korzec Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Chcialbym sie dowiedziec czy notebook sprowadzony z USA bede mogl serwisowac w Polsce albo okolicach? Jakie firmy maja taki serwis? Piszcie co wiecie na ten temat :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsydian Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 zależy jakich firm notebooki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThA_SpY Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 zazwyczaj nie przyjmuja gwarancji z innych krajow :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzec Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 zależy jakich firm notebooki ... 1602347[/snapback] No to wlasnie pytalem jakie firmy to uznaja..... nie jestem zdecydowany wiec pytam ogolnie, wiecie jak to jest z toshiba? a moze da sie jakos rozszerzyc gwarancje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsydian Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 wiem tylko o Dellu - ze jesli sprowadzasz lapa z USA to w polsce musisz wybulic dodatkowe 1000zl za gwarancje uznawana w Polsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeQuila SunRise Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 (edytowane) wiem tylko o Dellu - ze jesli sprowadzasz lapa z USA to w polsce musisz wybulic dodatkowe 1000zl za gwarancje uznawana w PolsceAz nie chce mi sie wierzyc.. czasem nie wiazalo sie to poprostu z wykupieniem 3yr WorldWideWarannty ? (co kosztuje wlasnie ~300$ z hakiem) ? Co do tych gwarancji to proponuje ci podzwonic troche po serwisach i popytac sie osobiscie czy i na jakich warunkach respektuja gwarancje. Na przyklad kiedys Toshiba dawala gwarancje na caly swiat, z czym oglaszala sie odrazu na pierwszej stronie ofert, ale teraz juz cos nie widac takiego info i trzeba czytac dokladnie warunki gwarancji (przebijajac sie przez mase odnosnikow i podpunktow) co nie jest takie łatwe i trudno tu miec pewnosc. Niedawno dokladnie lustrowalem warunki gwarancji HP nx6111 (i pochodnych serii) - wynikalo ze jako "seria business" (taka tam maja nazwe) ma gwarancje na calym swiecie - w tym w Polsce - bez koniecznosci wydawania lokalnej karty gwarancyjnej, czyli za Free. Ale jak to wyglada w rzeczywistosci (w tym i innych przypadkach) lepiej sprawdzic samemu dzwoniac do serwisu (nie zdziwilbym sie gdyby na przyklad chamsko sie wyparli uznania gwarancji... bo co im zrobisz ?) W razie czego daj tu na forum znac co ci sie udalo ustalic. Edytowane 19 Sierpnia 2005 przez TeQuila SunRise Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Rozmawialem dzis z serwisem HP w sprawie gwarancji i napraw pogwarancyjnych w przypadku modeli sprowadzanych z innych kajow. Chodzilo mi szczegolnie o Paviliony ktore mozna kupic w niektorych sklepach /internetowych i nie tylko/ w Polsce. ....wiec tak.....jezeli notebook sprowadzony z zagranicy nie jest w ofercie HP Polska /np. PAviliony - wszystkie/...to w razie awarii zegnaj notebooku - nie serwisuja /bo np. nie sprowadzaja podzespolow do danych modeli i takie tam.// wiec przed zakupem warto chyba sie rozeznac np w serwisie ktore modele danej marki maja support w Polsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manux Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2005 (edytowane) To wszystko zalezy od producenta a i coraz czesciej nawet od konkretnego modelu. Co do lapkow sprowadzanych z US to zwykle jest tak jak pisal przedpiszca, jesli model jest dostepny jedynie na rynku amerykanskim to zwykle mozna zapomniec o gwarancji w Polsce. Czesto jest tez tak, ze naprawe zrobia ci za darmo jesli nie beda musieli sciagac czesci. Tutaj jest haczyk taki ze w serwisach czesto nie patrza ze taka i taka czesc dostepna w danym kraju pasuje - dopasowuja po part number. Inna sprawa to to ze niektore gwarancje "miedzynarodowe" maja zastrzezenie ze obowiazuja jedynie "on travel" to znaczy przyjma ci na podstawie takiej gwarancji ale nie w kraju gdzie na stale mieszkasz. Reasumujac musisz dowiadywac w polskim oddziale danego producenta o konkretny model, ktory chcesz kupic. Oczywiscie bez dowodu zakupu zwykle w zadnym serwisie nie ma sie po co pokazywac. Edytowane 19 Sierpnia 2005 przez manux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...