ojejku Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 Dokładnie o to mi chodziło alcen. pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Przesadzacie z tymi spojlerami. Ja czytam wszystko to co inni piszą i jakoś nie przeszkadza mi nadmiar wiedzy a gra się wyśmienicie. :) Wczoraj zacząłem i wczoraj skończyłem. Szybko się skończyło. Szybciej niż inne tytuły. :) Ale fajnie się grało. Pozdrawiam Edytowane 6 Czerwca 2006 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Własnie skonczyłem dodatek był po prostu świetny co prawda fakt krutki ale prawie non-stop akcja miodzio!!Czekam z niecierpliwoscia na 2 Epizod(Zapowiada się równie świetnie!!),wie ktos kiedy ma wyjśc??!! Update:Znalazłem takie coś Release Date:12/31/06 ale mam nadzieje ze to jakas data wyjeta z d.u.p.y bo to strasznie długooooo!!!Tak apropo wie ktos ile ma by Epizodów?? Edytowane 6 Czerwca 2006 przez Milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 Pykam od niedzieli w EO i powiem jedno. Gra jest zaj[pipi]sta :D Dla mnie seria HL jest na pierwszym miejscu jezeli chodzi o gry :). Oczywiscie HL1 to niedoscigniony wzor lecz HL2 i HL:EO niewiele mu ustepuja. Akcja, akcja, akcja to jest to co mnie pociaga w tej grze. Pomine watek graficzny bo kazdy wie, ze EO wyglada swietnie ;). Motyw z tym poddaszem mnie rozwalil ;) Ja chce juz ET!!!! Na takie gierki warto czekac. Moja ocena to 10/10. Hydro nie jestes sam :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Tego do konca nie wiem :( zdołowany HDR_o :razz: Na wirtusie wyczytałem, że HL2 nie jest wymagany czy to prawda? No i cena 49zł za gre która nie potrzebóje podstawowej wersji gry to przegięciem chyba nie jest ( no ale w kraju gdzie gry załatwia się za darmo to chyba ZBRODNIA! ) już poprawione ;] Edytowane 6 Czerwca 2006 przez JestemNoobem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Hydro ma doła :razz: Na wirtusie wyczytałem, że HL2 nie jest wymagany czy to prawda? No i cena 49zł za gre która nie potrzebóje podstawowej wersji gry to przegięciem chyba nie jest ( no ale w kraju gdzie gry załatwia się za darmo to chyba ZBRODNIA! ) Prawda, podstawka nie jest wymagana. A cena nie jest wcale wysoka ;) Wiele gier jest drozszych, niewiele dluzszych i nie maja tej "miodnosci" jaka nam serwuje rozgrywka EO ;). Edytowane 6 Czerwca 2006 przez Santi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 Cena jest bardzo wysoka. Sama w sobie nic przecież nie znaczy. Niska, bądź (za) wysoka staje się gdy porównamy ją z innymi produktami. I tak HL2 Game of the year edition, zawierająca HL2 i CS'a, na dvd kosztuje 90 pln, a Episode One, 50 pln... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 Cena jest bardzo wysoka. Sama w sobie nic przecież nie znaczy. Niska, bądź (za) wysoka staje się gdy porównamy ją z innymi produktami. I tak HL2 Game of the year edition, zawierająca HL2 i CS'a, na dvd kosztuje 90 pln, a Episode One, 50 pln...Ale HL2 w pierwszym miesiącu premiery kosztował bodajże 119 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2006 A ja na chillu przedzieram sie przez ta "krotka" gierke. Wlasnie skonczylem fragment ze szpitalem - szalenstwo w czystej postaci, wszedzie zombie, wszedzie Combine walcza ze soba a ty w samym srodku miooood :D Ogolnie gra wypas, bankowo lepsza od podstawki IMO. A HDR w silniku robi na mnie takie wrazenie ze czasami po prostu gapie sie na sciany, jakies dziury przez ktore leci swiatlo. Cos pieknego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 eh poczytałem chwile.. piszecie o tym HDR i tak wnioskuje ze czas zmienic gf4200 na cos lepszego hehe. Za jakis czas sam sie zmierze z ta gra i zapewne ebdzie zadowolony jak wiekszosc z was.. ;) ps. mam nadzieje ze mimo wszystko ąłdniej bedzie wygladała scenografia na mojej grafie.. keke ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kim. Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Ale HL2 w pierwszym miesiącu premiery kosztował bodajże 119 zł. cos kolo 150zl . wiem bo bardzo chcialem kupic :) tera na dvd game of the year edition oprocz samego Hl2 jest jeszcze Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life: Source i Counter-Strike: Source calosc kosztuje 79zl :) Edytowane 7 Czerwca 2006 przez kim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 no jak ja lubie silnik HL2, kurcze jak to super wyglada i jak pieknie "biega" 1600x1200 6xAA 16xAnizo HQ wszystko max HDR full i MEGA MEGA plynnie, nie wiem ile fps bo nie mialem wlaczonego frapsa ale jest MEGA plynnie wiec na bank w okolicach 40fps rewelacyjny silnik graficzny.... a gierka bardzo przyjemna, szczegolnie dla tych ktorym podobal sie HL2, krotka bo krotka ale nie zal wydanych pieniedzy, wogole mi nie zal pieniedzy wydanych na HL2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Wlasnie skonczylem. I co ja moge powiedziec. Juz daaawno nie gralem w nic tak dobrego, ze lepszy od podstawki to nie mam watpliwosci. Czy krotki? Hmm, dla mnie nie, nawet powiedzialbym ze w sam raz. To jest jak z wypasionym serialem : jest krotki bo tylko 45 minut albo az 45 minut co nie zmienia faktu ze z niecierpliwoscia czekam na naastepny odcinek. Ale tak czy inaczej naleza sie duze brawa za tak wspaniala porcje rozrywki. A ten motyw na samym koncu po prostu mega kozacki i tylko robi jeszcze wiekszy apetyt na kolejny epizod. Czekam z niecierpliwoscia!! Edit. Aha jedno mnie tylko ciut wkurzalo : problemy z gra na laptopie z kartami od Ati. Wiem ze sporo osob raportowalo to na roznych stronach, giera potrafila sie zawiesic w czasie normalnej gry, jak rowniez raz zdarzyl mi sie zwis przy loadingu. Ale i tak nie psuje to absolutnie zabawy. Edytowane 7 Czerwca 2006 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 mi chodzi fenomenalnie loadingi szybkie zero zwiech (w sumie to gre odpalilem 2-3 razy ;) i przeszedlem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 mi chodzi fenomenalnie loadingi szybkie zero zwiech (w sumie to gre odpalilem 2-3 razy ;) i przeszedlem )Zwiechy to nie, ale gdy jest mało ramu (512), to trochę przycina. Ale i tak da się grać :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zwiechy to nie, ale gdy jest mało ramu (512), to trochę przycina. Ale i tak da się grać :D ?? heapsize 256000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayday1983 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) U mnie zmiana lini polceń gry na -heapsize nic nie daje , a nawet jest gorzej. Co do ramu to ja mam 1ghz w dualu kingston HyperX Cl 2.0 Wybaczcie ale jeśli ktoś pisze ze zmiana heapsize mu cos pomaga to ja w to niewierze pozdro Edytowane 7 Czerwca 2006 przez mayday1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 ?? heapsize 256000 Ę ? A mówili, że niewiedza jest błogosławieństwem :) Przyznam szczerze, że nie pomyslałem by pokombinować z optymalizacją tej gry, z HL2 pewnie tak robiłem, już nie pamiętam, bo jakoś nie pamiętam by się koszmarnie ślamazarzyło. Zaraz sprawdzę co będzie tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=26671 troche kontrowersyjny news... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=26671 troche kontrowersyjny news... O lol ale news, trochę spóźniony, bo nie raz na steamie w newsach były slowa Gabe'a iż zdecydowali się robić epizody, rozwijając autorski silnik source z dnia na dzień, implementując nowe technologie itd itd, a nie piszą HL3 (wraz z nowym silnikiem) od początku ( tzw. "from scratch" ) z prostego powodu, napisanie od nowa wszystkiego zajęłoby z 10-18 lat biorąc pod uwagę skalę czasu tworzenia HL1 a następnie HL2. Jakby nie było stworzenie takiego elastycznego silnika jak source engine, który jest jak na obecne czasy rewelacyjnie zoptymalizowany, gdzie zaimplementowane są wszelkie bajery jeśli chodzi o współczesne możliwości GPU i odpowiednich bibliotek (w tym przypadku DX) + havok, ragdoll, kolizja obiektów itd itd z takim rozmachem zajmuje najmniej ~10 lat. IMHO bardzo trafna decyzja. Dopóki się nie pojawią jakieś nowe rewelacje iż cały kod źródłowy będzie trzeba przebudować to nie ma kompletnie sensu pisania nowego silnika a co za tym idzie HL3 czy jakikolwiek kolejny numer. Także to żadna nowość. Aha czy to ma nr. 3 czy 10 to mnie nie rusza, może być 5 :P, ważne że jest świetna i bardzo 'grywalna'. Edytowane 7 Czerwca 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 jeszcze do końca nie wykorzystali możliwości engina hl2 , to po co tworzyć nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2006 Przeciez juz dawno napisalem,ze HL przebija nawet moje ukochanego TRL i ze mowie to jako wielki fan serii TR.Cofnij sie troszq wstecz to zobaczysz Que? A ja myslalem ze to SIN byl po TR;L dla Ciebie gra roku . bo zdaje sie ze dales mu 10/10. Przeciez to jest epizod nie gra wiec jak to mozna nazwac gra roku ? Co innego jakby to wydali w calosci to bym polemizowal... W tej grze odrazu rzuca sie w oczy HDR ,ktory wplynal znaczaco na moja ocene. Gdyby nie on to dalbym 7/10 za klimat jedynie i kontynuacje serii. Za nic wiecej bo fabula jest taka sobie. W tym epizodzie tylko uciekamy z City 17... glowny watek. Nic poza tym takiego sie nie wydarzylo albo ja slabo znam angielski :| Troszke przesadzasz hydro.. khe khe HDR_o ;) Pewnie zle to wpisujesz,po drugie musisz wpisac 1/3 posiadanego ramu A to czasem nie ustawiamy heapsize na polowe swojego ramu? Wczesniej pisales o tym ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2006 No ja nie uwazam ze to gra roku, bo to mozna okreslic pod koniec 2006 chyba co??? Przynajmniej tak rozumuje przyznawanie nagrody roku :) ale ten dodatek/gra jest bardzo miodna i graficznie i klimatycznie naprawde kawal dobrej rozrywki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2006 Mi tez sie ta gra podoba. Bawilem sie do 4 rano ;) Jak na razie dosc ciekawe pomysly i wiecej kombinowania niz strzelania a to plus. Bardzo podoba mi poziom z alarmami i umiejetnym ich omijaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2006 O lol ale news, trochę spóźniony, bo nie raz na steamie w newsach były slowa Gabe'a iż zdecydowali się robić epizody, rozwijając autorski silnik source z dnia na dzień, implementując nowe technologie itd itd, a nie piszą HL3 (wraz z nowym silnikiem) od początku ( tzw. "from scratch" ) z prostego powodu, napisanie od nowa wszystkiego zajęłoby z 10-18 lat biorąc pod uwagę skalę czasu tworzenia HL1 a następnie HL2. Jakby nie było stworzenie takiego elastycznego silnika jak source engine, który jest jak na obecne czasy rewelacyjnie zoptymalizowany, gdzie zaimplementowane są wszelkie bajery jeśli chodzi o współczesne możliwości GPU i odpowiednich bibliotek (w tym przypadku DX) + havok, ragdoll, kolizja obiektów itd itd z takim rozmachem zajmuje najmniej ~10 lat. IMHO bardzo trafna decyzja. Dopóki się nie pojawią jakieś nowe rewelacje iż cały kod źródłowy będzie trzeba przebudować to nie ma kompletnie sensu pisania nowego silnika a co za tym idzie HL3 czy jakikolwiek kolejny numer. Także to żadna nowość. Aha czy to ma nr. 3 czy 10 to mnie nie rusza, może być 5 :P, ważne że jest świetna i bardzo 'grywalna'. Wszystko ladnie pieknie tylko w 2007 bedzie DX10 i wszyscy beda sie na niego przerzucac (developerzy gier itp). A watpie ,zeby implementacja DX10 w source przebiegla tak bezproblemowo o ile to w ogole bedzie mozliwe. Przeciez sam MS twierdzi ,ze to jest cos calkowicie innego niz wszystkie pozostale DXy ,wiec moze dojsc do tego ,ze beda musieli znacznie przebudowac source ,albo stworzyc cos calkowicie nowego od podstaw. Czas pokaze. Crysis jest robiony z mysla o DX10, wiec jego engine zostal stworzony tak, aby elastycznie mozna bylo przechodzic ze srodowiska dx9 na dx10. Source jako podstawe ma DX9 i jestem bardzo ciekawy jak to Valve rozwiaze. Mam tylko nadzieje ,ze nie beda wypuszczac gier co pol roku ,ktore maja dlugosc 3h i wystarczaja na jeden wieczor zabawy. DNF where are u ;( ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2006 (edytowane) Wszystko ladnie pieknie tylko w 2007 bedzie DX10 i wszyscy beda sie na niego przerzucac (developerzy gier itp). A watpie ,zeby implementacja DX10 w source przebiegla tak bezproblemowo o ile to w ogole bedzie mozliwe. Przeciez sam MS twierdzi ,ze to jest cos calkowicie innego niz wszystkie pozostale DXy ,wiec moze dojsc do tego ,ze beda musieli znacznie przebudowac source ,albo stworzyc cos calkowicie nowego od podstaw. Czas pokaze. Crysis jest robiony z mysla o DX10, wiec jego engine zostal stworzony tak, aby elastycznie mozna bylo przechodzic ze srodowiska dx9 na dx10. Source jako podstawe ma DX9 i jestem bardzo ciekawy jak to Valve rozwiaze. Mam tylko nadzieje ,ze nie beda wypuszczac gier co pol roku ,ktore maja dlugosc 3h i wystarczaja na jeden wieczor zabawy. DNF where are u ;( ;)lol :P Dlatego właśnie napisałem: IMHO bardzo trafna decyzja. Dopóki się nie pojawią jakieś nowe rewelacje iż cały kod źródłowy będzie trzeba przebudować to nie ma kompletnie sensu pisania nowego silnika...A skąd wiesz jakie możliwości przyniesie dx10 ? czy całkowicie zmienią się funkcje i struktura/składnia kodu pisana w dx będzie zupełnie inna ?? Chyba że rozmawiałeś z Bill'em :]]] Karaś :))) Jeżeli do takiej sytuacji dojdzie w co wątpię (stworzenie nowej biblioteki obsługującej GPU na poziomie takim jak dzisiejszy DX czy OGL od podstaw zajęło by kupe czasu, jestem przekonany, że będzie kompatybilny w dół, czyli dojdą nowe funkcje w .dll wspierające nowe rozwiązania) to bardziej będzie im się opłacało stworzenie nowego silnika niż rebuild starego. Edytowane 8 Czerwca 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2006 A czy ty czytales co chce zrobic MS?? Ze DX10 ma byc niekompatabilny w dol i obsluga starszych DXow przez nowe karty ma przebiegac przez pewnego rodzaju emulatory albo bog wie co (moze wogole)?? Na razie to tylko gdybamy ,bo to co Bill nam zgotuje to jeszcze nikt nie wie. Pewnie nawet w samym MSie tego nie wiedza ;) Tak jak pisalem poczekamy zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiNDer Opublikowano 9 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2006 Grrr... te ciemności doprowadzają mnie do szału. Co trzeba zrobić w rozdziale "Lowlife", w tym dużym tunelu z ogrodzeniami, po włączeniu zasilania windy? Podbiegam z Alyx do windy, która jednak się nie pojawia, jest za to z 15 zombii i innych świrów, a w shotgunie 6 naboi :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 9 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2006 Grrr... te ciemności doprowadzają mnie do szału. Co trzeba zrobić w rozdziale "Lowlife", w tym dużym tunelu z ogrodzeniami, po włączeniu zasilania windy? Podbiegam z Alyx do windy, która jednak się nie pojawia, jest za to z 15 zombii i innych świrów, a w shotgunie 6 naboi :(O ile nie mylę miejsca, to poczekać na windę aż przyjedzie. I Alyx nie może zginąć, co jest tutaj możliwe! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...