Skocz do zawartości
Zoltir

Sempron Czy Celeron?

Rekomendowane odpowiedzi

tylko i wylancznie sempron na s754. nie mna sie nad czy m zastanawiac... wystarczy ptrzeczytac kila artow z egieldy.. http://www.egielda.com.pl/?str=art. semprony s754 bez problemu konkuruja z p4 wiec celinki zostaja daleko w tyle. nie mowie ze to zle procki tylko sepron jest poprostu szybszy :D do takiego sempronka kup dobra plyta i pamieci (dfi, speed premium) i mozesz krecic na maxa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:unsure: No tak Chodzi mi o Semprona 3000+ OEM s.754 L1 128 L2 128.

Ale jego częstotliwość takowania 1800 MHz to nie jest troche mało?

Ja mam Athlona Xp 1700+ i 1471 MHz.

Czy ten Sempron nie będzie chodził tak jak mój obecny Athlon (Nie znam się na tym). Ale tak wynika z "danych" :blink:

Pytam bo nie chce wybać czegoś z czego będę załował przez najbliższe 2-3lata :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heheheh sempron bez dwóch zdań!

nie patrz na MHz celeron jest gorszy!!

a co do tego testu http://www.pcper.com/article.php?aid=61&type=expert&pid=1

to na niego nie patrz po na s.754 są duzo mocniejsze semproniki :)

a swoją drogą nie licząc nic nie znaczących testów przepustowości pamięci to sempronik miażdy tego celka!! a Sempron tak jak mówilem na s.754 jest duzo mocniejszy! bez dwóch zdań sempron!!

p.s. no i jezszcze mozesz go psycholowato podkręcic :D

Edytowane przez Pageup

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary jezeli chodzi tu o celerona d z 256L2 to napewno wygra z semptronem dlatego ze semptron ma L2 128 kb.Np semptron 2200+ ma 1,4 ghz taktowanie a celeron d 2,2 ghz wiec jest o duzo lepszy.

1588408[/snapback]

OTO przykład ZNAWCY... dlaczego w polsce najwięcej jest ludzi co "gadają co wiedzą zamiast wiedzieć o czym gadają" ? ? ?