Skocz do zawartości
4rch0n

Pytanie Do Grafików

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie...

jak można ruszyć w gotowym modelu z gotowymi kościami (w 3ds max 7) np. rękę nogę etc? męcze się juz kilka godzin... Trzeba coś zrobić w zakładce animacje czy modyfikacje, a może jeszcze gdzie indziej? i najwazniejesze co??

Z góry thx za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamietam (juz dawno nie robilem w 3dmaxie) włączasz inverse kinematics a potem lapiesz ze noge ruszasz jak chcesz myszką i nagrywasz ruch. Mozesz narysowac polilinie a potem ją przekształcic w tor trajektorii po ktorej bedzie sie poruszała np. stopa, albo kolano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...