Skocz do zawartości
RogerWhite

Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots

Rekomendowane odpowiedzi

Gość HDR_o

OK,ja tam Wam tego nie udowodnie,ze wyjdzie bo troszq trza bedzie poczekac podobnie jak bylo w przypadku MGS1,ale poczekam.Wtedy odkopie ten topik (jesli oczywiscie nie bedize zamkniety) i wtedy tylko o tym przypomne nie zamierzajac sie klocic tylko dla samej satysfakcji,ze mialem racje.Temat MGS3 na peceta uwazam do tego czasu za zamkniety,a co do trailera - fajny - ale nie jakis tam super wypas,od fajny klimacik w przemyslanej przez japoncow gierce,w ktora mozna pograc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

OK,ja tam Wam tego nie udowodnie,ze wyjdzie bo troszq trza bedzie poczekac podobnie jak bylo w przypadku MGS1,ale poczekam.Wtedy odkopie ten topik (jesli oczywiscie nie bedize zamkniety) i wtedy tylko o tym przypomne nie zamierzajac sie klocic tylko dla samej satysfakcji,ze mialem racje.Temat MGS3 na peceta uwazam do tego czasu za zamkniety,a co do trailera - fajny - ale nie jakis tam super wypas,od fajny klimacik w przemyslanej przez japoncow gierce,w ktora mozna pograc :)

Oj hydro, hydro... Na PS2 MGS3 wyszedl ponad rok temu. Pojawila sie juz druga wersja MGS3 na PS2 - Subsistence. Na PC i XBoxa wlasnie Subsistence bylo pretekstem do wydania multiplatformera. Subsistence w Japonii i USA jest juz od kwietnia dostepne. Na PC I XBoxa ani widu ani slychu. Kolejna sprawa: naprawde glosna sprawa byly protesty fanow serii gdy wydano MGS2 na PC i XBoxa. SONY obiecalo posiadaczom PS2, ze ta sytuacja sie wiecej nie powtorzy. Po prostu za duzo ludzi kupilo konsole SONY wlasnie dla MGSa, zeby SONY moglo ten fakt zignorowac. Wiec przed przystapieniem do prac nad MGS3 SONY zabezpieczylo sie na wszelkie mozliwe sposoby przed wydaniem przez Konami wersji na inne platformy. Kolejna sprawa: skoro MGS3 ma byc na pewno (wdg Ciebie) na PC - to dlaczego na oficjalnej stronie Konami nie ma na ten temat ani slowa? Sadzisz, ze trzymaliby to w tajemnicy do ostatniej chwili, zeby dzien przed wydaniem gry nagle zaskoczyc wszystkich i wrzucic logo PC do stronki o MGSie? Ostatnia rzecz: przeczysz sam sobie - co do trailera - fajny - ale nie jakis tam super wypas,od fajny klimacik w przemyslanej przez japoncow gierce,w ktora mozna pograc :) to brzmi jak wmawianie sobie przez male dziecko, ze zabawka, ktorej mu rodzice nie kupia tak naprawde nie jest taka super i powoduje raka. Az sie trzesiesz jak ktos Ci pisze, ze MGS3 na PC nie bedzie, a o trailerze MGS4, ktory nawet mnie poruszyl (choc nie podniecam sie filmikami z gierek, ktore nie pokazuja gameplaya) piszesz, ze ot fajne. Moze faktycznie tak uwazasz, ale w takim razie nie rozumiem dlaczego tak histerycznie reagujesz na fakt, ze MGS3 nie ukaze sie nigdy na Twojego blaszaka. Bo Twa reakcja jest histeryczna.

A to, ze MGS3 nie bedzie na PC jest faktem. A z faktami mozna dyskutowac, ale rozsadni ludzie tego nie robia, bo po prostu szkoda czasu i energii. Poza tym - odpalales Burnouta 3 na emu PS2 na starej karcie, wiec na nowej MGS3 Ci pojdzie na 100% ;) - to taka mala zlosliwosc na koniec. Wiem, wiem - wycofales sie z tego juz dawno temu, ale to, ze grales w Burnouta 3 u siebie na PC jest tak samo wiarygodne jak to, ze MGS3 wyjdzie na PC. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie bardzo trailer MGS4, mam pare pytan,ninja ktory walczy z Metal gears i wyrzyna je za pomoca miecza w kilku miejscach oprocz dziurawienia im gory korpusu ucina im takze nogi,podczas tego widac jak gdyby krew i tkankie organiczna(chyba ze zle widzialem) no wiec ninja wykancza Metale wykorzystujac ich slabe punkty a co robi Snake?? sztrzela po korpusie ktory jest kuloodporny, i teraz pytanie!,czy taki weteran jak Snake jest totalnym kretynem ktory po tylu walkach i doswiadczeniu z Metalami zamiast atakowac ich slabe punkty wali do nich tam gdzie nie ma prawa nic im zrobic ,zamiast wlasnie atakowac ich konczyny??!!!

Mi się zdaje, ze to jest pierwszy moment w którym snake się spotyka z tego typu Metal Gear'em. Swiadczy o tym to, ze ma na sobie jeszcze ten strój rebelianta w którym przyjeżdza na tą wojne w samochodzie. Dlatego mógł się poprostu przestraszyć. Widać wyraźnie ze spanikował, nie wiedział co sie dzieje i skąd sie wzioł nad nim Metal Gear. Pewnie w tym momencie nawet nie wiedział co to jest. Dopiero po chwili uświadomił sobie z czym ma doczynienia i wtedy zaczyna np. strzelać już do ich macek, która go łapie.

i druga rzecz to Metale, a dokladnie ich konczyny,ktore niby ludzkie moga stawac na palcach i skakac,wchodzic po scianach, i teraz pytanie!,jesli taki Metal sporo wazy i wchodzi po scianie to jakim prawem sciany nie zawalaja sie pod ich ciezarem!! tym bardziej ze wszystkie domy pokazane w trailerze sa bardzo zdewastowane,malo tego skacza takze po stropach z jednego domu na drugi ,gdzie biorac pod uwagie zniszczenia stropu i wagi Metala ten z pewnoscia powinien ulec zawaleniu.

Niby tak, ale widać, że metale są bardzo zwinne wiec moze aż tyle nie ważą. To nie metal Gear REX tylko już nowy bojowy egzemplarz wiec moze być oddciążony. Pozatym schody się pod jednym nagle zawalają gdyż widocznie nie wytrzymały jego ciężaru. A co do tego, ze pietra się nie walą. Hmm.. na to tez sie znajdzie wytłumaczenie - to jest bliski wschód, teren aktywny sejsmicznie. Z założenia powinno się tam budować domy bardziej wytrzymałe.

Ostatnia rzecz to palenie Snaka,przeciez to nalogowy palacz!!

Wcale nie nałogowy, bo pali tylko gdy się denerwuje.

a Koima w taki sposob promuje palenie??

Wcale nie promuje. Gdy snake pali to spada mu życie.

nie wiem czy to jest taka potrzebna rzecz w grze ,osobiscie mam nadzieje ze Solid "padnie" na raka krtani lub pluc czego jemu oraz Koimie zycze ;)

Nieraz się przydaje. Dym z papierosów pozalał wykryć lasery oraz jeśli sie nie miało tabletek od drżenia rąk przy strzelaniu ze snajperki, to jak miał fajka w gebie to też mu mniej drżały. Warto zauważyć, ze snake pali bardzo rzadko w grze i jeśli już to robi to tylko w momentach aby się uspokoić.

Wiem ze powyzsze pytania i moja reakcja moze wydac sie dziwna ale jesli ktos w pewien sposob urealnia gre to niech wprowadza troche wiecej logicznych rozwiazan,bo jesli od poczatku wszystko w grze jest umowne to nie zwracam na takie rzeczy uwagi ale jesli gra w jakis sposob chce byc bliska realizmowi to mi powyzsze przyklady przeszkadzaja

Nie wiem czy Ty grałeś w metala, jeśli mówisz, ze Koima urealnia tą grę.

Pojawiające się puszki z rationem i towarzyszący temu dźwięk,

osobowość zaklęta w ramieniu liquida, ktore przejmuje kontrole nad Ocelotem,

Psycho Mantis lewitujący,

The Sorrow, duch, który się pojawia przed oczami Naked Snake'a

i jeszcze troche takich motywów. To wszystko jest tak nierealne, ze to, do czego sie przyczepiłeś to miś uszatek. W tej grze najważniejsza jest fabuła oraz jej przesłanie, a szkielet przedstawiający ją, czyli rozgrywka jest IMO idealnie zbalansowana pomiędzy realizmem, a naciąganiem tego realizmu.

 

Aha. Ta substancja w nogach metal gearów to taka jakby krew. Była o tym mowa już w MGS2. Tam też tryskała z Metal Gear Ray'ów. Służy ona do opływania struktury metal gear'a i lokalizowaniu uszkodzeń oraz ich naprawianiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Mi się zdaje, ze to jest pierwszy moment w którym snake się spotyka z tego typu Metal Gear'em. Swiadczy o tym to, ze ma na sobie jeszcze ten strój rebelianta w którym przyjeżdza na tą wojne w samochodzie. Dlatego mógł się poprostu przestraszyć. Widać wyraźnie ze spanikował, nie wiedział co sie dzieje i skąd sie wzioł nad nim Metal Gear. Pewnie w tym momencie nawet nie wiedział co to jest. Dopiero po chwili uświadomił sobie z czym ma doczynienia i wtedy zaczyna np. strzelać już do ich macek, która go łapie.

 

Niby tak, ale widać, że metale są bardzo zwinne wiec moze aż tyle nie ważą. To nie metal Gear REX tylko już nowy bojowy egzemplarz wiec moze być oddciążony. Pozatym schody się pod jednym nagle zawalają gdyż widocznie nie wytrzymały jego ciężaru. A co do tego, ze pietra się nie walą. Hmm.. na to tez sie znajdzie wytłumaczenie - to jest bliski wschód, teren aktywny sejsmicznie. Z założenia powinno się tam budować domy bardziej wytrzymałe.

Wcale nie nałogowy, bo pali tylko gdy się denerwuje.

 

Wcale nie promuje. Gdy snake pali to spada mu życie.

 

Nieraz się przydaje. Dym z papierosów pozalał wykryć lasery oraz jeśli sie nie miało tabletek od drżenia rąk przy strzelaniu ze snajperki, to jak miał fajka w gebie to też mu mniej drżały. Warto zauważyć, ze snake pali bardzo rzadko w grze i jeśli już to robi to tylko w momentach aby się uspokoić.

 

Nie wiem czy Ty grałeś w metala, jeśli mówisz, ze Koima urealnia tą grę.

Pojawiające się puszki z rationem i towarzyszący temu dźwięk,

osobowość zaklęta w ramieniu liquida, ktore przejmuje kontrole nad Ocelotem,

Psycho Mantis lewitujący,

The Sorrow, duch, który się pojawia przed oczami Naked Snake'a

i jeszcze troche takich motywów. To wszystko jest tak nierealne, ze to, do czego sie przyczepiłeś to miś uszatek. W tej grze najważniejsza jest fabuła oraz jej przesłanie, a szkielet przedstawiający ją, czyli rozgrywka jest IMO idealnie zbalansowana pomiędzy realizmem, a naciąganiem tego realizmu.

 

Aha. Ta substancja w nogach metal gearów to taka jakby krew. Była o tym mowa już w MGS2. Tam też tryskała z Metal Gear Ray'ów. Służy ona do opływania struktury metal gear'a i lokalizowaniu uszkodzeń oraz ich naprawianiu.

mowiac urealnia mialem na mysli rzeczy ktore powinny wyplywac z logiki gry,czyli to ze apteczki itp pojawiaja sie i cala reszta to wlasnie umownosc gry ale cala reszta to wlasnie pewien "rodzaj" realizmu ktory powinien byc tym jak odbiera go gracz,np widzimy Metala i wiemy ze ma ciezar -mase,swoj sposb poruszania itp i to wszystko z nim zwiazane powinno odzialywac na otoczenie,a przyklad schodow jest oczywisty i logiczny jednak nadal obstaje ze interakcja z reszta otoczenia jest zbagatelizowana

Solid to w pewnien sposob bog wojny-stary weteran ktory wie juz chyba wszystko o wojnie ,jednak opisane wczesniej moje spostrzezenia nadal stawiaja go w zlym swietle wpodczas ataku Metala,tak nie zachowuje sie doswiadczony znawca juz Metal Gearow ,jesli wiec Snake nie wylapal od razu jak atakowac geara to Ninja byl od niego inteliigentniejszy-moge jeszcze to sobie wytlumaczyc faktem ze poprostu Solid jest juz stary i najlepsze lata ma za soba!!

Piszac ze Solid pali jak jest zdenerwowany dajesz do zrozumienia ze palenie uspokaja czyli jest dobrym sposobem na nerwy!!,powiec to lekarzom moze beda zapisywac ludzia papierosy na nerwy a nie nerwosol

Teza ze tamte rejony sa sejsmicznie zagrozone i dlatego budynki sa takie mocne poprostu mnie zatkala :),w Japoni od setek lat buduje sie lekkie domy z bambusa i drzewa ze wzgledu na strzesienia ziemi,a nowoczesne budownictwo jest lekkie i bardzo skoncentrowane na nowych technologiach budowlanych

 

ps.ukonczylem lata temu pierwszego MGS a MGS2 lezy juz z 2 lata ,nie moge sie do niego zmusic,dobija mnie przedewszystkim sterowanie(i chodzenie w kartonie ;) )

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość #Mreko

gra ma tez wyjsc na pc wg najnowszych zapowiedzi kojimy :lol2: :lol2: :lol2:

 

zbyt duzy rynek ''piracki" do pominicia dla sony

:)

posiadacze ps3 beda sie chlastac po nocy ze mgs4 nie jest ps3 only

Edytowane przez #Mreko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszac ze Solid pali jak jest zdenerwowany dajesz do zrozumienia ze palenie uspokaja czyli jest dobrym sposobem na nerwy!!,powiec to lekarzom moze beda zapisywac ludzia papierosy na nerwy a nie nerwosol

Ale tak mają już osoby które palą. Wydaje im sie ze są spokojniejsze jak zapalą. Taki "urok" palacza ;) Ale Kojim wyraźnie podkreślił negatywny skutek palenia przez utratę życia i to jest chyba najwazniejsze.

 

Co do budowli. No możliwe - na budownictwie się nie znam, aczkolwiek te mechy wcale nie muszą być takie ciężkie. Są mniejsze od Mechów jak Rex czy Ray. Są praktycznie wielkości piszczela (jeśli taką częśc można wyróżnić w budowie Metal Gearów) starszych wersje. Są małe, zwrotne, skoczne, wiec może wcale dużo nie waża.

 

gra ma tez wyjsc na pc wg najnowszych zapowiedzi kojimy :lol2: :lol2: :lol2:

 

zbyt duzy rynek ''piracki" do pominicia dla sony

:)

posiadacze ps3 beda sie chlastac po nocy ze mgs4 nie jest ps3 only

ale co Ty bredzisz w ogole? Jaki duzy rynek piracki?

To jest jakaś prowokacja? Jak dajesz takie info to z linkiem, bo inaczej odrazu powinny pojsc % za trollowanie. Kojima oficialnie powiedział, ze gry nie bedzie na X360, a miałby niby od tak konwertować sobie na PC. <_<

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gladiac jak nie grales w MGS2 to napierw zagraj, a potem pytaj.

W MGS 2 gra sie Raidenem, a nie Snakiem. Co za tym idzie to Raiden walczy z Rey'ami wiec jest to logiczne, ze ma wieksze doswiadczenie. Poza tym Mgs2 to po troszce S-F wiec twoje zarzuty maja sie nijak bo to nie rainbow six.

A tak calkiem serio to sie czepiasz gry, albo troszke zlosliwe(znajac ciebie :wink: )albo tez i nie.

Chyba dlatego, ze to jeden z tych wielkich tytulow na ps3..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem fiftina i musze powiedzieć O_0... Zatkało mnie. Wprawdzie na trailerze widziałem jakby momentami zwalniało, ale różnie to bywa z kodekami, tak więc nie wnikam czego jest to wina.

2 rzeczy zauważyłem, które mnie jakoś ruszyły. Napis na kartonie "NO PLACE FOR HIDEO" oraz łza na policzku Otakona (zerknijcie na taki drobny jakby połysk na jego policzku, za pierwszym razem miałem wrażenie, że się wczułem zabardzo i mi się wydawało, że widze łze, ale oglądam jeszcze raz, no i łza).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra ma tez wyjsc na pc wg najnowszych zapowiedzi kojimy :lol2: :lol2: :lol2:

 

zbyt duzy rynek ''piracki" do pominicia dla sony

:)

posiadacze ps3 beda sie chlastac po nocy ze mgs4 nie jest ps3 only

chodzi ci o mgs4?

moze jakis source? czy tylko wybryk jakiegos fana? ogladalem wywiady hideo kojimy z e3 i nic o tym nie wspomnial, nie mowic o tym ze na wiekszych serwisach o grach cisza..

 

jezeli chodzi o premiere gry na ps3 to najprawdopodobniej 7.7.07. taka date mozna wyczytac w logu na koncu trailera i ta data jest 20 rocznica seri metal geal.

 

aha jesli chodzi o sama gre, to snake nie umrze na koncu mgs4 (jak ktos sledzi mgs od dobry lat to wie ze trailery sa zawsze sprytnie zrobione aby oszukac widownie :)), tak powiedzial kojima w wywiadzie. natomiast beda rozwitlane wszystkie zagadki na temat the patriots, niesmiertelnosci vampa, dziecka olgi oraz czemu reka liquida przejela kontrole na ocelotem.

mnie najbardziej ciekawi co cialo big bossa robi na plakacie reklamowym mgs4 sprzed roku; http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d0/Mgs4_promo.jpg

Edytowane przez phase

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gladiac

Mam wrażeni że się czepiasz nie wiadomo czego ;). Zaraz wyjdzie na to ze Snake to głąb i każda blondynka jest od niego mądrzejsza :lol:. Jak dla mnie to jego pierwsze spotkanie z tym mechem w CAŁEJ grze i NIE WIE jeszcze jak z nim walczyć (jakby wiedział to pewnie by nie uciekał i później nie chował się). Zresztą czym miał tak bardzo zranić Gear'a? Miał kałacha i dwa magazynki które wywalił, owszem, po części w korpus ale np. na samym poczatku trafił w nogi i to zdenerwowało gear'a ale czy takie "kulki" coś mu mogły zrobić? Raiden miał HF Blade i to że uciłął nogę to też mógł być przypadek. Czemu? Zauważ że ten jego mieczyk przebija nawet opancerzony korpus. Myśle że nawet gdyby nogi były z metalu też dałoby się je przeciać i to wykonał Raiden a że poszło "lżej" to już inna sprawa (no i tak jak już zostało wspomniane, to Raiden w MGS2 walczy z Rayem i tamten mech ma już sabe kończyny, doświadczenie może ;) ).

 

Sprawa palenia, tu już pojechałęś po całości i nie mam zielonego pojęcia czego się czepiasz :blink: ?? Równie dobrze zabijanie w grach jest "be" ale takie gry powstają i co? Można wiec powiedzieć że te wszystkie gry propagują a nawet zachęcaja do zabijania tak jak wg. Ciebie Kojima zacheca do palenia pokazując palącego bohatera. Sorry ale ten argument można o kant doopy potłuc (no offence). A poza tym to jakoś lepiej w grę wpasowuje się bohater madafaka, nieogolony i jarający (albo pijący) i nic na to nie poradzisz. Wiele zarzutów pod adresem MGS2 było właśnie za postać Raidena, kolesia który jest idealnie gładki (gdzie zarost?) nie pali (dopiero Snake daje mu fajki tak "na wszelki wypadek") i pewnie nie pije.

 

Jedynie ten argument z budynkami ma ręce i nogi. Też mnie to z lekka zaskoczyło ale tak jak napisał Solid Snake, te mechy nie muszą w cale być aż takie ciężkie a już na pewno są zwinne, Nawet jeśli tak jest jak napisałem to mi nie pasuje tutaj co innego, to że wszystko drży gdy te mechy chodzą wiec jednak wagę jakąś konkretną muszą mieć. Ale to filmik tylko.

Sama gra NIGDY nie aspirowała do miana najbardziej realistycznej skradanki. Od tego jest UBI ze Splinterkiem ale MGS i tak stara się wypaść całkiem realistycznie. Te "wady" które wymieniłeś mi osobiście nie będą przeszkadzać w grze, nie wiem jak Tobie. Do premiery jeszcze rok jak nie więcej. Do mnie i tak ten tytuł przemawia. Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie najbardziej ciekawi co cialo big bossa robi na plakacie reklamowym mgs4 sprzed roku; http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d0/Mgs4_promo.jpg

Motyw BB bedzie na bank. Ja Ci powiem jak ja to widze. W MGS Liquid koniecznie jako jeden z warunków nieodpalenia głowic postawił odzyskać ciało BigBossa. Mówił, ze to do udoskonalenia genomu zołnierzy jak i wg mnie pewnie i jego. IMO Liquid dobrze wiedział, że zarówno on jak i Snake mogą mieć jakiś defekt w dna, dzieki któremu zaczną się starzeć szybciej. Myślę, że ciało BigBossa jak i jego dna może się przydać do zachamowania a nawet i cofnięcia rozpadku DNA SolidSnake'a, czyli nie umrze ze starości tak jak mówi Naomi, a moze i powróci do dalszej formy.

 

Osobiście chciałbym, zeby Big Boss powrócił jeszcze jako żywy, nawet jako egzoszkielet. Chciałbym aby miał taką przemiane jak Lord Vader. On tez na początku był dobry, potem zły, żeby pod koniec życia z powrotem stać się dobrym. Może z BB też tak bedzie B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

@gladiac jak nie grales w MGS2 to napierw zagraj, a potem pytaj.

W MGS 2 gra sie Raidenem, a nie Snakiem. Co za tym idzie to Raiden walczy z Rey'ami wiec jest to logiczne, ze ma wieksze doswiadczenie. Poza tym Mgs2 to po troszce S-F wiec twoje zarzuty maja sie nijak bo to nie rainbow six.

A tak calkiem serio to sie czepiasz gry, albo troszke zlosliwe(znajac ciebie :wink: )albo tez i nie.

Chyba dlatego, ze to jeden z tych wielkich tytulow na ps3..

Luki2 jak sie nie myle to w MGS2 gra sie Snakem a pozniej Raidenem,wiec ci sie chyba cos pomieszlalo mimo ze grales czy nawet ukonczyles gre, a jak nie zrozumiales moich intencji zwiazanych z problemem "realnosci" to przeczytaj jeszcze raz, bo byc moze niektore wypowiedzi sa dla ciebie za trudne a slowo filozofia nie istnieje w twoim slowniku -gry SF tez podlegaja kanonom i zasadom ktore wykreuje tworca -

ps.od 25 lat zajmuje sie fantastyka w kazdej dziedzinie wiec ten temat jest mi znany-nie uwazasz ??

 

True Van Dall

 

Sprawa palenia, tu już pojechałęś po całości i nie mam zielonego pojęcia czego się czepiasz blink.gif ?? Równie dobrze zabijanie w grach jest "be" ale takie gry powstają i co? Można wiec powiedzieć że te wszystkie gry propagują a nawet zachęcaja do zabijania tak jak wg. Ciebie Kojima zacheca do palenia pokazując palącego bohatera. Sorry ale ten argument można o kant doopy potłuc (no offence). A poza tym to jakoś lepiej w grę wpasowuje się bohater madafaka, nieogolony i jarający (albo pijący) i nic na to nie poradzisz. Wiele zarzutów pod adresem MGS2 było właśnie za postać Raidena, kolesia który jest idealnie gładki (gdzie zarost?) nie pali (dopiero Snake daje mu fajki tak "na wszelki wypadek") i pewnie nie pije.

Kazdy normalny czlowiek wie ze zabijanie w grach jest na niby i raczej ty po sesji z gra nie wychodzisz na ulice i nie strzelasz??,a palenie to choc proces dlugofalowy jesli chodzi o efekt chorobotworczy to jednak mlody gracz widzac doroslych palaczy wokol siebie oraz postac w grze ktora pali i przeszla juz do kanona gier utwierdza sie w przekonaniu ze jesli robia to "wszyscy" oraz jego ulubiona postac z gry to moze i on sprobuje!!,tak niestety dziala podswiadomosc ludzka polaczona z checia przynalezenia do jakies grupy spolecznej np.palaczy,dlatego uwazam ze taki bochater to negatywny bohater,czy bez palenia ten bochater bylby gorszy??? , niestety japonczycy lubia przejaskrawiac postacie od Snaka palacza do Raidena wlacznie,nie stac ich na bohaterow ktorzy nie sa przerysowani

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luki2 jak sie nie myle to w MGS2 gra sie Snakem a pozniej Raidenem,wiec ci sie chyba cos pomieszlalo mimo ze grales czy nawet ukonczyles gre, a jak nie zrozumiales moich intencji zwiazanych z problemem "realnosci" to przeczytaj jeszcze raz, bo byc moze niektore wypowiedzi sa dla ciebie za trudne a slowo filozofia nie istnieje w twoim slowniku -gry SF tez podlegaja kanonom i zasadom ktore wykreuje tworca -

ps.od 25 lat zajmuje sie fantastyka w kazdej dziedzinie wiec ten temat jest mi znany-nie uwazasz ??

Snakiem sie gra tylko w malym epizodzie na statku. A co do "realnosci" to jak juz pisalem pograj w mgs2 to nie bedziesz zadawal takich pytan. Bo ta gra raczej nie zasnela z realonosci rodem rainbow six. Idac dalej twoim tokiem rozumoania monza stawiac pytania typu: "Dlaczego snake nie ginie po jednym strzale?", "Dlaczego nie ma dziur po kulach w ciele?" i tak mozna bez konca.

No offence

Edytowane przez luki2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym mnostwo bohaterow gier robi rozne "niedobre" rzeczy jak palenie. Wlasnie gram w Mafie i tam bohater w kazdym cut-scenie pali. Oprocz tego jeszcze bluzgaja i pija. I tak w wielu grach.

Sa pewne produkcje przeznaczone dla dzieci (Kangurek Kao, Mario, itp.) i pewne dla nieco starszych graczy. Tak jak z filmamami - bedziesz prowadzil krucjate, zeby tam tez nie palili? Ostatnio byla nawet taka akcja - IMHO totalnie glupia.

Wlasnie przez to co napisales gladiac o paleniu w tej grze, MGS mnie zainteresowal.

 

A co do trzesienia ziemi i ciezaru mechow, to przypomnial mi sie C&C Generals. Zupelnie inna gra, ale... gdy cos tam wybuchalo, to ekran tak fajnie sie trzasl. Jak mogl sie trzasc, skoro byl to widok z satelity? A te wybuchy nie byly wywolane atomkwa... :D :D :D

Poszukajmy jeszcze innych nierealistycznych elementow w grach, to napiszemy ciekawa prace.

Edytowane przez q-b-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Snakiem sie gra tylko w malym epizodzie na statku. A co do "realnosci" to jak juz pisalem pograj w mgs2 to nie bedziesz mial zadawal takich pytan. Bo ta gra raczej nie zasnela z realonosci rodem rainbow six. Idac dalej twoim tokiem rozumoania monza stawiac pytania typu: "Dlaczego snake nie ginie po jednym strzale?", "Dlaczego nie ma dziur po kulach w ciele?" i tak mozna bez konca.

No offence

Abstraciach!ac od Twojej fatalnej gramatyki to jeszcze raz postaraj sie przemyslec slowo"realnosc" w grach ,bo jesli tworca przedstawia nam swiat ze wszystkimi prawami ktore wykreowal to nie moze raz te prawa stosowac a raz nie!!,dla twojego pelnego zrozumienia podam jeszcze raz przyklad z Gearem, widac jak Geary biegaja i trzesie sie ziemia w jego otoczeniu, czyli w tym przypadku wiadomo ze maja mase-ciezar ktory dziala na otoczenie-podloze ,i kiedy skacza po stropach czy tez wchodza po scianach nie ma zadnej reakcji z otoczeniam-jedyny wyjatek to schody,a przeciez biorac pod uwagie ich podkreslony wczesniej przez samego autora gry ciezar ,powinnismy sie spodziewac innego zachowania otoczenia,dlatego moim zdaniem zostala zachwiana rownowaga w "realnosci" bo im bardziej tworca jest konsekwentny w realizacji swiata gry tym lepiej sie z nia zintegrujemy.I o takiej "realnosci" wlasnie pisalem

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abstraciach!ac od Twojej fatalnej gramatyki to jeszcze raz postaraj sie przemyslec slowo"realnosc" w grach ,bo jesli tworca przedstawia nam swiat ze wszystkimi prawami ktore wykreowal to nie moze raz te prawa stosowac a raz nie!!,dla twojego pelnego zrozumienia podam jeszcze raz przyklad z Gearem, widac jak Geary biegaja i trzesie sie ziemia w jego otoczeniu, czyli w tym przypadku wiadomo ze maja mase-ciezar ktory dziala na otoczenie-podloze ,i kiedy skacza po stropach czy tez wchodza po scianach nie ma zadnej reakcji z otoczeniam-jedyny wyjatek to schody,a przeciez biorac pod uwagie ich podkreslony wczesniej przez samego autora gry ciezar ,powinnismy sie spodziewac innego zachowania otoczenia,dlatego moim zdaniem zostala zachwiana rownowaga w "realnosci" bo im bardziej tworca jest konsekwentny w realizacji swiata gry tym lepiej sie z nia zintegrujemy.I o takiej "realnosci" wlasnie pisalem

Imo czepiasz sie na sile. Czy naprawde podczas gry zwracasz uwage na takie detale? To, ze podczac biegu trzesie sie ziemia moze byc spowodowane wiekszym naciskiem na nia (cos ala tupanie), a nie ich masa by wzbudzic respekt u przeciwnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gladiac

Wiesz co to dynamicznosc scen?

MGS to gra z fabula filmowa i duzo scen/motywow jest zrobionych tak by wygladaly efektywnie (jak w filmie akcji).

Wogole skad wiesz ile waza te MG?? Podeptal cie taki?? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

True Van Dall

Kazdy normalny czlowiek wie ze zabijanie w grach jest na niby i raczej ty po sesji z gra nie wychodzisz na ulice i nie strzelasz??,a palenie to choc proces dlugofalowy jesli chodzi o efekt chorobotworczy to jednak mlody gracz widzac doroslych palaczy wokol siebie oraz postac w grze ktora pali i przeszla juz do kanona gier utwierdza sie w przekonaniu ze jesli robia to "wszyscy" oraz jego ulubiona postac z gry to moze i on sprobuje!!,tak niestety dziala podswiadomosc ludzka polaczona z checia przynalezenia do jakies grupy spolecznej np.palaczy,dlatego uwazam ze taki bochater to negatywny bohater,czy bez palenia ten bochater bylby gorszy??? , niestety japonczycy lubia przejaskrawiac postacie od Snaka palacza do Raidena wlacznie,nie stac ich na bohaterow ktorzy nie sa przerysowani

Hmmm....już nie wiem co napisać bo i tak znajdziesz jakieś wyjście z sytuacji ;). Wiem o co Ci chodzi z tą "podświadomością" ale trzeba sobie uzmysłowić coś innego. Dla kogo jest ta gra? Nie dla kilkuletnich dzieciaków które wszystko biorą na serio tylko dla osób coś od 15 roku życia w górę. Nie wiem jak ty ale ja w tym wieku już miałem pełną świadomość tego co się dzieje na ekranie i choć robiłem rzeczy których nie powinno się robić NIGDY (np. zabijanie) to jakoś nie zachęcało mnie to do czynienia tego samego w rzeczywistości. Problem leży w psychice człowieka a nie w tym co gry pokazują. W GTA latają bluzgi co drugi wyraz, są podteksty erotyczne i oczywiście drugi i zabijanie. Tylko że ja po sesji z GTA nie mam ochoty wyjść na miasto, potraktować z bejsbola kilku przechodniów, najarać się blantów i przelecieć jakąś panienkę. Gry są adresowane do pewnych odbiorców to że ktoś "młody" zagra w tą grę a nie powinien to już nie jest wina produktu. Trzeba sobie zdawać sprawę z pewnych rzeczy, odróżniać fikcję od rzeczywistości. Na kimś moze i robi wrażeni ze Snake pali i co, Snake pali to i ja muszę? Wg. Twojego toku rozumowania tak, bo to jest "trendy". Otóż ja nie jestem "wszyscy" i nie muszę robić tego co robią inni. Nie piję, nie palę, nie biore narkotyków i jestem z tego dumny. Jak w liceum kumple palili fajki to miałem jarać z nimi bo inaczej mnie nie bedą lubić? Niech mnie nie lubią mam to gdzieś ale palić nie będę bo to syf (IMO, jak ktoś z obecnych tutaj pali to sorka, wasz wybór). I tak jest z grami. Ja nie muszę być taki jak bohaterowie gier w które gram. Mało tego, mogę przecież z tych postaci wyciągnąć tylko pozytywne cechy. Gry pozwalają mi siewcielić w postacie którymi nigdy nie byłem, nie jestem i nie będę (albo nie chcę być) i tu jest frajda. Nieinwazyjnie staję się kimś innym, choć na moment. Wcielam się w nich ale po sesji grania wracam "do siebie" i znowu jestem szarym człowieczkiem...Tak mi pasuje ;).

 

Dobra koniec tych bzdetów bo się OT robi.

 

Wiadomo coś o Vampie? Tzn. ma się pojawić w MGS4 (był na plakatach tak samo jak Big Boss).

 

EDIT:

Zapowiadziana oficjalnie...hmmm...No cush, na IGN podawali że MGS3 będzie na PC i nic z tego nie wyszło. Zobaczy się ale ja osobiście wątpię (nawet jeśli to na pewno bedzie obsuwa w stosunku do wersji PS3). Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abstraciach!ac od Twojej fatalnej gramatyki

Na twoja staram sie nie zwracac uwagi panie polonisto :lol2:

to jeszcze raz postaraj sie przemyslec slowo"realnosc" w grach ,bo jesli tworca przedstawia nam swiat ze wszystkimi prawami ktore wykreowal to nie moze raz te prawa stosowac a raz nie!!,dla twojego pelnego zrozumienia podam jeszcze raz przyklad z Gearem, widac jak Geary biegaja i trzesie sie ziemia w jego otoczeniu, czyli w tym przypadku wiadomo ze maja mase-ciezar ktory dziala na otoczenie-podloze ,i kiedy skacza po stropach czy tez wchodza po scianach nie ma zadnej reakcji z otoczeniam-jedyny wyjatek to schody,a przeciez biorac pod uwagie ich podkreslony wczesniej przez samego autora gry ciezar ,powinnismy sie spodziewac innego zachowania otoczenia,dlatego moim zdaniem zostala zachwiana rownowaga w "realnosci" bo im bardziej tworca jest konsekwentny w realizacji swiata gry tym lepiej sie z nia zintegrujemy.I o takiej "realnosci" wlasnie pisalem

Twoj tok rozumowania jest gorszy od 5-cio letniego dziecka. Czlowieku, przeczytaj sobie swoj post raz jeszcze bo mi juz sie nie chce z toba konwersowac. Przeciez twoje uwagi sa smieszne co to gier. Nie wiem czy wiesz, ale jeszcez nie wyszla gra, o ktorej ty piszesz i watpie czy nastapi to w nadchodzacej generacji konsol. MGS 4 jest to gra, ktora bedzie sprzedawac "konsole" i wlasnie stad sie bierze twoja niechec to tej gry. Chesz w jakis sposob zdegradowac pozycje tej gry, tylko dlatego bo jest na ps3?? :blink:(przynajmniej takie odnosze wrazenie). Daj mi jakis przyklad prosze gry, ktora w twoim mniemaniu spelnia wszelkie zalozenia "realnosci" Ale nie powiem, calkiem sprawnie udaje ci sie wzniecac bezensowne dyskusje i forumowicze na to(chcac niechcac)reaguja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy trailer MGS4?

 

25.07.2006 15:44 - Dagon

 

INFO

 

Wszystko na to wskazuje. Podczas zbliżającego się Games Convention w Lipsku, Kojima Productions ma zaprezentować pięć tytułów, nad którymi pracuje mistrz. Hideo obiecał ponoć nowy, spektakularny trailer Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots na PlayStation 3. Konami ma też zaprezentować między innymi Metal Gear Solid: Portable Ops na PlayStation Portable. Warto czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było do przewidzenia. Już dwa razy (rok i dwa lata temu, nie wiem/pamiętam czy wcześniej też) pokazywał swoje eMGieeSy na tych targach. Zresztą zawsze podkreślał że Europa jest dla niego ważnym rynkiem i że...lubi targi GC :). Ja przynajmniej już wcześniej założyłem że i tym razem "wpadnie" pokazać co tam im się "urodziło". Warto czekać, warto jechać (?)...;). Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NOWE TRAILERY! (a raczej jeden, ale w dwoch czesciach)

 

uwaga... GAMEPLAY! Tak gra bedzie wygladac podczas rozgrywki !

 

nie napalajcie sie na ekstra turbo jakosc 720p itd... to jest raczej perfidny TeleS. :D Ale najwazniejsze ze wszystko ładnie widac :)

 

CZESC I - http://www.gameklip.com/v/1531

CZESC II - http://www.gameklip.com/v/1532

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia ze względu na moje, nie ukrywane zresztą, fanostwo do seri MG na pewno nie będzie obiektywna ale...JA CHCĘ W TO ZAGRAĆ!!! Trailer mnie po prostu zmiażdżył!! OctoCam (dobrze gadam?, ten kamuflaż Snejka) to idealne połączenie patentu z kamuflażami z MGS3 z nowoczesną techniką XXI wieku. Nie trzeba będzie wchodzić do żadnych opcji żeby zmieniać wdzianko, ono samo się zmieni (z tego co czytałem to trzeba być nieruchomym, na filmiku czasami Snake się porusza a kamuflaż zostaje ale porusza się powoli więc pewnie wtedy camo też zostaje). Teoretycznie mogli zastosować coś jak Stealth Camo (znane z poprzednich części, taki jak w "Predatorze") a oni wymyślili IMO coś innego, naprawdę kozackiego a nie odchodzącego od celowości "starego" bajerku.

Mam mimo to kilka uwag. Snake porusza się trochę nienaturalnie (ten bieg w "przycupie", wygląda jak kaczka :)). No i w kilku miejscach widać było minimalny brak płynności (nic poważnego ale jednak). Kurde, czekam na więcej a to więcej nastąpi pewnie na E3 2007....Dopiero......nieeee....

 

EDIT:

No i potwierdziło się, że za muzę odpowiedzialny jest znowu Harry Gregson-Williams. Dla mnie bomba.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ninja z jedynki umiera na koncu z tego co pamietam :P

 

Co do trailera to jestem pod wrazeniem i popieram stwierdzenie "dla tej gry warto kupic PS3" o ile bedzie sie ona tak prezentowac jak na filmiku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...