Skocz do zawartości
Slimaczek

Hellgate: London

Rekomendowane odpowiedzi

Demo to PORAŻKA - to fakt. Jest o tyle fajne że można sprawdzić jak gierka będzie wyglądała na danym PC. Grywalność dema jest minimalna żeby nie napisać zerowa. 1 stacja to typowy tutorial, a oni dali TYLKO pierwszą stację...

 

Beta testy są OPEN więc jak ktoś kiedykolwiek zapisywał się na betę to powinien dostać maila że może grać. Wystarczy porównać opinie grających w betę z tymi grającymi w demo... niestety. Zobaczymy jak gra zostanie zrecenzowana w GameSpocie, bo chyba tam najbardziej surowo i obiektywnie zawsze oceniają.

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Ta gra nie jest taka zła, tylko trzeba do niej podchodzić jak do Diablo z widokiem FPP a nie kolejnego shootera ktory ma byc konkurencja dla CoD4 czy Crysis ;)

 

odpaliłem demko i wciagnelo mnie bardziej niz demko Painkiller:Overdose(to jest dopiero kaszana). Fajnie sie biega i bije lvl chociaz bez wiekszej ilosci questow moze byc nuuuudno.

 

Engine i grafika - ogólnie największy minus gry, wszystko wykonane bez polotu. Chyba na słowo honoru musiałbym uwierzy ze akcja gry dzieje sie w Londynie :P wstawienie budek telefonicznych i charakterystycznych autobusow to nie wszystko .

Tak samo wykonanie przeciwnikow - juz stary Doom3 ma lepsze zombie czy nawet nasz ( nie ten nowy ) Painkiller lepiej wypada niz Hellgate.

O fizyce mozna zapomniec jakby ktos pytal :P

 

Ogolnie giera nie jest tragiczna jesli sie zrozumie ze to gra ala Diablo i tyle. A jak na gre diablopodobna ta ma najlepsza grafike :P

 

Gralem w 1280x1024 wszystko na full wiec chyba wymagan toto nie bedzie mialo duzych skoro bylo bez chrupniec :)

niech ktos z DX10 sie wypowie czy roznic jest duza.

 

Ocena wstępna: 6+ ( wielbiciele Diablo mogą dac punkt wyzej )

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra nie jest taka zła, tylko trzeba do niej podchodzić jak do Diablo z widokiem FPP a nie kolejnego shootera ktory ma byc konkurencja dla CoD4 czy Crysis ;)

Hehe nie czytajac o grze nic wczesniej odpalilem sobie demko - patrze o przypomina diablo ;) A im dluzej gralem to tym bardziej utwierdzalem sie w tej opinii ;)

 

Gameplay na 4+/5 juz dawno nic mnie tak nie wciagnelo.

Grafika tak z 3/5 moze wersja z dx10 cos lepszego pokaze

 

PS. Wiadomo cos na temat Polskiego dystrybutora i zapowiadanej ceny?

Bo mam wielka ochote to sobie kupic ;)

 

edit: dobra juz niewazne znalazlem 119 zeta hmm bez tragedii ale myslalem ,ze ponizej 100 bedzie ;)

Edytowane przez Michaelius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra nie jest taka zła, tylko trzeba do niej podchodzić jak do Diablo z widokiem FPP a nie kolejnego shootera ktory ma byc konkurencja dla CoD4 czy Crysis

Alez ja do tego podchodze w ten sposob, od poczatku bylem swiadom, ze ta gra bedzie wariacja nt. Diablo.

 

Problem w tym, ze, oceniajac po demie, ta gra jest po prostu przerazliwie nudna. Przez przeciwnikow przechodzi sie jak tornado (w calym demie zuzylem jedna apteczke blademasterem i zero marksmanem), muzyki praktycznie nie ma, lokacje w kolko takie same, zero interakcji z otoczeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mówicie o fizyce to wyczytałem że tam jest Havoc :D nie wiem jak wy ale ja nie zauważyłem ;) Dla mnie nazwanie tej gry "Diablo z widokiem FPP" to "profanacja", do Diablo mogę wrócić zawsze i wszędzie a do hellgate":london hmm... nawet nie mam ochoty załączyć drugiej postaci ;)... OpenSource ta gra miała stać się hitem (tak o niej mówiono już w początkowych fazach produkcji) na miano CoD4 czy Crysis nie chodzi o to że miała z nimi konkurować.

 

... wracając jeszcze do grafiki - widzieliście te tekstury pancerzy w inwentarzu?! (w Diablo nadal są ładniejsze.. ehh co ja mówie , w każdym niskobudzetowym rpgu / hack&slashu wyglądają ładniej ):D

 

Sorki że tak jade po tej grze ale już dawno tak się nie zawiodłem... ;)

Edytowane przez *Kamil*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Przez przeciwnikow przechodzi sie jak tornado, muzyki praktycznie nie ma, lokacje w kolko takie same, zero interakcji z otoczeniem.

zupełnie jak w Diablo :P

 

Kamil - no offence ale wiele gier było zapowiadanych jako hit, przechwałki producentów to standard , ale niewiele tytulow pozniej zasluguje na miano hitu.

Jedynie co moim zdaniem na to zasluguje to genialny HL2 w ktorym niejendokrotnie widac przeblysk geniuszu w zawartym w nim gameplayu. Poczekajmy na Crysis - zobaczymy ile przechwalek tam znajdzie swoje uzasadnienie :P grafika to nie wszystko :P

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

W Diablo nie bylo muzyki i brakowalo klimatu? :blink:

 

EDIT: zeby mnie ktos zle nie zrozumial - jestem swiadom, ze w H:L jest jakas muza, ale jest ona tak nijaka, ze rownie dobrze mogloby jej nie byc.

w diablo nie bylo muzyki ktora jakos podnosila jakosc gameplayu, mam oryginal D2 z dodatkiem , przechodzilem go z kilkanascie razy a przy 3cim podejsciem wylaczalem muze bo mnie zaczela draznic.

nie pisalem ani slwoa o klimacie tylko cytowalem.

korytarze w Diablo byly generowane losowo ale wystroj czesto sie powtarzal i zreszta interakcji za duzej z otoczeniem tez za wiele nie bylo .... nie mowiac juz o tym ze lewy klawisz myszki byl do wymiany po miesiacu grania :P

A w hellgate przynajmniej masz wplecione sterowanie jak w FPS-ie a z Diablo ma naprawde duzo wspolnego. poczekajmy na pelna wersje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowimy o Diablo, a nie o Diablo 2 ;) Diablo 2 bylo IMHO crapem niegodnym tego tytulu, ale to historia na inny topic.

 

korytarze w Diablo byly generowane losowo ale wystroj czesto sie powtarzal i zreszta interakcji za duzej z otoczeniem tez za wiele nie bylo ....

Paradoksalnie, to w Diablo byla wieksza interakcja, bo jak juz byl jakis element otoczenia inny niz sciana/krata, to dalo sie go rozwalic (to tak pol-zartem oczywiscie).

Poza tym dla Diablo mam wieksza tolerancje, bo powstalo w roku 1996, a nie 2007.

 

a z Diablo ma naprawde duzo wspolnego

Nom, praktycznie cala mechanike ma "pozyczona" z Diablo 2, ze wszystkimi jej wadami i zaletami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..."korytarze w Diablo byly generowane losowo ale wystroj czesto sie powtarzal i zreszta interakcji za duzej z otoczeniem tez za wiele nie bylo ...."

 

Tak było, jednak zapewne była to wina możliwości sprzętowych, programowych itp. w tamtych czasach... Komputery nie miały takich mocy obliczeniowych dzięki którym mogłyby wygenerować tak olbrzymie tereny czy obliczyć zaawansowaną fizykę taką jaką znajdujemy w dzisiejszych grach...

 

Śmieszne jest że porównujemy generowanie losowych korytarzy czy wystrojów, interakcji z grą która ma już ładnych parę lat ;)... bo w Diablo też tak było... hej! przecież te gry dzieli przepaść technologiczna ;) Powielają te same błędy / problemy które były z 10 lat temu... to chyba tym bardziej nie świadczy dobrze o samej grze.

 

Porównajmy H:L z grami które wyszły niedawno i co sie okazuje - H:L wypada strasznie słabo... a jeżeli chodzi o rozgrywkę no to przecież gre robią osoby które "maczały" swoje paluszki ;) w Diablo (o ile się nie myle - poprawcie mnie ;) ) więc sama rozgrywka nie mogła wyglądać inaczej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszym podejciu grajac wojownikiem nie spodobalo mi sie to ogolnie. Nudno jakos, sztywno, niezbyt miodnie. Za drugim razem grajac marksmanem bylo jeszcze gorzej - poprostu koszmar. Dzisiaj mialem gre wywalac, bo co takie scierwo ma zajmowac miejsce na dysku, ale nie wiem dlaczego dalem grze jeszcze jedna szanse, znowu wybralem wojownika...

 

Za tym 3 razem troche bardziej skupilem sie na umiejetnosciach, ekwipunku i questach, gdy postac miala juz 5lvl, nowe przedmioty i umiejetnosci, zaliczywszy rowniez pare zadan stwierdzilem, ze gra jest fajna! Spodobala mi sie lokacja w metrze, gralo sie jak w lochach w Diablo. Skoro podobno demo jest niewypalem w porownaniu do zamknietych bet, to jestem sklonny powiedziec, ze gra bedzie udana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra i demo badziew

 

ale ciemny lud i tak to g lyknie takie ladne rendery mieli historyjki co ciemniejsi pomysla za tak gra wyglada. A tu sie odpala jakis badziewny tpp hack n slack co to ma byc jakis porcik z ps2

 

gdzie ta rewelacyjna grafika

 

 

ta gra jest lata swietlne od witchera

 

dretwosc nad dretwosciami skasowalem to po kilku obcowania z tym "dzielem"

 

hhehehhe dobrze ze nie mam limitow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie równiez hellgate się podoba. Graficznie nie powala, ale nie ma tragedii (przynajmniej mozna pograc na starszym sprzecie a nie wyrzucac hajs na nowe karty graficzne, ramy itd itd, chodzi na maksa nic sie nie tnie - ktos tam z core duo i gf8600gt (sic) przebąkiwał że ma 20fpsów? o_O). Niby to tylko hack and slash z elementami rpg, ale wciąga. Przyjemnie się tłucze te stworzonka hack(przyciągarką) and slash (mieczykiem) :)

Wciągnęło mnie bardziej niz cod4, timeshift i bioshock - moze po prostu potrzebuję oderwac się od strzelanek i troche poslashować :D

Moja ocena dla gry to 8/10 i napewno ją kupię. Jest po prostu megarelaksująca :)

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest pierwsza w Polsce recenzja HGL, gdzie? W Playu.

 

Dołączona grafika

 

Na forum cdaction ktoś pisał o fatalnej graficze HGL, później się okazało że to z winy grzebania w windowsie:

Raczej ludzie narzekający na grafikę nie są na tyle zainteresowani wyłączaniem usług windowsa aby jak najbardziej odchudzić system w celu jego szybszego chodzenia.

 

Zaś usługa to:

 

"QoS RSVP" i zapewne "Zdalne wywoływanie procedur (RPC)", która jest od niej zależna.

 

Ale jeśli nikt nie grzebał w Usługach Narzędzi Administracyjnych to raczej nie ma się co bać, ponieważ te usługi są wraz z instalacją windowsa włączone.

Może komuś to pomoże chociaż w większości przypadków pewnie grafika się dobrze wyświetla tylko wymagania ludzi co do niej są znacznie większe. Porównajcie ze screenami czy poziom grafiki jest podobny jak u was.

 

Do HGL zostały wprowadzone pewne zmiany, m. in. event na Halloween. I jeszcze dwa fajne filmiki (nie gameplaye, chociaż drugi można tak nazwać...

 

Skoro już są conajmniej 2 recenzje finalnej wersji HGL i niektóre portale piszą całe relacje na temat bety (w tym nawet polskie gram.pl o którym wyżej pisałem) to porównajcie sobie te opinie do opinie o demie. Ciekawy kontrast :). Jak kogoś interesuje to tutaj jest nagranie z gry w demko.

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do grafiki, to jestem graczem raczej starej daty (Amiga, EGA, te sprawy...) i bardziej niż na widoczki zwracam uwagę na grywalność. Z demo HGL jest taki problem, że dla mnie jest niezbyt grywalne - jest po prostu nudne, nijakie i z tego co mówisz w niewielkim stopniu oddaje klimat bety / pełnej wersji. Dziwne, bo powinno raczej zachęcać do zakupu HGL, a jak na razie skutek jest dla mnie odwrotny.

 

Jeżeli chodzi o płatne konta, podoba mi się tryb Elite i powiększenie skrzynki, zobaczymy co jeszcze dodadzą. Z drugiej strony demko Diablo też mnie nie zachęciło, a jednak przy grze spędziłem kupę czasu. Magia Blizzarda wciąż działa, więc tytułu nie skreślam, ale jak na razie nie jest dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma wyłączenie pewnych usług systemu do jakości grafiki?! Grzebanie w systemie?! No chyba że w ustawieniach sterowników coś mieszali np. zmienili wszystko na wydajność... ale to i tak nie zmieni znacząco grafiki w H:L.

 

Jestem ciekaw jak osoby które testowały demko są nastawione po przetestowaniu wersji beta / pełnej wersji? Czy są tu takie osoby? Jakie są ich doświadczenia po zapoznaniu się z demkiem a później z wersją beta gry? Chodzi mi o osoby które przekonały się na własne oczy a nie o jakieś recenzje... i o stwierdzenie faktu czy rzeczywiście demko nijak się ma do tej wersji beta? Czy producenci zaserwowali nam "bubla" w postaci demka które zamiast zachęcić nas do zakupu , wywołało odwrotne odczucia... Czy pełna wersja / beta jest całkowicie pozbawiona wad wersji demo?

Edytowane przez *Kamil*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wylaczyli RPC, to w systemie mogly sie dziac najdziwniejsze rzeczy :lol:

 

Czy producenci zaserwowali nam "bubla" w postaci demka które zamiast zachęcić nas do zakupu , wywołało odwrotne odczucia...

Nie gralem w bete, ale demo bardzo skutecznie zniechecilo mnie do zakupu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdy pierwszy raz odpalilem demko rowniez sie niemile zaskoczylem. Grafika porazka, do tego cielo sie przy kazdym loocie (mialem 512 ram). gra miala jednak potencjal w grywalnosci, ktory przez wyzej wymienione mankamenty nie ujawinial sie wowczas.

Wszystko mialem ustawione na high badz very high procz model detail ( czy podobnie) ktore maksymalnie molem ustawic na medium. Nie wiem czego to byla wina, zasmieconego systemu, czy procka/ramu choc zle nie bylo - a64 3000+ gf 7300gt 512 ram

Po zmianie procka na c2d i ramu na 2gb uruchomilem gre ponownie i zmiana kolosalna.

gra zaczela na prawde ladnie przy model na high wygladac. Szczegolowosc wszystkiego diametralnie sie podniosla - chocby z kupkek kilku kamykow czy cegiel zmiana na kilkadzesiat, tekstury dotad rozmyte badz niewidoczne (dziwne bo i wtedy mialem ustawione textury na very high) zaczely wyswietlac sie poprawnie.

Zero zaciec, od 4-5lv gra zaczela byc na prawde bardzo grywalna, od czasu nwn (multi) nic mnie sie tak nie spodobalo, pod wzgledem wlasnie grywalnosci.

Muzyka nie wiem ile graliscie, pojawia sie w demku moze z 2 razy i jest swietna.

 

Jest oczywiscie kilka mankementow, ale grywalnoscia HG:L ma szanse to nadrobic, szczegolnie licze na tryb multi.

A skomplikowana fizyka i jakies inne [ciach!]ly, po co to komu? ciekawe ktory komp by to pociagnal przy liczbie potworkow liczonych w dziesiatkach (z tego co widac na niektorych screenach)

W demie akurat tego nie ma, ale to przeciez podobno tutorial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HGL dzisiaj powinno trafić do MediaMarkt i od razu będzie do kupienia. Cena - 119zł. W empiku powinno być w piątek, ultima.pl i gram.ppl wysyłąć zamierzają w piątek czyli do gracza trafi najwcześniej w poniedziałek. Aktualne informacje na ten temat są tutaj.

 

Serwery raczej będą online dopiero od piątku ale od czego mamy single player ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest oczywiscie kilka mankementow, ale grywalnoscia HG:L ma szanse to nadrobic, szczegolnie licze na tryb multi.

A skomplikowana fizyka i jakies inne [ciach!]ly, po co to komu? ciekawe ktory komp by to pociagnal przy liczbie potworkow liczonych w dziesiatkach (z tego co widac na niektorych screenach)

za fizykę odpowiada silnik Havoc więc powinna być w miarę realistyczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mną 12h grania w finalną wersję HGL w multiplayerze. Teraz jestem pewien że ta gra to moje hobby na najbliższe kilka lat :-) Z diablo się nie wyrasta...

 

A Wraz z premierą zostanie pobrany Patch 0 a w nim m. in. event Halloweenowy :-)

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jako nałogowy były gracz (czytaj ponad 10 lat). Grafika to directx 9.0 czyli w podstawowej wersji. Klimat jest cienki, wszystko jest takie futurystyczne, brak średniowiecznego klimatu. Jakoś Londyn mnie nie pociąga i jednak grafika może odrzucić.

 

Same technikalia, wycinanie w pień potwór jest świetne. Naprawdę ta wciąga.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

 

 

Co oznaczają obciążenie tarczy? I jak sprawdzić ile zadaje obrażeń (od-do). I jak się gra w multiplayer, bo na razie za mną 10 minut gry singlowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciazenie tarczy - modyfikator, z jakim zadajesz obrazenia "tarczy" wroga. Tarcza - to, co tracisz, zanim zacznie spadac zycie.

 

Przyznam sie, ze zassalem pirata, ale juz wiem, ze za 2 tygodnie (jak tylko dojdzie stypendium), zagosci u mnie oryginal. Demem bylem mocno zdegustowany, ale dalem grze drugą szansę. Naprawdę warto!

 

Poki co lvl 10 inzynier - mysle, ze tą klasą bede grac na multi, swietny efekt - bycie otoczonym fruwającymi botami oraz sondą ;)

Edytowane przez darkx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzylem z godzine jak brat w to gral, i stwierdzam ze mnie takie klimaty nie wciagaja. Wole cos bardziej jak Gothic, Oblivion, Wiedzmin, jednak te "starsze" klimaty bardziej mi pasuja :) z kolei brat sie gierką zachwyca, mowi ze najlepsza gra roku :P

gra chodzi mi b. dobrze na c2d 2,7ghz, 2gb ramu i 7900gs

Edytowane przez TeLe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...