trybul Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Kupiłem swojego hp nx6110 od jednego gościa jako sprzęt nowy, powiedział mi, że nie ma gwarancji. Sprawdziłem sobie na stronie producenta gwarancje: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...leLookup.jsp?lo Wpisałem tam numer seryjny i numer produktu, który jest na opakowaniu oraz kraj w którym produkt został zakupiony. Wyskoczyło mi, że mam gwarancję do: 24 Apr 2006. Czy to wystarczy aby serwisowali mi w Warszawie ten produkt bez żadnego papierka. Pod lapkiem jest naklejka z roczną instrukcją no i mam te niepowtarzalne numery :D . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manux Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2005 (edytowane) Zwykle trzeba pokazac dowod zakupu. Jesli taki masz to powinni ci bez problemu uznac. Jesli nie masz to tez probuj, najwyzej powiesz ze zgubiles :) Edytowane 16 Sierpnia 2005 przez manux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybul Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2005 hehe- dobry pomysł :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majselbaum Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2005 zawsze możesz poprosić kogoś znajomego żeby ci wystawił "lewy" dowód sprzedaży. oczywiście czegoś takiego nie polecam itp itd :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeQuila SunRise Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Dowod zakupu jest zawsze wymagany jesli gwarancja jest realizowana przez sklep (to chyba logiczne). Jesli gwarancja jest u serwisanta zewnetrznego (jak w tym przypadku) na podstawie ID laptopa, to bardzo prawdopodobne ze nawet nie zapytaja sie o rachunek (bo i tak w bazie danych maja od jakiego posrednika pochodzi ten egzemplarz, wiec czy np. nie byl skradziony itp) Zadzwon do serwisu i powiedz ze chcesz oddac do naprawy i czy potrzebny rachunek (pusc bajke ze np. rachunki masz w ksiegowosci firmy i bylby z tym problem itp) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...