Skocz do zawartości
tripfnf

Odblokowanie Potoków (6200 64 Bit Agp)

Rekomendowane odpowiedzi

  leborg napisał(a):

nie jestem pewien, ale z tego co pamietam w wersji 64bit nie da sie odblokowac potoków

1632727[/snapback]

 

Podobnie jak w wersji 128-bit - tam się moduje tylko jednostki Pixel Shader. :)

 

GF 6200A można najwyżej podkręcić - nie ma mowy o żadnym modowaniu chyba, że się uda zmiana nazwy na GF 6600 - co daje pewnego kopa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  tripfnf napisał(a):

może troche głupie pytanie ale gdybym spróbował odblokować potoki na mojej karcie to by chyba nie było skutków ubocznych po owej operacji ??

1632820[/snapback]

Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy.

 

Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  focus_ napisał(a):

Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy.

 

Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane.

1632826[/snapback]

z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  sideband napisał(a):

z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce

1633175[/snapback]

Nie no wiesz o co mi chodziło :)

 

Z pewnością w GF 6 nie ma potokó renderujących takich jak w np. w Radeonach - ale faktycznie nieco przesadziłem :)

 

Prostując - o potokach renderujących w GF 6 możemy mówić tylko wtedy gdy ilość jednostek Pixel Shader oraz ROPów jest identyczna.

 

Ale są to osobne jednostki, nie tak jak w Radeonach, całościowe moduły.

 

pozdrawiam :)

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  tripfnf napisał(a):

Witam. Czy da się odblokować 4 potoki na moim gf 6200A (64 bit) pod AGP (o ile to ważne dodam że karta pracuje pod płyte z agp 4x)

1632698[/snapback]

 

Nie wiem jak na 64 bitowych kartach jest ale na 128 bitowych jest szansa na odblokowanie 4 potoków i szansa przerobienia GF6200 na 6600.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...