Skocz do zawartości
korzec

Gwarancja Z Importu

Rekomendowane odpowiedzi

wiem tylko o Dellu - ze jesli sprowadzasz lapa z USA to w polsce musisz wybulic dodatkowe 1000zl za gwarancje uznawana w Polsce

Az nie chce mi sie wierzyc.. czasem nie wiazalo sie to poprostu z wykupieniem 3yr WorldWideWarannty ? (co kosztuje wlasnie ~300$ z hakiem) ?

 

Co do tych gwarancji to proponuje ci podzwonic troche po serwisach i popytac sie osobiscie czy i na jakich warunkach respektuja gwarancje. Na przyklad kiedys Toshiba dawala gwarancje na caly swiat, z czym oglaszala sie odrazu na pierwszej stronie ofert, ale teraz juz cos nie widac takiego info i trzeba czytac dokladnie warunki gwarancji (przebijajac sie przez mase odnosnikow i podpunktow) co nie jest takie łatwe i trudno tu miec pewnosc.

Niedawno dokladnie lustrowalem warunki gwarancji HP nx6111 (i pochodnych serii) - wynikalo ze jako "seria business" (taka tam maja nazwe) ma gwarancje na calym swiecie - w tym w Polsce - bez koniecznosci wydawania lokalnej karty gwarancyjnej, czyli za Free.

Ale jak to wyglada w rzeczywistosci (w tym i innych przypadkach) lepiej sprawdzic samemu dzwoniac do serwisu (nie zdziwilbym sie gdyby na przyklad chamsko sie wyparli uznania gwarancji... bo co im zrobisz ?)

 

W razie czego daj tu na forum znac co ci sie udalo ustalic.

Edytowane przez TeQuila SunRise

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem dzis z serwisem HP w sprawie gwarancji i napraw pogwarancyjnych w przypadku modeli sprowadzanych z innych kajow. Chodzilo mi szczegolnie o Paviliony ktore mozna kupic w niektorych sklepach /internetowych i nie tylko/ w Polsce.

....wiec tak.....jezeli notebook sprowadzony z zagranicy nie jest w ofercie HP Polska /np. PAviliony - wszystkie/...to w razie awarii zegnaj notebooku - nie serwisuja /bo np. nie sprowadzaja podzespolow do danych modeli i takie tam.//

 

wiec przed zakupem warto chyba sie rozeznac np w serwisie ktore modele danej marki maja support w Polsce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zalezy od producenta a i coraz czesciej nawet od konkretnego modelu. Co do lapkow sprowadzanych z US to zwykle jest tak jak pisal przedpiszca, jesli model jest dostepny jedynie na rynku amerykanskim to zwykle mozna zapomniec o gwarancji w Polsce. Czesto jest tez tak, ze naprawe zrobia ci za darmo jesli nie beda musieli sciagac czesci. Tutaj jest haczyk taki ze w serwisach czesto nie patrza ze taka i taka czesc dostepna w danym kraju pasuje - dopasowuja po part number. Inna sprawa to to ze niektore gwarancje "miedzynarodowe" maja zastrzezenie ze obowiazuja jedynie "on travel" to znaczy przyjma ci na podstawie takiej gwarancji ale nie w kraju gdzie na stale mieszkasz. Reasumujac musisz dowiadywac w polskim oddziale danego producenta o konkretny model, ktory chcesz kupic. Oczywiscie bez dowodu zakupu zwykle w zadnym serwisie nie ma sie po co pokazywac.

Edytowane przez manux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...