Skocz do zawartości
Grimlock

Tomb Raider: The Angel of Darkness (Tomb Raider 6)

Rekomendowane odpowiedzi

A skad mozna zdobyc jakies nowsze sterowniki do mojej karty?? Mam zintegrowana jakas. Jak instaluje ze sterow z plyty glownej to instaluje sei jakies Realtek AC97 Audio. Akceleracje sprzetowa wylaczylem i w DxDiag i w systemi i lipka. Macie jeszcze jakies pomysly??

 

To sa stery Realtek 5.10. przynajmniej tak pisze w DxDiag

1461529[/snapback]

Koles ma taka sama plyte jak Ty i mu wsio dziala,zainstaluj najnowsze do realteka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowsze sterowniki Realteka są 1462324[/snapback]

Jak wylaczy przyspieszenie to bedzie all dzialac ale gra bedzie strasznie skakac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wylaczy przyspieszenie to bedzie all dzialac ale gra bedzie strasznie skakac

Spróbować może, niech chociaż ten krytyczny moment przejdzie. Ja przeszedłem całe AOD z wyłączoną akceleracją dźwięku w opcjach gry i nic nie skakało. Jak miałem włączoną akcelerację, to słyszałem co drugi dialog. A też mam dźwięk Realteka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DxDiag akceleracja WYŁĄCZONA

System akceleracja WYŁĄCZONA

Gra akceleracja WYŁĄCZONA

Eax NIEZAINSTALOWANY

Stery A3.72 ZAINSTALOWANE

 

nawet dzwiek w grze wylaczalem i ni hu.. :mur: a gra i tak chodzi plynnie 50-60 klatek

 

Jesli ktos z was ma zainstalowana gre to moze podesle mu save'a zapisze po wczytaniu i odesle?? :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tam savy.sciagnij ze stronki.Gra jest naprawde fajna potem,zwlaszcza jak sie gra Curtisem to jest klimat 1 klasa w szpitalu psychiatreycznym nawet lepszy niz hitman 3 i second sight razem wziete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja bym poprosił. :lol: Przeszedłem to dość dawno ale tak sobie pomyślałem, że odświerzę ostatnią larę przed wielką Legendą. :wink:

 

Masz linka do netu? Czy to się nie nazywało Unified Eax??? Jak tak to sam poszukam. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję tego archiwum SaveGameInSecretLevel.zip - zawiera ono savegame'y do levelu The Courtyard.

Kiedyś miałem ten plik ale przypadkowo go skasowałem. Uwielbiam ten level i uważam, że bez niego AOD traci na klimacie, a Parisian Backstreet sporo traci. Co ciekawe level ten jest na pierwszych gameplayach i trailerach z AOD na których Lara ukrywa i ucieka przed policjantem.

 

http://www.geocities.com/kerrymacangel/Sav...SecretLevel.zip

 

O wyciętym The Courtyard można poczytać w tym artykule. Jeszcze bardziej obcięty został The Sanitarium oraz inne jeszcze nie odszukane levele.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Savegame'a, wrzuciłem go do załącznika.

Dzięki niemu mamy otwarte drzwi i dostęp do drugiego trainera. W ukrytej cześci możemy znaleźć drugi łom, trochę medykamentów, poćwiczyć kucanie, czołganie i ukrywanie przed policjantem. Najprawdopodobniej przez ten obszar mieliśmy po rynnie i gzymzach dostać do drzwi, które w następnym levelu blokujemy przed policjantami.

Z powodu znacznego nie dopracowania brakuje trochę tekstur lub są one kiepskiej jakości i możemy przechodzić przez bramy nie otwierając ich.

 

Kilka screenów:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

A może ktoś ma jeszcze savegame'y z innych miejsc np. The Sanitarium :?:

 

Szkoda, że z powodu debilnego pośpiechu EIDOS'u i nacisków na Core Design okrojono klika leveli ze względu na brak czasu na potrzebne poprawki, odejście programisty odpowiedzialnego za AI itd.

 

Dla chcących zajrzeć w miejsca niedostępne, godmode, podwójne pistolety itd. polecam:

http://www.tombraiderforums.com/aodwalk/ch....html#debugkeys

 

 

UPDATED:

 

Krótki topic opisujący dodatkowe ruchy Lary i Kurtisa oraz kilka innych rzeczy oficjalnie zablokowanych w TRAOD.

 

http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=70750

savegame.zip

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Gram również w ta gierkę od niedawna. Była w numerze Playa ;)

 

Sterowanie rzeczywiscie skopane. Akrualnie jestem w hall of seasons i niewiem jak przejść poziom sanctuarium of flame.

Ten z lawą i płomieniami.

 

Wiem ,że musze się przedostać na drugą stronę po tych kamieniach, ale jak już jestem pośrodku to przychodzi jakby fala uderzeniowa i mnie spala :mur:

 

Próbowałem n-ty raz i już mnie cholera bierze :? Albo spadam do lawy ,albo mnie pali.

 

Z zagadkami nie mam problemów,ale te zręcznościowe elementy czasem są przegięte.

 

 

Chyba poczekam i kupię sobie TR LEGEND. Pewnie sterowanie o niebo lepsze.

Edytowane przez SAVER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale grupa pasjonatów pracuje nad kontynuacją Angel of Darkness - TR: Lost Dominion.

 

Gra ma powstać na silniku klasycznych Tomb Raiderów. Co ciekawe, twórców wesprą byli pracownicy Core Design: Murti Schofield - scenarzysta, Peter Connelly - kompozytor, Richard Morton - projektant leveli oraz Andy Smith, odpowiedzialny za stronę artystyczną. Wszyscy oni pracowali przy AoD.

 

http://www.thelostdominion.com/

 

 

Niedawno Peter Connelly wrzucił na YT krótki materiał filmowy, który miał pojawić się w AoD:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na screenshoty - to stary, klasyczny silnik składający otoczenie z bloków. Piszą o tym twórcy. AoD miał znacznie ładniejszą grafikę - nie tylko mniej kanciastą Dołączona grafika

 

Jeśli Lost Dominion ma powstać szybciej, to zdecydowanie wolę silnik z klasyków 4-5 niż NextGen z AoD, który musieli by chyba napisać od nowa Dołączona grafika

Choć gdyby nie to koszmarne sterowanie, to pod względem możliwości graficznych był bardzo dobry (imho).

 

Zresztą Core Design tworzyło Anniversary (anulowany projekt), w którym Lara poruszała się inaczej i płynniej niż w AoD. Ciekawe na jakim etapie rozwoju był tamten silnik?

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie warto. Ilość bugów i sterowanie mogą Cie zniechęcić. Chyba że jesteś wiernym fanem Lary. Ja byłem niegdyś do czasu AOD właśnie. Potem to grałem tylko z ciekawości. Co jak co, ale nic nie przebije pierwszym 5 Tomb Raiderów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazł się jeden pasjonat http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=212789, który próbuje przenieść TRAOD na silnik Unreal.

 

Pierwsze próbki wyglądają zachęcająco:

 

 

 

 

Nie wymagam super grafiki, taka jaka jest w AOD jest wystarczająca i nawet ładna. Ale jeśli sterowanie Larą stanie się płynne i bez opóźnień (poruszanie się, w tym po schodach, walka / strzelanie) tak jak np. w TR Legend - to będzie rewelacja. "TRAOD 1.5" ma być wzbgacone o elementy z wersji beta, które nie pojawiły się w wersji finalnej. 

 

Mam nadzieję, że prace będą kontynuowane. Mogę czekać nawet kilka lat :)

 

Trzymam kciuki za ten projekt :)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graficznie jak narazie wygląda to gorzej niż pierwowzór. Mawia się, że o sukcesie gry w dużej mierze przesądza dobre sterowanie, ale tutaj byłbym ostrożny, z tego  co pamiętam gra fabularnie też jakość szczególnie nie porywała. Mimo wszystko grę wspominam jako duży przeskok technologiczny względem klasyków i chętnie bym zobaczył co jest dalej niż w pierwszym poziomie, jako że przez sterowanie rzeczywiście ciężko o cierpliwość, żeby dobrnąć gdzieś dalej.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Angel of Darkness Graphics Patch

 

YSJYj4J.png

 

Download:

https://onedrive.live.com/?cid=a723026f337b9313&id=A723026F337B9313!282

 

 

http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=204174

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale tej grze to trzeba całkowitego przebudowania, a najlepiej remake'a pełną gębą. Sterowanie i liczne bugi dla mnie byłą nieciekawym zakończeniem serii gier od Core Design. O ile poprzednie 5 części sobie bardzo chwalę tak dla AOD to wiadomo co...

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...