Skocz do zawartości
Grinch

Gwarancja Po Wymianie Uszkodzonego Sprzetu...

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe chyba sobie pokombinuje jakoś, w sumie karta [ciach!]o warta, ale spróbować warto. Jak myślicie ? :>

1597232[/snapback]

Mysle ze chcesz jak zjeb**** :>

 

 

To podpada pod 286 paragraf 1 kodeksu karnego (czyt. Wyludzenie) :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

O to wersja beta 0.7 :wink: pisma które im jutro dostarcze. Nie patrzcie na stylistyke i jakiekolwiek błędy. To zostanie poprawione, chodzi mi tylko o treść :) Coś dodać, coś wywalić?

 

"Dotyczy wydania z serwisu 5048. Przyczyny uszkodzenia karty które opisano w piśmie dostarczonym przez ESC Computers nie są prawdziwe. Wewnatrz obudowy komputera został utworzony „cug” co zapewnia prawidłowe chłodzenie komputera. Nie stoi on też w zabudowanym biurku. Nieautoryzowane nadmierne „przetaktowanie” karty rónież nie mogło być przyczyną ponieważ próby podkręcenia karty graficznej nie są przezemnie praktykowane. Był bym skłonny stwierdzić, że nadmierne przegrzanie karty graficznej powstało na skutek słabego/złego zainstalowania radiatora przez producenta. O wieli takich przypadkach można przeczytać w internecie, gdzie producent słabo lub wogołe nie posmarował chipów pastą termoprzewodzącą. Co prowadziło do przegrzania się układu.

Karta została oddana do serwisu 25.05.2005, 11.08.2005 otrzymałem pismo w którym oświadcza się iż nie można naprawić ani zamienić karty graficznej na inny sprawny egzemplarz. Powołując się na Art. 8.4. z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, rządam odstąpienia od umowy z ESC Computers. Powodem są znacznie niedogodności oraz bardzo długi czas serwisowania ww. karty graficznej. Jeżeli mój wniosek nie zostanie uznany sprawe oddam do Rzecznika Praw Konsmumentów który rozstrzygnie sprawę."

 

 

To tyle :D pozdrawiam i czekam na opinie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość artur.c

Czy wyslales karte na gwarancje czy na niezgodnosc towaru z umowa? Jesli to pierwsze, to obowiazuje Cie regulamin gwarancji, jesli to drugie to ustawa

1598011[/snapback]

opowiadasz! ustawa jest nadrzedna w stosunku do gwarancji, reszte dopisz sobie sam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oo widze ze tu sa spece od gwarancji, wiec moze mi pomozecie, 2 tygodnie temu kupilem w sklepie benchmarka (czyli komputronik) grafike x700pro pci-e. Wczoraj zlozylem komputer, pierwsze uruchomienie i mamy pasy podczas posta, biosu itp, nie da sie odczytac, ludzie z forum mowia ze grafa jest zwalona i do wymiany(szkoda ze na dziendobry jest niesprawna). Kto mi powie na co moge liczyc i jak najszybciej i najbezpieczniej załatwić problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie - ustawa zawsze jest nadrzedna.

Mialem takie przejscia z komputronikiem - padla mi grafa i powiedzieli ze mam wyslac na swoj koszt do ich siedziby bo taki zapis zawierala ich gwarancja. Ja sie powolalem na ustawe i kolesie zmiekli i powiedzieli ze mam wyslac na ICH koszt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oo widze ze tu sa spece od gwarancji, wiec moze mi pomozecie, 2 tygodnie temu kupilem w sklepie benchmarka (czyli komputronik) grafike x700pro pci-e. Wczoraj zlozylem komputer, pierwsze uruchomienie i mamy pasy podczas posta, biosu itp, nie da sie odczytac, ludzie z forum mowia ze grafa jest zwalona i do wymiany(szkoda ze na dziendobry jest niesprawna). Kto mi powie na co moge liczyc i jak najszybciej i najbezpieczniej załatwić problem ?

1598124[/snapback]

Jeżeli to na 100 % karta to oczywiście ci wymienią na nową ew. naprawią, od tego jest gwarancja ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wyslales karte na gwarancje czy na niezgodnosc towaru z umowa? Jesli to pierwsze, to obowiazuje Cie regulamin gwarancji, jesli to drugie to ustawa

1598011[/snapback]

Najpierw wyslalem karte na gwarancje, potem gdy otrzymalem juz inne karty jest to neizgodnosc towaru z umowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa u mnie wyglada tak: jakiś czas temu oddałem na gwarancję GF 6600GT Gigabyte który się spalił. Oddano mi kartę po naprawie która niby działała. Przez jakiś czas po odebraniu karty nie było mnie w domu i nie mogłem jej sprawdzić. dzisiaj to zrobiłem i co się okazuje? Karta dalej jest uwalona !! Krzaki już na starcie, pamieci strasznie się grzeją. I to po tym jak wróciła z z gwarancji!! karte kupiłem w komputroniku. mają tam takie procedury, że niby karta musi być tam jakiś czas w serwisie, a mi to nie odpowiada bo nie mam czasu aby czekać na karte. Czy mogę w takim wypadku rządać zwrotu kasy lub wymiany na inną, sprawną grafe? Co moge zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i sie skonczyla walka ze sklepem ;) Po wyslaniu mojego pisma sklep olal je cieplym moczem. Wiec zmuszony bylem do odwiedzenia Sadu Konsumenckiego. W koncu dzis wlasciciel sklepu zadzownil do mnie, zeby umowic sie na rozstrzygniecie sprawy. Jutro zobacze czym chca mnie udobruchac ;)

 

Wniosek taki, ze trzbea walczyc o swoje prawa. :)

 

UPDATE: No i dostalo mi sie GF 6200 od Winfasta :)

Edytowane przez Grinch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...