Skocz do zawartości
Dijkstra

Kłopoty z 3D markiem: detonator40.72/40.72WHQL? Please help!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem.

 

Właśnie zminiłem sprzęt na poniższy, ale za cholerę nie mogę puścić 3D marka. Od razu zaznaczę, że próbowałem też na 133x11, czyli defaultowo, i to samo.

Wygląda to tak, że smarek wszystko robi ok, a z do momentu pixel shading, którego GF2 nie obsługuje, jak sądze :), i taki komunikat wyświetla (skipping test). Następnie powinno lecieć advanced pixel shading co powinno się zakończyć podobnie, po czym point sprites powinno być, ale nie ma, bo wylatuje do pulpitu i tyle. Jak patrzyłem, to wszystkie inne testy solo robi ok. Przy włączonym software D3D rendering pipeline (defaultowo hardware) przechodzi normalnie.

 

Nie znam się na tym, ale to mi wygląda na ordynarne problemy z driverami albo DX (DX naturalnie 8.1)

 

3D mark 2001SE, Win98SE

 

Na starym sprzęcie robiłem smarka bez problemu z tą kartą, tyle że miałem inne drivery wtedy, nie detonatoraXP, ale gdzieś mi się zapodziały , mam tylko detonatora.

 

whatdafuckiswrong????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Ja mam ten sam problem, od kiedy używam driverów 4x.yz nie ma mowy o tym aby mi komp przeszedł całego 3D Marka2001. Jak kiedyś zmieniłem na drivery 3x.yz to bez problemowo przeszedł cały test.

 

Może Nvidia chce nas zmusić do zmiany karty graficznej, gdyż u kumpla na GF4MX440 wszystko przechodzi bez problemów.

 

PS. Sprzęt taki jak w podpisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem.