Skocz do zawartości
Kreatywny

Acer Problem Z Serwisem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Acer 4102 WLMI to dosyc intersujacy temat jak widze w internecie :)

Otoz moja historia. Podobnie jak Koledzy szukalem analizowalem i wybralem 4102 WLMI jako najlepszy wybor cena do jakosci/mozliwosci.

 

Po 2 tygodniach uzywania laptop umarl - chcialem sprawdzic wydajnosc karty graficznej i pogralem sobie w gierke. Komputer sie zawiesil dwa razy a potem byl juz czarny ekran.

 

Zadzwonilem na infolinie serwisu konsumenckiego.

 

Rezcz sie dzieje w Holandii gdzie mieszkam. Przyslali mi formularz dla UPS-a zebym wyslal notebooka do serwisu do Niemiec.

Wyslalem 5 wrzesnia. Dzien pozniej repair center potwierdzil otrzymanie notebooka. Dzis jest 5 pazdziernika. I co? I nic. Notebook jest wciaz w centrum serwisowym (miesiac czasu) a ja jestem bez komputera. Dzwonilem pare razy, monitowalem przez email. Ciagle slysze ta sama odpowiedz ze nie ma czesci zapasowych i czekaja na dostawe. Albo jest to niezla sciema albo naprawde wiekszosc notebookow tej serii lezy juz w repair center a fabryka na tajwanie nie daje rady wyprodukopwac nowych czesci.

Najgorsze jest to ze centrum serwisowe nie jest w stanie podac konkretnej daty dostarczenia czesci i odeslania mojego notebooka.

 

Smutne jest tez to ze miesiac jestem bez komputera a wydalem troche na tego notebooka. Ostatecznie pewnie bede musial oddac sprawe do sadu i kupic nowego notebooka (na pewno nie acera). Jest to przestroga ze nie tylko wazne jest jaki sprzet sprzedaje producent ale jeszcze to czy jest go w stanie naprawic.

 

Pozdrawiam i zycze bezawaryjnej pracy Waszych notebookow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam już trzeci tydzien. Przez telefon tylko mnie zwodza a na maile zero reakcji. Moja cierpliwosc juz sie konczy. Ja bym chcial odzyskac moje pieniadze i kupic sobie cos normalnego a nie jakies tam Acery.

Rowniez radze nie kupowac laptopow marki ACER. Zobacze jak potacza sie losy i jak Acer w tym tygodniu nie odesle mi laptopa to zakladam w internecie serwis ku przestrodze dla osob ktore chca kupic laptopa Acer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  TarzaN napisał(a):

Ja czekam już trzeci tydzien. Przez telefon tylko mnie zwodza a na maile zero reakcji. Moja cierpliwosc juz sie konczy. Ja bym chcial odzyskac moje pieniadze i kupic sobie cos normalnego a nie jakies tam Acery.

Rowniez radze nie kupowac laptopow marki ACER. Zobacze jak potacza sie losy i jak Acer w tym tygodniu nie odesle mi laptopa to zakladam w internecie serwis ku przestrodze dla osob ktore chca kupic laptopa Acer.

1684663[/snapback]

Ja kupilem 4102WLMi, troszke tak z dusza na ramieniu, ale jedno mnie pociesza - w razie czego wymienie sobie na inny...taki plus pracy w sklepie gdzie sa komputerki...

Ogolnie Acer nie jest zly - o ile nie trafi sie na wadliwy egzemplarz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  TarzaN napisał(a):

Ja czekam już trzeci tydzien. Przez telefon tylko mnie zwodza a na maile zero reakcji. Moja cierpliwosc juz sie konczy. Ja bym chcial odzyskac moje pieniadze i kupic sobie cos normalnego a nie jakies tam Acery.

Rowniez radze nie kupowac laptopow marki ACER. Zobacze jak potacza sie losy i jak Acer w tym tygodniu nie odesle mi laptopa to zakladam w internecie serwis ku przestrodze dla osob ktore chca kupic laptopa Acer.

1684663[/snapback]

no to baaaaaaardzo dziwne masz problemy, bo ja dziś byłem w bielsku w serwisie i na miejscu mi wymienili płytę główną. poszedłem na spacer i po godzinie wszystko grało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co znowu Ci sie komp sypnal? ze plyte wymieniales? Wczesniej grafa teraz plyta, kurde mac. Jak jestes osobiscie to jest inna sprawa, a jak sie wysylasz to maja Cie gdzies i to gleboko. Jutro mam miec w domu naprawiony sprzet, jesli nie, bede domagal sie zwrotu pieniedzy. Kontaktowalem sie juz rzecznikiem praw konsumenta i wszystko mam juz obcykane. Nigdy wiecej nie kupie Acera i wszystkim moim znajomym bede to skutecznie odradzal.

No ladnie, odeslali mi dzisiaj ponad 3 tygodniach i napisali te ****** ****** ****** ze usterka nie zostala stwierdzona. Oddaje sprawe do sadu konsumenckiego. LUDZIE NIGDY NIE KUPUJCIE PRODUKTOW ACER !!!

Edytowane przez TarzaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy jak sie trafi:) --ja zaryzykowalem kupujac acera z niemiec na allegro z 3miech gwarancji...wygladal jakby czołg po nim przejechal :sad:

juz od wielu miesiecy wyciskam z niego 7-poty i nie mialem najmniejszego problemu,ktorego nie daloby sie naprawic programowo:)

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Ostatnio właśnie krew mnie zalała bo padł DVDRW w moim Acerze (pół roku ma) i czytając Wasze posty jestem troszke przerażony. Swoją drogą, nie da się wyjąć tego napędu i wysłąć tylko jego do serwisu? Jakoś nie mam ochoty dawać osobom postronnym dostępu do danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Hmm innego wyjscia chyba nie masz, tylko nie wysylaj do asupport. Ostatnio jak dzownilem do centrali to powiedzieli mi ze to ostatnie dni autoryzacji dla asupport i mowili zebym jeszcze raz wysylal ale do Wawy. Wiec Tobie tez to radze. Ja wysylam w poniedzialek jak teraz nie naparwia to juz tylko sad konsumencki. A co do danych, musisz zrobic backup bo w umowie gwarancyjnej jest napisane ze Acer nie ponosi odpowiedzialnosci za utrate danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  Zombie napisał(a):

Witam wszystkich.

Ostatnio właśnie krew mnie zalała bo padł DVDRW w moim Acerze (pół roku ma) i czytając Wasze posty jestem troszke przerażony. Swoją drogą, nie da się wyjąć tego napędu i wysłąć tylko jego do serwisu? Jakoś nie mam ochoty dawać osobom postronnym dostępu do danych.

1705823[/snapback]

Wysylasz lapka do serwisu bez hdd i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że w HP tak nie jest :mellow: bo oddaje swojego za 2 tygodnie, ma walniętą płytę albo samą grafę.

Jak oddajesz sprawę do sądu to żądaj sporo kasy więcej od ACERA niż sama wartość laptopa :-P

Edytowane przez trybul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...