Santi Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Jakies rady dla nowicjusza? ;)Wciele sie w postac Wujka dobra rada i dam Ci jedna. ;) Duzo trenuj, a wyniki przyjda z czasem. :D Imo gierka jest wysmienita. Nie gralem w GTR1, ale skoro mowicie, ze sie trudniej prowadzi niz w GTR2 to raczej poprzednia czesc nie jest dla mnie. Imo w GTR2 nie jest latwo, ale jakos daje rade. Na razie zaliczam sobie szkoleczke i mam przy tym mase zabawy. ;] Niedlugo przyjdzie pora by wziac udzial w wyscigu. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Zrobili głupi błąd w szkółce. Otóż można ją przejść na nowiciuszu, semi i simie... bez sensu. Jak dla mnie to powinna ona być tylko i wyłącznie na simie. A nie, że przejdę sobie ją na nowiciuszu i zgarnę złotka. Skoro zrobili takie coś jak złotko żeby pewnie można było się pochwalić przed kumplami jakie się ma dokonania, a tu taki wał, bo kumpel zdobył złotko na nowiciuszu a ja w pocie czoła na simie :( Jak masz wątpliwości to rzuć kumplowi wyzwanie - okarze się, czy rzeczywiście jest dobry (lepszy od Ciebie) i będziesz mógł wywnioskować, czy ciężko zasuwał, żeby zdobyć złoto na simie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 NArazie mam za sobą 20minutową sesję w gtr2. Ale podoba sie i to bardzo :) Stworzyłem sobie kosmiczną kierownicę w postaci Joysticka Saiteka (gaz i hamulec) oraz myszy (sterowanie kołami i biegi). O dziwo gra sie bardzo dobrze. Ciężej z funkcjami na klawie ale nie klika się na niej no stop więc polecam taką opcje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChomiK Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 odnosnie realizmu to naprawde nie bedziemy wiedzieli jak to jest dopoki sami nie sprobujemy. w GTR strasznie na przyklad razily niekontrolowane poslizgi bokiem bez utraty predkosci az do samej bandy...raczej malo wiarygodne... mysle ze GTR2 moze byc blizszy reala .. jak napisal MAXYM na prs.simracing.pl: "Teraz nie liczy sie walka z autem na torze a umiejetnosc szybkiej jazdy" i tak powinno byc - dlaczego kierowca mialby walczyc z samochodem kiedy priorytetem jest osiagniecie najlepszego czasu przejazdu... i rowniez jak ktos powiedzial na simracing...samochody o ogromnych mocach pokroju ferrari enzo dostepne sa dla zwyklych smertelnikow [no moze nie pod wzgledem finansowym;] i watpie zeby musieli sie oni strasznie meczyc z opanwaniem takiego auta. Oczywiscie problemy zaczynaja sie kiedy probujesz prowadzic taki samochod 'na granicy' ale wtedy GTR2 pokazuje wlasnie ze nie jest tak rozowo... IMO - mysle ze GTR2 to pelnowartosciowy godny nastepca GTR - udoskonalony i dostosowany do wirtualnych warunkow, w ktorych simracer nie czuje przeciazen, nierownosci nawierzchni itepe ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Tiaa, a uślizgi rzędu 60st. w stosunku do kierunku jazdy nie będące barierą sa realne ? Nie widziałem nigdy żadnego GT'a na D1 GP czy innym miejscu. Ale jest jeszcze GTL i oby Simbin nie zabrał się za jego następce bo będziemy mieli.. sam nie wiem co ale napewno kolejna gre dla 'pod publike' :P . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) jak zwykle narzekacie ze to jest takie i owakie a i tak kazdy gra albo bedzie gral, wiec po co to dowalanie sie na sile. nie podoba sie, ktos uwaza ze brak realizmu, ktos komus kaze w to grac ?? :) Edytowane 17 Września 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChomiK Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) skorpio - jak powiedzialem trudno dyskutowac o fizyce dopoki sami nie zasadziemy za kierownica jednej z fur GT czy nGT. OFFTOP anyway - jak dla mnie indywidualna klasyfikacja pod wzgledem fanu z jazdy [zaznaczam ze z niewielkimi roznicami] wyglada nastepujaco: 1. RBR 2. GTL 3. GTR2 4. GTR - moze po prostu jest dla mnie zbyt trudny [?] Edytowane 17 Września 2006 przez ChomiK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) jak dla mnie indywidualna klasyfikacja pod wzgledem fanu z jazdy [zaznaczam ze z niewielkimi roznicami] wyglada nastepujaco: I na tym pozostańmy. jak powiedzialem trudno dyskutowac o fizyce dopoki sami nie zasadziemy za kierownica jednej z fur GT czy nGT. Problem w tym, że wielu co mówi o GTR2 jakie to jest super itd. też nie zasiadło za kierownicą tych wozów więc ? Edytowane 17 Września 2006 przez skorpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Więc skończ narzekać... jeśli dla ciebie GTR2 jest za łatwy ( :lol2: ) to po prostu nie graj... jeżeli dla ciebie troszkę łatwiejsza jazda skreśla grę, no to nie ma o czym dyskutować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Jeśli przyjąć że GTR2 nie jest hardcorowym symulatorem, tylko grą starającą się zapewnić maksimum realizmu, ale z wyłączeniem pewnych faktycznie upierdliwych cech samochodów sportowych, to jest to gra naprawdę świetna, napewna lepsza niż wszystkie TRD razem wzięte. Tak sobie grając na padzie przypomniało mi się, Gran Turismo z PS2, model jazdy jest tam cholernie podobny, a tu mamy i lepszą grafikę i model uszkodzeń, szkoda tylko że autek tak mało, ale jakby dorzucili jeszcze autka z GTL, do tego jeszcze jakiś edytor z możliwością podpięcia 3dMaxa byłą by to gra ideał, a tak jest "tylko" bardzo dobra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Saleen S7R 3 kółko na Monzie, def setup 1:42:6xx czas chyba wszystko tłumaczy. Miłosnicy gtr1 wiedzą jak trzeba była tam walczyć (także z setup'em) żeby wyciągnąć taki czas... W dodatku takie drifty robiłem (nie w tym kółku, ogólnie mówie) w 1 nie do pomyślenia takie reczy... Stanowczo za dużo czasu mamy na reakcje tzw. "kontre". Tylko niech mi ktoś nie wyjeżdża żebym nie porównywał do 1 części... jest kontynuacja, fani sim'a czekali na to, więc porównywanie jest jak najbardziej na miejscu. Narodzą się teraz dzieci "tdr" [; m4teusz nie porównuj z tym Gran Turismo, bo aż razi... przecież to mimo wszystko INNA bajka (GT-arcade). Edytowane 17 Września 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 faktycznie porownanie do gran turismo2 bylo troche nietrafione ;) tam model jazdy byl miodny ale to nie symulacja. ale ja nie wiem na co czekaliscie? chcieliscie zeby jeszcze bardziej podniesli poprzeczke i zrobili arcy-symulacje? panowie, jak juz ktos tu napisal, im sie to musi "kalkulowac" nie moga zrobic gry tylko dla "pro-driverow" bo poprostu na tym nie zarobia. tak naprawde to jestem ciekaw czy gtr przyniosl im oczekiwane zyski bo nie ma co ukrywac ze gra byla skierowana w "konkretne towarzystwo" ktore raczej nie jest liczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 A ja tam się zagrywam w szkółce jazdy. Najbardziej mnie wciągneło wyprzedzanie innego samochodu podczas deszczu. Moim czestym problemem było to, że komuś w dupsko wjeżdzałem na zakręcie. Teraz się chyba tego oduczyłem. Domyślam się, że po necie jakbym tak zrobił to bym został ciężko zbluzgany :D Trochę wqrza, że ten samochód, co mamy go wyprzedzić jedzie jak po torach :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 nie tylko jedzie jak po torach, ale przy zakręcie hamują tak szybko i ostro, że w czasie deszczu nie ma możliwości żeby spokojnie za nim wyhamowań nie waląc go w tył. Trochę to spaprali. A na zapalające się światła hamulca nie ma co liczyć, bo po prostu to jest czas rzędu 000001s. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 jest juz Nordschleife do GTR2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worms14 Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 ojejku, możesz zdradzić sekret na pokonywanie zakrętu na pełnym gazie bokiem? Ja próbuje BMW i się nie udaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Nie ma sekretu, wszystko zależy od doświadczenia czyli wyczucia gazu i hamulca. Przy zrzucaniu biegów (podczas hamowania) przed zakrętem łapiesz obroty na niższym biegu, wystarczy trochę gazu wcisnąć, lekko skręcić i wpadasz w poślizg.. którego kontrolujesz przez odpowiednie dobranie siły gazu/hamucla no i kontrowanie.. Nagram może filmik później ;) narazie czasu nie mam... Najlepsze to jest to że na 100 takich w GTR2 da sie wyjść z nich w 99-100 przypadkach ;) oczywiście z umiarem gazu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Tylko do tego trzeba mieć też dobrą kierownicy bo jak grałem na kierownicy za 70 dych to z wyczuciem gazu było kiepsko ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worms14 Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 ojejku , a możesz podać wszelakie ustawienia kierownicy, począwszy od sterowników w panelu sterowania, po przez samą grę? Mamy taką sama kierę. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Jak myślicie, na starym Logim FF GP (sławna "czerwona") da rade pograć? Bo jezeli do sensownego pogrania trzeba miec kiere za 500zł to niestety podziękuje :S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Jak myślicie, na starym Logim FF GP (sławna "czerwona") da rade pograć? Bo jezeli do sensownego pogrania trzeba miec kiere za 500zł to niestety podziękuje :S Taka kierownica manty za 170zł myśle że by starczyła chyba takie coś sobie sprawię ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) Nawet sterami się nie bawiłem i konfigiem w controls.ini żeby było śmiesznie... nie mam czasu. Ogólnie dla każdego sima mam odzielny configu w Logitech Profiler. Domyślne usatwienia dla global device jakie mam u siebie :P (czyli na jakich grałem w gtr2) : W grze FF na wheel, reversed (to podstawa), siła 100%, speed sensitivity steering na 0%. Oczywiście kąt skretu kiery zależy od preferencji ja zmieniam 270-360 zależy od wozu jakim jadę, tak mam od czasu testów GTR1 :). Oczywiście dla odpowiedniego katu trzeba w garażu ustawić odpowiedni steering lock. Dla > kątów > steering lock jeżeli szukamy w grze realizmu. Co do kupna kiery... Jeżeli Was to 'rajcuje' i nie rzucacie kiery do szafy, jak noobki które kiere kupują do nfs'a :lol: (btw żeby kiere kupować do nfs'a to trzeba mieć beret zryty), to zakosztujcie dfp/momo. Tego się nie da opisać, co te kiery dają za wrażenie z jazdy, to trzeba przeżyć ;) (oczywiście TYLKO w simach! czyli GTR1/GTR2/rFactor/GTL/RBR, kiery się nie kupuje do NFS/Flatout/ czy inne arcade ). Zacyutje może topic z rscnet: "DFP is better than SEX" [; Oczywiście nie bierzcie sobie tego do serca :P Edytowane 18 Września 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) Tylko do tego (driftowania)trzeba mieć też dobrą kierownicy bo jak grałem na kierownicy za 70 dych to z wyczuciem gazu było kiepsko ;/ja bez problemu driftuję w GTR2 nawet na padzie (saitek P880 - genialny pad, analogi precyzyjne jak skalpel, przez niego nie kupiłem sobie joisticka do symulatorów lotu, zwyczjnie starcza :) czerwony Logi też się doskonale spisuje nawet bez kombinowania w tym syfku do konfiguracji. Sprawdź w sterowniku czy wychylenia kierownicy są równo zczytywane, nie ma szarpnięć lub drgań w okolicy pewnych kątów itp. bo do opanowania wozu w sim wystarczą podstawowe umiejętności oraz wiedza o zachowaniu samochodu w zakręcie, naprawdę trzeba zrobić coś wyjątkowo głupiego by zaliczyć bączka. Edytowane 18 Września 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Jakby co juz testujemy online - info na priv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Jakby co juz testujemy online - info na priv. next time daj takie info z 24h wczesniej. pozwoil to troche zaplanowac czas i checi ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Coz nie dam bo sam nei wiem nieraz - czytajcie na PRS :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) nie no juz sobie wlosy z glowy wyrywam. z cyfrowym gazem i hamulcami sie nie da grac, tak...wiem...kazdy to mowi. wlaczylem sobie tryb sim, reczna skrzynia biegow, helpy powylaczne z wyjatkiem abs'u (chyba :) ) ktory jest na low. meczylem bmw z3m na oschersleben i jako tako idzie ale hamulce sie niemilosiernie blokuja, z abs'em na high jest znacznie krotsza droga hamowania. oczywiscie jazde na deszczu pomijam, bo przejechanie chociaz jednego okrazenia na deszczu przy cyfrowym gazie/hamulcach graniczy z cudem. zastanawiam sie nad zakupem dfp ale nie jestem pewny czy na dluzej zostane przy simach bo jesli nie to byla by to strata pieniedzy. na allegro nowki dfp sa za 350zl, troche kasy jest ale jak widze w jaki sposob mowicie o tej "zabawce" to az mnie kusi. moze mi ktos podac swoj przejazd na oschersleben, tylko konkretnie bmw z3m. bede wdzieczny. chce sobie uswiadomic jak bardzo kalecznie jezdze ;) jak na razie jezdze strasznie chaotycznie i nie szanuje opon ;) a i jeszcze jedno, czy Wy tez pomagacie sobie w hamowaniu zrzucaniem biegow?? bo zauwazylem ze troche to skraca droge hamowania Edytowane 19 Września 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Czy z taką kierownicą da się sensownie jeździć?: http://www.allegro.pl/item127346735_kierow...a_force_gp.html Może jak zreanimuję kompa to w końcu pogram ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) M4teusz jak czytam to mówisz że jeździsz na padzie :) A spróbuj na przykład troche dłużej pojeździć, porobic dobre czasy(ofc sim + brak helpów ;) ). Ja na padzie próbowałem Morgana i nie mogłem go opanować a czasy to była przepaść... więc sądze że o ile da się na padzie jeździc o tyle wr'ów sie na tym raczej nie zrobi ;) Edytowane 19 Września 2006 przez skorpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 M4teusz jak czytam to mówisz że jeździsz na padzie :) A spróbuj na przykład troche dłużej pojeździć, porobic dobre czasy(ofc sim + brak helpów ;) ).od WR-ów jak już mówiłem mam czerwonego logiego, szkoda tylko że brak mi skilla, no i samej gry, którą musiałem dzisiaj oddać koledze :) Niemniej jest to pierwszy jak dla mnie symulator autek w którym da się używać pada :) Jak masz trudności z opanowaniem auta to ustaw w opcjach "zmniejszanie czułości wraz z prędkością" na conajmniej 50% oraz ustaw gaz/hamulec na osobnej gałce sterowanie na osobnej, wiadomo pad zbyt subtelny mimo wszystko nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...