mastertab Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zależy na jakich kartach NVIDII. Na 6xxx i 7xxx napewno działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 mam 7800 , to w koncu jak to jest bo niby architektura nvidi nie obsluguje aa+hdr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Karty z pixel shaderem 2.0 vide x800 nie obsługują wogóle HDR, a w HL2 działa tak samo jak HDR+AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 mam 7800 , to w koncu jak to jest bo niby architektura nvidi nie obsluguje aa+hdr? Inny sposób realizacji efektu HDR przez source, ot co ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Fajnie słychać obsługę dźwięku przestrzennego. Gdy Alyx stojąc w jednym miejscu coś do mnie mówi a ja kręcę się w kółko, słychać jak dźwięk przemieszcza się wokół mnie :) Pewnie byłoby słychać jeszcze lepiej gdyby nie awaria mojego x-fi :mur: Jadę na zintegrowanym SBLive :( Fajna gra :D Mam problem: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Nie gram w takie gry więc nie mam doświadczenia. Utknąłem już na początku. W tej Cytadeli(?) stoję na platformie i muszę przejść do drugiej, która jest zbyt daleko by przeskoczyć. Łączy je kładka w postaci pola siłowego(?) Tyle że w tym przypadku jeden kraniec tej kładki (promeń lasera(?)) jest uszkodzony, nie ma go, nie ma też kładki. Jak przejść dalej? Kojarzycie ten moment? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) AndyN - to jest tylko i wylacznie stereo. W kazdej niemal grze tak jest. Mianowicie swietny efekt jest gdy w miescie przechodzimy przez ten opuszczany mostek miedzy budynkami. Stancie sobie na nim i cos zrobcie (strzal np.). Piekne echo. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « musisz gravitem sciagnac jedna kulke i poslac ja do generatora pola silowego - takie badziewie na scianach Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) AndyN - to jest tylko i wylacznie stereo. W kazdej niemal grze tak jest. Mianowicie swietny efekt jest gdy w miescie przechodzimy przez ten opuszczany mostek miedzy budynkami. Stancie sobie na nim i cos zrobcie (strzal np.). Piekne echo. (...) Dzięki za tipa! :) Hhmm, gdy stałem do Alyx plecami wyraźnie słyszałem ją w tylnych głośnikach .... Nie w przednich ... Edytowane 17 Czerwca 2006 przez AndyN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Bo przecież można w HL2 ustawić 2 speakers, 4, 5.1, 7.1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Dzięki za tipa! :) Hhmm, gdy stałem do Alyx plecami wyraźnie słyszałem ją w tylnych głośnikach .... Nie w przednich ... Normalka, nawet w sluchawkach stereo efekt jest pieknie zrobiony. Niby tylko dwa glosniczki a wiadomo, gdy dzwiek jest z przodu lub z t ylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Jechałem z Alyx tym pociągiem(?), w małym pomieszczeniu znalazłem pistolet i shotgun. Ile % gry przeszedłem i ile jeszcze mi zostało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Jechałem z Alyx tym pociągiem(?), w małym pomieszczeniu znalazłem pistolet i shotgun. Ile % gry przeszedłem i ile jeszcze mi zostało?Jakby to była normalna, nawet jak na dzisiejsze czasy 8-godzinna gra to bym powiedział że zbliżasz się do końca, ale » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « w skali tego dodatku to przeszedłeś jakieś 30-50% gry :lol: Edytowane 19 Czerwca 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2006 Znów utknąłem: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Przeszedłem te pierwsze owady(?), które wyłaziły z dziury w podłodze. Zablokowałem dziurę wrakiem samochodu. Chwilę później znów są te stwory, wyłażą z paru miejsc. Żeby przejść dalej trzeba kręcić czerwonym kołem, które podnosi kratę. Za kratą są apteczki i inne dodatki. Ale zanim uniosę kratę to te owady mnie wykończają Jeśli było, to powiedzcie na której stronie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) są 3 otwory przez które robale wychodzą, 2 spokojnie zatkasz ale z 3 jest problem bo samochód którym zatkasz 3 otwór jest za bramą.A robisz to tak: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « aby dostać sie do samochodu za bramą musisz dostać sie na 3 poziom parkingu, dostaniesz się tam łażąc po jakis zawalonych blokach, deskach, i tam powinna byc taka duża cióra w ścianie przez którą wskoczysz znów na 2 poziom parkingu ale bedziesz się znajdował za tą bramą gdzie jest ten samochód(tam będzie potworek wykonczysz go) i koło bramy będzie czerwone kółko otwierasz ją wywalasz samochód wdupiasz go do dzióry z robalami i masz spokój.A żeby otworzyć tą brame co napisałeś w poście to musisz właśnie zatkać 3 dzióre bo tak robale ci spokoju nie dadzą :-P Edytowane 19 Czerwca 2006 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 19 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2006 Aby uzyc taga spoiler wpisujemy [spoiler] tresc ktora ma byc ukryta [/spoiler] ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 20 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2006 Grrr... te ciemności doprowadzają mnie do szału. Co trzeba zrobić w rozdziale "Lowlife", w tym dużym tunelu z ogrodzeniami, po włączeniu zasilania windy? Podbiegam z Alyx do windy, która jednak się nie pojawia, jest za to z 15 zombii i innych świrów, a w shotgunie 6 naboi :(Mam przed sobą ten "epizod" ^^ Ile jeszcze zostało do końca gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 20 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2006 Mam przed sobą ten "epizod" ^^ Ile jeszcze zostało do końca gry? jak dasz start u new game to zabaczysz ile masz "otwartych" chapterow .. popatrz sam gdzie ejstes :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byzik Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 mam problem z instalacją ,a włąściwie z włączeniem gry. klikam na HL2 exe , pojawia się gośc z pokrętłem w oku następna plansza z drobnym drukiem i koniec ładowania powrót do Windows Może pomożecie co zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 Wlacz Steam i odpal z listy gier. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) W MM we Wrocku EO już za 39,99 zł Hehe, to może jeszcze poczekać, może będzie po 29,90 :wink: Fragment z windą w LowLife jest rewelacyjny. GG + butle z gazem, flara (ewentualnie płonący Zombi w roli flary) oprócz tego ciemności, wrzaski Zombie - rewelacja Zombine + fast Zombie + kompletne ciemności - nie wyobrażam sobie tego na żywo. Prędzej bym sobie strzelił w łeb :wink: Pojęcie długości minuty czekania na windę, a potem w windzie nabiera zupełnie innego znaczenia. To tak jakby czekać przed zajętym kiblem i po :lol: I niech ktoś powie, że tu nie ma klimatu :D Fajny jest też motyw w szpitalu gdzie za dwuskrzydłowymi drzami kilka Zombie i jeden Poison Zombie walą łapami. Normalnie jak ludziska przed MediaMarkt w Wawie dwa lata temu. Komentarze Alyx i jej poczucie humoru świetne, np, jak rozwaliliśmy gunshipa, krycie przed nim i ostrzałem też było świetne. Akcja ze Striderem na peronie też była super, szczególnie z tym spychaniem kontenera przez Stridera na Gordona. Niestety moja obecna grafika ma tak nedzną wydajność nawet po niezłym o/c, że musiałem zrezygnować z blooma, nie mówiąc o HDR. Pomimo wpisania w konsoli mat_dxlevel 81 widać było taki obraz jak w DX 9.0 ale nie wszędzie. Podobnie z bronią, kusza ładnie błyszczała, a shotgun czy magnum już nie. Pamiętam doskonale, że w podstawce HL2 różnica była bardzo widoczna między DX 8.1 a DX 9.0, a tu wyszedł jakiś misz-masz. 1024x768 bez AA i Anizo oraz HDR, reszta na full. Edytowane 27 Czerwca 2006 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kvasek Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Wlacz Steam i odpal z listy gier.tylko że ona ma pirata, a pirat nie ma steama :P generalnie fajna gierka Alyx ciągle robi nadzieje na jakis sex na koniec :P woda wygląda lepiej niż gdziekolwiek ( wciąż ) , poprawili sporo rzeczy, po prostu daje rade, szkoda że nie robią więcej gier na silniku źróełka :/ (powiedział posiadacz ati 9500 pro@380/320 - stałe ładne fps między 40-70 ech ... :-| ) edit: a przy końcu kiszka- musialem z aa zrezygnować :/ jedyne do czego sie można przyczepić to że przy 768 ramcach i systemie operacyjnym zajmującym 100Mb (równo) rozsądna rozdzielczość to 800*600 +2*AA detale high- mam na mysli to, że wymagania co do ilości ram podskoczyły znacznie z minimalnych 256 i zupełnie komfortowych 512 ram na koniec humorystyczny akcent dla ludzi którzy mieli do czynienia z modowalnymi inaczej radkami 9500 do których ja też należe (nie do radków tylkko do ludzi) - mnie sie ta lokacja średnio spodobała :) @Pi00ruś nic nie zrozumialeś ale nie szkodzi :]mówiłem że to joke dla wtajemniczonych a nie dla l*mek Edytowane 29 Czerwca 2006 przez kvasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 A moze to nie byla winfa tego radka, tylko pirata? -_- Spojrz najpierw na siebei i potem osadzaj innych, zreszta co cie to interesuje czy on ma pirata czy nie? Jego sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) Gre przeszedlem jakis czas temu ale jakos nie zebralo mi sie na przemyslenia koncowe. Gierka jest swietna, nie ma co narzekac na jej dlugosc nawet. Gierka jako dodatek oferuje calkiem spora dawke rozrywki. Ja sie przednio bawie nawet na filmie, ktory srednio trwa 1,5h (a za nowosc DVD rowniez sie placi do 50pln) wiec tutaj mialem 2,5x dluzsza zabawe na naprawde wysokim poziomie. Ktos juz zauwazyl - poczucie humoru Alyx jest przednie (przy zombine myslalem, ze padne albo jak udawala zombie w ciemnosciach :D ). Akcje z gunshipem na poddaszu, walka ze striderem to jest to co jest najlepsze w tej grze, poprostu miod. Strona audio wizualna to dzisiejsza najwyzsza poleczka. Mozliwosci Source sa niemal nieograniczone i widzimy to w cytadeli. Gdyby nie docinki z powodu dzwieku to nonstop mialem ponad 30FPS przy ustawieniach maksymalnych + AAx2Q i AFx8, a karta jest na dzisiejsze czasy marnoscia - 6200 @ 6600). Teraz mam pytanka co do fabuly » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « 1. Czy Vortiguarty przetrzymuja Gmana ? 2. Co tak gunshipy wystrzelily z cytadeli na koncu ? Przeciez nie byla to napewno akcja ratunkowa obcych bo reaktor siedzial na wlosku od dluzszego czasu wiec dziwne by to bylo zachowanie combinatu. 3. Gordona i Alyx znow uratuje Gman czy poprostu fala uderzeniowa ich gdzies odrzuci i oczywiscie przezyja w sposob "naturalny" ? Edytowane 29 Czerwca 2006 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Teraz mam pytanka co do fabuly » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « 1. Czy Vortiguarty przetrzymuja Gmana ? 2. Co tak gunshipy wystrzelily z cytadeli na koncu ? Przeciez nie byla to napewno akcja ratunkowa obcych bo reaktor siedzial na wlosku od dluzszego czasu wiec dziwne by to bylo zachowanie combinatu. 3. Gordona i Alyx znow uratuje Gman czy poprostu fala uderzeniowa ich gdzies odrzuci i oczywiscie przezyja w sposob "naturalny" ? Podobne pytania zadaje sobie większość graczy i myślę że odpowiedzi jest sporo. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « ad1. Mnie to wyglądało raczej na "ładowanie" Gmana, który swoim zwyczajem z pewnością gdzieś się plątał w okolicu wybuchu teleportu. To że ma on niezbyt zadowoloną minę to też logiczne, Gman ma tylko dwie miny niezadowoloną i złośliwą ;) ad2. Mogła to jednak być akcja ratunkowa, combine zbyt bystrzy nie są, co widać po AI i pewnie do końca myśleli że się uda. ad3. Dlaczego niby mają przeżyć? fala udeżeniowa ich usmaży, pociąg się wykolei i spadnie w przepaść, no i nie zapominajmy o chorobie popromiennej. Wszyscy zginą a ich zwłoki zjedzą haedcraby :P a tak na serio: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « w treilerze na końcu gry który z niewiadomego powodu mi się włączył, widać było że przeżyją raczej w sposób naturalny, co widzeń Gmana, o ile znudziło mu się ładowanie przez vortiguarty (skojażenia mile widziane), nie wyklucza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 ad2. A nie są to statki z tym dużym czymś co w jednej z lokacji w cytadeli tak straszno piszczało ultradźwiękami chyba- trząsło gordonem i alyx i o ile dobrze pamiętam coś tam z wizją się działo? To coś przesuwało się pod podłogą i poleciało w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « W tych statkach są Advisorzy, a dokładniej te larwy przy których boli głowa Gordona i Alyx w Cytadeli. Vortiguanty w ostatniej chwili zabierają Gordona przed umieszczeniem go przez G-Mana ponownie w ... hmm "holderze" na następną akcję. Dodatkowo odgradzają G-Man'a, dlatego G-Man jest taki wściekły. Przy okazji ratują Alyx przed śmiercią. Odgłosy gunshipa są super, po prostu rewelka i te lecące drzazgi + roztrzaskane szkło oraz świst kul :] PS. Do kolegi używającego wersji non-steamowej, poszukaj update'u na p2p bo się do Ciebie przywalą moderzy jak będziesz takie screeny wrzucał :wink: Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kvasek Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 e cos mi się zdaje że to nie ja złamałem regulamin tylko ty :] ale racja moderzy bywają wredni xD i stronniczy xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg'81 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 A ja jak patrzę na cenę HL2:EP1 w MediaMarkt to mnie szlag trafia. Kupując przez Steam wyszło mi po przeliczeniu 70 zł do spłaty na karcie kredytowej. :mur: :mur: Też wam taka kwota wyszła? (pytanie do osób kupujących przez Steam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) 60 PLN Edytowane 29 Czerwca 2006 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Dlatego warto uzupełniać braki w pudełkach na półce z dwu/trzy tygodniowym opóźnieniem :wnik: A cena bankowo jeszcze spadnie i zawsze jest płytka, nie trzeba ciągnąć przez Steam niczego innego poza poprawkami i walidacją plików. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrowisko Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 A ja mam takie nietypowe pytanko. W HL2 grałem "tak jakoś inaczej"( nie pochwalam of course...) Teraz mam zamiar łyknąć EO bo cena już przystępna. I dlatego pytam czy to działa samo? Czy raczej musze mieć podstawe też...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...