump to content
Sign in to follow this  
ath

Windows Vista

Recommended Posts

Wiesz co, mialem viste przez chwile ale jej nie poustawialem chyba tak jak trzeba bo dzialala jakos dziwnie. Pozatym nie instalowalem wtedy SP1 :wink: Xp w sumie mam juz dlugo a ja to na kompie i tak nie gram za wiele teraz w nowosci bo mam 7900 i monitor 22cale a jak grac, to w pelnej rozdzielczosci a wtedy to juz niestety. Kurcze nie wiem. Vista jest ladniejsza no ale nie o wyglad tu chodzi :) Mial moze ktos okaze porownywac viste z sp1 i xp z sp3? Bo to mnie najbardziej interesuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak myslisz o grach i nie masz karty dx10 to chyba vista nie ma sensu. Zreszta zainstaluje sobie vista transformation pack i juz masz wyglad visty z xp'ku. ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedynie w co gram, to TDU silkroad flight simulator 2k2 noi czasem w san andreas. W tyle gier gram. A vista transformation pack to usunalem niedawno bo jakos dziwnie mi system chodzil :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sciagne i sie pobawie. Chociaz stycznosc z vista juz mialem a server ponoc podobny albo to i to samo co vista jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dlaczego jak powieksze program na caly monitor to znika przezroczystosc paska zadan i tego paska u gory?

2. Mam modem scientic atlanta, dlaczego przez rj45 dziala a pod usb jest napisane blad10 urzadzenie nie moze wystartowac, i wogole vista sterow sama nie wykrywa tylko musialem na sile jej wlozyc? pod 32 bity dzialo.. co nie zmienia faktu ze przez kabel dziala

3. Co sie dzieje ze niby karta ma 2gb ramu dla siebie...?

http://img374.imageshack.us/img374/8885/52710507cx6.jpg

 

 

 

Pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Pasek nadal jest przezroczysty tylko ciemniejszy.

3. Mówiłem juz. Nie patrz w ogóle co system tam wyswietla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dlaczego jak powieksze program na caly monitor to znika przezroczystosc paska zadan i tego paska u gory?

2. Mam modem scientic atlanta, dlaczego przez rj45 dziala a pod usb jest napisane blad10 urzadzenie nie moze wystartowac, i wogole vista sterow sama nie wykrywa tylko musialem na sile jej wlozyc? pod 32 bity dzialo.. co nie zmienia faktu ze przez kabel dziala

3. Co sie dzieje ze niby karta ma 2gb ramu dla siebie...?

http://img374.imageshack.us/img374/8885/52710507cx6.jpg

Pozdrawiam ;)

Ad1. Bo tak sobie ludzie z MS wymyślili, jak tobie się nie podoba i chcesz mieć dalej przeźroczyste na Full Screen wgraj sobie Vista Glazz.

Ad3. Ale żeś się uczepił tej pamięci...

 

installed video memory > the physically installed graphics

 

total available graphics memory > as the name says it all, it is the total graphics memory that it is able to deliver

meaning your installed video memory + shared system memory

http://download.microsoft.com/download/9/c...phicsMemory.doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ściągnij sobie Windows Server 2008 ( to niemal Vista ) zupełnie za free na 60 dni z mozliwością legalnego przedłużenia do 240 dni i sprawdź, czy będzie ci pasił NT 6.0.

 

http://www.microsoft.com/windowsserver2008/en/us/try-it.aspx

Może j bym się tym pobawił...

 

Czy wersja 64bit będzie brykać na moim pentaku, czy tylko na AMD (coś tak nazwa ISO sugeruje). Coś niby te procki miały mieć obsługę instrukcji 64bit, czy mi się zdaje?

 

I czy stery do grafy to można zaryzykować od Visty?

Edited by MariuszDW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może j bym się tym pobawił...

 

Czy wersja 64bit będzie brykać na moim pentaku, czy tylko na AMD (coś tak nazwa ISO sugeruje). Coś niby te procki miały mieć obsługę instrukcji 64bit, czy mi się zdaje?

 

I czy stery do grafy to można zaryzykować od Visty?

Odpowiedz jest TAK ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki :D

To już jest mój. W łikend się zainstaluje.

A jak będzie coś nieteges to się rzuci na drugiego kompa. Tam wszystko od AMD ;)

Edited by MariuszDW

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja za huhu, nie potrafię uruchomić wifi na tym systemie. Jak na złość, program od Lenovo też nie działa pod Vistą, na razie sobie odpuszczam, bo muszę mieć możliwość łapania netu przez wifi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Pasek nadal jest przezroczysty tylko ciemniejszy.

3. Mówiłem juz. Nie patrz w ogóle co system tam wyswietla.

 

Ad1. Bo tak sobie ludzie z MS wymyślili, jak tobie się nie podoba i chcesz mieć dalej przeźroczyste na Full Screen wgraj sobie Vista Glazz.

Ad3. Ale żeś się uczepił tej pamięci...

http://download.microsoft.com/download/9/c...phicsMemory.doc

 

Tylko ze:

http://img210.imageshack.us/img210/4798/34328291mf6.jpg

 

 

Mam 4gb ramu.. ustawilem page file na 256mb ( vista ustawial na poczatku 4gb ), uruchomilem ponownie kompa.. taskmanager pokazywal ze mam wolne tylko troche ponad 1.5gb ramu.. z prawej dziwne bo napisane bylo ze plik stronnicowania uzyto 1gb z 4gb.. przeciez go wylaczylem.. nawlaczalem pelno programow i dzieje sie to co na screenie. Pamieci uzyto 2.2gb, wolnej jest 0mb.. i zaczyna rosnac pagefile.. tak sie sklada ze by sie zgadzalo.. grafika zabiera ponoc 1.8gb.. system ma 2.2gb.. = 4gb.. OMG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja za huhu, nie potrafię uruchomić wifi na tym systemie. Jak na złość, program od Lenovo też nie działa pod Vistą, na razie sobie odpuszczam, bo muszę mieć możliwość łapania netu przez wifi.

he he, teraz też mam z tym problem. Zainstalowałem na drugiego kompa Win Server 2008 w wersji 64 bit i coś WiFi nie działa. Stery niby łyknął, ale LiveBoxa nie wykrywa (niby urządzenie działa poprawnie) . A ta sama karta Na Viście 32bit śmiga (co prawda na xpekowskich sterach) bez problemu.

 

 

A, i Skype 3.6 się na tym sysie wywala. Podobno 3.2 chodzi, ale nie mogę znaleźć.

 

edit

No dobra, to nie była wina sterów do WiFi.

Trzeba było doinstalować usługa bezprzewodowej sieci LAN i śmiga.

Dołączona grafika

Edited by MariuszDW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba sie zdecyduje na viste bo w sumie nie dziala tak najgorzej. Tylko powiedzcie mi, dawalem przedtem linki do apollo i tam byla HP ale 32bit. Czy lepiej poczekaj albo znalesc gdzie indziej i kupic wersje 64 czy szkoda zachodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie masz konkretnego powodu, to nie bierz 64bit. Chyba, że chcesz więcej czasu poświęcić na konfigurację sytemu, a dokładnie to na szukanie podpisanych sterów.

 

 

A najlepiej to ściągnij sobie ten 2008 64bit i sam oceń.

Edited by MariuszDW

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na czym polega problem z podpisanymi sterownikami do Visty 64 ?

Jak ktos nie ma jakiegos egzotycznego/starszego sprzetu nie powinno byc klopotow.

 

W sumie to glowne problemy sa ze starym softem np. Shogunem ,Medievaluateem czy Jade Empire i aplikacjami do oc - np w radeonach w zasadzie dziala tylko RT i CCC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja np. walczę teraz z drukareczką (kyocera). Jak się przsiadałem na Vistę 32bit to też byłem spięty, ale okazało się ze bez problemu chodziła na sterach od xp. Teraz już są do niej stery pod Viste, ale coś na tym Win Serwerze nie mogę jej zmusić do pracy. Nie wiem, czy dlatego, że nie podpisane (oczywiście 64bitowe), czy co innego.

 

Mam taki system dopiero jeden dzień, to nie będę mądrzył, ale była coś mowa, że niepodpisane stery przyjmuje, ale nie załaduje bez specjalnego rozruchu. To wychdzi na to, że testowanie beta sterów do gierek nie teges.

 

Wydaje mi sie, że narazie 64bit to brać w konkretnym celu, a nie tak, żeby był.

 

ps.

Widzał ktoś Vista Codecs w wersji 64bit? Najbardziej mi pasują i fajnie pokazują miniaturki MKV i FLV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tym ze

1. Do x64 w ogóle czesc sprzetu nie ma sterowników

2. W trybie normalnym x64 nie obsługuje sterowników bez podpisu.

 

edit

W pierwszym poscie masz linka do FFDSHOW. Oczywiscie chyba nie musze wspominac ze do 64 bitowych kodeków potrzeba tez 64 bitowego playera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

szukam i szukam i nie mogę znaleźć, napiszcie szybko jak zainstalować SP1 na viste pl, zmiany w rejestrze nic nie dają bo mi sie po resecie ustawia kod języka na 0415 znowu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tym ze

1. Do x64 w ogóle czesc sprzetu nie ma sterowników

2. W trybie normalnym x64 nie obsługuje sterowników bez podpisu.

 

edit

W pierwszym poscie masz linka do FFDSHOW. Oczywiscie chyba nie musze wspominac ze do 64 bitowych kodeków potrzeba tez 64 bitowego playera?

 

Ehh no to chyba jasne , ze trzeba najpierw sprawdzic czy sa sterowniki do sprzetu jaki sie ma pod Viste.

Ad2. No niestety skasowali sposob na obejscie tego i teraz juz tylko F8 i zamykanie systemu przez hibernacje zostalo. Chociaz na razie musialem tego uzyc raz zeby zainstalowac RT.

 

PS. A kodeki ja polecam CCCP uzywam i nie ma zadnych problemow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem szczerze, ze sp1 daje rade :lol2: jezeli chodzi o czas instalacji, ja p. tylko ms mogl wydac late ktora instaluje sie dluzej od samego systemu operacyjnego :-|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednorazowy problem. I tak kolejna instalacja będzie juz z zintegrowanej instalacji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie pytanie.

Mam laptopa HP z Vistą Home Premium + cały ten syf od HP.

System muli że szkoda gadać.

Czy jeśli ściągnę sobie z internetu czysty obraz Visty i zainstaluje go z serialem spod laptopa to czy wszystko będzie działać ok?

Aktywacja, legalność itp.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.