amba333 Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Błagam o pomoc !!! Nie mogę zainstalować win.xp Posiadam płytę GA-K8N Ultra 9 NF4 939 oraz dysk Samsung 160gb SATA2 W biosie nie wykrywa mi dysku . Podczas startu sytemu widzę ,że pokazuje ,że jest dysk sata samsung . Moge podczas startu wcisnąć F4 i przechodzę do ustawien Raid ale to nic nie daje.Jak nie ustawię to i tak windows nie może zainstalować systemu bo nie widzi dysku. Prosze o jakieś podpowiedzi . Jestem laikiem i proszę o szcegułowe informacje . Wysyłam szczere pokłony za pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Może tak zainstalujesz sterowniki do sata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amba333 Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Może tak zainstalujesz sterowniki do sata? 1562515[/snapback] Proszę o wybaczenie ale jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amba333 Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Może tak zainstalujesz sterowniki do sata? 1562515[/snapback] Jak pisałem jestem laikiem , więc może sprecyzuję. Rozumiem ,że sterowniki mam zainstalować gdy system rozpoczyna instalację wciskająć klawisz F6 .Tylko gdzie znajdę takie sterowniki , czy będa one na CD dostarczonej z płytą główną ? Przegrac je na dyskietkę ? Czy będe wiedział co dokładnie przegrać . Proszę o szczegóły bo nie piszę tych zapytań od siebie . Ja niestety od siebie nie moge, bo niemam zinstalowanego systemu . Bardzo prosze o wyjaśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...