Skocz do zawartości
Pioterek

IBM DTLA 307030 mi padł...HELP

Rekomendowane odpowiedzi

Do tego czasu wszystko było OK. I nagle padł. Komp w ogóle go nie widzi, a dysk wydaje dziwne dźwięki. Niestety gwarancja się już skończyła. Dysk kupiłem w kwietniu 2001r gwarancja była na 1 rok. Wiem że producent daje więcej gwarancji chyba nawet 3 lata.??? Co mam teraz robić, może wysłać go do producenta? Jest jakiś przedstawiciel w Polsce? Proszę o pomoc

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na necie bylo pare newsow ze wszystkie gwarancje na dyski (no prawie) sa tylko na rok, producentom nie oplaca sie wymieniac 20 gb ba 80 jak ci padnie, sproboj zagadac w sklepie moze trafisz na jakas dobra dusze albo do producenta jak masz gwarancje itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www-5.ibm.com/pl/support/

 

Zgłoś się do producenta! Masz na dysk 3 lata gwarancji, bo tyle dawał producent w momencie gdy kupowałeś dysk. Gwarancja roczna tyczy się dysków sprzedawanych (produkowanych) po 1.10.2002 r.

PS. Sprzedawca powinien pomóc Ci w załatwieniu reklamacji (o ile to solidny sprzedawca) :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny przykład potwierdzający awaryjność dysków IBM (było ich tyle, że firma w końcu zaprzestała ich produckji :)).

 

Sam miałem identyczny dysk (307045), tyle, że 46gigowy. Jednak sam go zepsułem :evil:

 

Zgadzam się z dARIO, na HDD masz 3 lata gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już mi padły 3 IBM:

pierwszy - 307020 - chodził 6 miesięcy

drugi - 307030 - chodził 3 miesiące

trzeci - 307030 - po trzech tygodniach

okazało się że winny byłzasilacz, ale wszystkie wymienili mi na gwarancji w terminie 14 dni.

Ostatni chodzi już 4 miechy i jak narazie O.K.

A faktycznie gwarancja była 36 miesięcy, nawet na ten z tego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego czasu wszystko było OK. I nagle padł. Komp w ogóle go nie widzi, a dysk wydaje dziwne dźwięki. Niestety gwarancja się już skończyła. Dysk kupiłem w kwietniu 2001r  gwarancja była na 1 rok. Wiem że producent daje więcej gwarancji chyba nawet 3 lata.??? Co mam teraz robić, może wysłać go do producenta? Jest jakiś przedstawiciel w Polsce?  Proszę o pomoc

Dzięki

Nie pękaj stary :). Ja też mam dysk IBM'a, padał on wiele razy(nie wykrywa go w biosie, wydawanie dziwnych dźwięków, itp.....) to wszystko da się zrobić :). Jeżeli nie wykrywa mi go w biosie to po prostu odczekuje kilkanaście minut(kompa na ten czas wyłączam) jeżeli wykryje, ale system tobie nie rusza, to uruchom np. disc doktora (ja robię to spod innego dysku - systemu)Jeżeli dysk ruszy ale mechanika dziwnie chrobocze, odzczkaj chwile a powinno być dobrze.

 

ps. z tymi dyskami trzeba trochę cierpliwie ;). Choć nie psuje mi się często, to jednakkiedy się to staje, naprawa trwa krótko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi padl dtla 307030, to tam gdzie go kupiles oddaj go, a oni wysla do producenta, ktory bez problemu wysle ci 307040, bo 30gb juz nie ma.

 

I tu sie mylisz...mianowicie padl mi ten dysk po raz tzreci i dostalem noweczke(data produkcji pazdiernik 2002).A co do tej serii to jush nie mam sily pada i pada i pada:((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...